Dodaj do ulubionych

Bóle karku głowy dretwienie rąk nóg bóle miesni!

26.01.13, 23:19
Witam
Mam 19 lat
A o to moje bóle:
bóle stawów
bóle mięśni
bóle głowy otępiałe z tylu albo w jednym miejscu
szumy w uszach
stany podgoraczkowe
uczucie jakbys cos stało w gardle

Najczesciej bóle stawów i miesni są po lewej stroni tak samo głowy jak i karku
Niech ktos mi pomoze
Zrobiłam morfologie nic nie wyszło
Myślalam ze moze od leku na zoladek odstawilam ale nadal sie to ciagnie
Teraz czekam na wizyte u neurologa
Moze ktos mi pomoze ,bo juz nie moge z tym funkcjonowac..
Obserwuj wątek
              • wycienczona Re: Bóle karku głowy dretwienie rąk nóg bóle mies 30.01.13, 00:02
                Witam.
                Też tak mam:(Ból kości od kolan do stóp w nogach, ból kości od łokci do palców w rękach, ból kręgosłupa w odcinku lędźwiowym.Ciężkość rąk i nóg jakby ważyły dużo więcej. Najgorzej jest w nocy z bólu nie mogę spać (w kościach jakby coś drapało czymś ostrym).Bywa, że śpię niecałe 2 h na dobę.Są dni, że chodzenie sprawia mi wielką trudność.Jestem potwornie zmęczona,temp ciała od 34,7 do 35,9.Mam zimne stopy i dłonie.Męczę się tak już ponad 2 miesiące.Miesiąc jestem już na zwolnieniu.Byłam w szpitalu nic nie stwierdzili. Wyniki:morfologia,mocz,kreatynina,glukoza,elektrolity,ALT,AST,OB,CRP,LDH,toksoplazmoza,bolerioza,TSH,rezonans głowy,RTG kręgosłupa L-S,RTG klatki piersiowej,USG brzucha i kolana,parathormon,PTH,transferyna wszystko w normie.Podejrzewano fibromialgię ale została wykluczona.Byłam u neurologów,radiologa,stomatologa,reumatologa,ortopedy i nic nie mam już siły. Większość wyników zrobiłam prywatnie.Każdy specjalista rozkłada ręce i przepisuje leki przeciwbólowe, które i tak na mnie nie działają.Nie wiem co to nie mam już siły.Nie wiem czego już szukać i gdzie ponieważ ból jest tak duży, że nie pozwala mi normalnie funkcjonować.Może ktoś ma podobnie.Boję się, że to coś złego.Proszę o pomoc.
                • labadine Re: Bóle karku głowy dretwienie rąk nóg bóle mies 30.01.13, 20:37
                  do "wycieczona"
                  Mialem identycznie przed 10-ciu laty,u mnie w partii szyjnej kregoslupa 2 dyski miedzykregowe dociskaly na rdzen kregowy-objawy:ciezkie rece,zabuzenia czucia palcow lewej dloni oraz bol ramienia w czasie siedzenia.W partii ledzwiowej przepuklina oraz jeden krazek dobrze naciskal na rdzen-objawy:ciezkie nogi,lewa stopa skrecala do srodka,czesciowy brak czucia w lewym udzie,bole kosci i za malo snu.
                  U mnie najpierw byla zrobiona tomografia kregoslupa i neurochirurg przepisal mi lekarstwa przeciwzapalne oraz opiaty na bole,po dwoch tygodniach rozpoczela sie gimnastyka,masaze,fango itd poprzez 2 m-ce.Mniej wiecej generalnie sie poprawilo ale pozostaly bole kregoslupa szczegolnie nieznosne w nocy i to okropne zmeczenie i ciezkosc konczyn a szczegolnie nog.Osobiscie lubialem zawsze duzo chodzic i spostrzeglem sie ze,przechodzac 1 km czy tez 5 km moje nogi byly tak samo zmeczone i ciezkie,wtedy zrozumialem ze,moje konczyny sa sprawne a problem jest wylacznie urojony w glowie .Po 2-3 m-cach domowej gimnastyki,chodzenia i jezdzeniu na rowerze praktycznie prawie wszystko wrocilo do normy,od tego czasu codziennie uprawiam 5-cio minutowa gimnastyke,duzo chodze i rower.Od tego czasu mam jednak klopoty z uczuciem zimna w nogach,tj od stop do polowy ud,bylem u roznych specjalisow od krazenia krwi bo jak chodze to mi jest cieplo a jak tylko spoczne na krzesle to po minucie jest mi zimno.

                  Fakt 2-3 razy w roku miedzy pazdziernikiem i kwietniem mam bole ktore farmakologicznie dosc dobrze kontroluje,biore przez 8 dni 2 razy dziennie arthotec forte(diclofenac) 75mg oraz na dzien krople tramadolu,z kolei po zaprzestaniu arthotecu przez kolejne 4-6 dni biore tolperison 50mg-1 tabletke na noc.



                  • wycienczona Re: Bóle karku głowy dretwienie rąk nóg bóle mies 31.01.13, 02:37
                    Myślę o tym żeby zrobić kolejny test na bolerioze. We wtorek mam konsultacje neurologiczną w szpitalu.Mam cichą nadzieję, że coś poradzą.Jeśli chodzi o kręgosłup to sugerowałam lekarzom, że to może coś z dyskami, wypuklinami ale też powiedzieli, że tam jest ok.Chyba zrobię rezonans kręgosłupa prywatnie, bo ile mam jeszcze czekać.
    • nebiru Re: Bóle karku głowy dretwienie rąk nóg bóle mies 30.01.13, 21:22
      TSH i przeciwciała przeciwtarczycowe warto zbadać. Poczytaj o hashimoto. Ja miałam tylko TSH 1,8 gdy mnie zdiagnozowano, ten Twój ból gardła i inne objawy przypominba nasza chorobę. Lekarze mają "problem" z jej diagnozowaniem a jesli to ona to nic Ci nie pomoze jesli nie włączysz sztucznego hormonu. Oczywiście najpierw diagnoza plus USG tarczycy
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka