Dodaj do ulubionych

Prosze o pomoc ! TK Zatok Bocznych Nosa

05.08.16, 13:59
Prawa zatoka szczekowa i zat. czolowa obustronnie niemal w calosci zacienione - wypelnione zgrubieniami blony sluzowej.
Przyscienne zgrubienia bl sluzowej sa w lewej zatoce szczekowej.
Komorki sitowia obustronnie sa niemal w calosci zacienione.
Masywne zgrubienia sluzowki niemal w calosci wypelniaja zatoke klinowa po prawej, czesciowo lewej.
Kompleksy ujsciowo-przewodowe obustronnie sa niedrozne
niewielkie skrzywienie przegrody kostnej nosa w prawo.
Destrukcji kostenej nie stwierdza sie


Wiec takie cos dostalem na badania ktore robilem tydzien temu. Powiedzieli ze musze sie udac do lekarza jak najszybciej. Czy moglby ktos cos mi wytlumaczyc?
Nie mam wechu i laryngolog skierowal mnie na to badanie poniewaz od okolo 1.5 roku mam alergiczne zapalenie zatok a dopiero sie o tym dowiedzialem.
Obserwuj wątek
    • osking88 Re: Prosze o pomoc ! TK Zatok Bocznych Nosa 08.08.16, 11:18
      dziekuje za odpowiedzi, powiem tak, stosuje spray do nosa na alergie avamys 120dawek i przed snem plucze chyba NosFix czy jakos tak, w kazdym razie po niecalym tygodniu nie mam juz zatkanego nosa, rzadko kiedy musze go wydmuchiwac i wrocil mi zapach , takze jestem cholernie szczesliwy bo w koncu po 1.5 roku w dobrym kierunku to idzie.
      Mam jeszcze steryd encorton 3 dni po 3 tab x 5mg , 3 dni po 2 tab x 5 mg, 5 dni po 1 tab x 5mg, tak mi kazal lekarz brac przed TK, ale nie wzialem , czekam do czwartku ide do lekarza pierwszego kontaktu zeby pokazac wyniki i zobacze czy mam brac ten steryd czy nie.
    • sp9tcu Re: Prosze o pomoc ! TK Zatok Bocznych Nosa 08.08.16, 22:42
      Czyli masz alergie
      chłopie chłopie do czegoś ty doprowadził
      ze te objawy ustapiły to cud
      ale zapewniam wrócą i do z dwojoną siłą jak nie zaczniesz tego leczyć
      takie leczenie to jest tylko łagodzenie objawów

      Polecam rutynowe
      Cet alergin na poczantku 1 tabletka na noc lub od razu 2 razy po 1 tabletce
      ( uwaga bedziesz skołowany ,senność ,osłbienie )
      lub
      Cet alergin przez tydzień 1 tabletke na noc przez tydzień potem przez około 10 dni 2 razy po 1 tabletce
      Sudafet 1 dziennie rano ( wtedy nie pić cet alergin rano )
      przez 10 dni do 14 nie dłuzej (groża ciężkie objawy neurologicznne i naczyniowe
      bardzo rozserza naczynia
      Do tego buderhin raz dziennie po kilka psiknieć oraz w czasie
      kataru
      żadnych płukanek żadnych inhalacji to tylko komplikuje sprawę sprawę
      Gdy boli gardło do tego mieszanka vitamonowa przepisywana przez lekarza laryngologa

      Mozna też pić wapno

      Ile co stosować

      Cet alergin do całkowitego ustąpienia objawów i jeszcze po tym 2 do 3 tygodni
      Sudafed tylko przez 10 dni !!!!!!!!!!!!! nie dłuzej
      buderhin w razie objawów niektórzy xle go znoszą

      Wapno 20 tabletek wystarczy
      wapno raz dziennie

      żadnych kropli do nosa !!!!!!!!!!!!
      bo będzie masakra
      stertdy tylko buderhin

      UWAGA NIE JESTEM LEKARZEM
      ALERGIK OD URODZENIA
      ALE TERAZ PO REMISJI
      • osking88 Re: Prosze o pomoc ! TK Zatok Bocznych Nosa 11.08.16, 15:42
        Super, dziekuje Ci bardzo za ten post, naprawde. Ide dzisiaj na 19 to lekarza pierwszego kontaktu, mam plytki CD z tomokomputerem i opis badania. Zobacze co mi lekarka przepisze. Dam znac jutro co i jak.
        Doprowadzilem sie do takiego stanu poniewaz nigdy nic mnie nie bolalo w glowie, zatoki itp. Latam samolotami 3-4 razy do roku, bez problemow z cisnieniem itp. Mowilem lekarce jak bylem mowila ze to przejdzie, niestety nie przeszlo, bo nie zagladnela mi do nosa. A po prysznicu albo jak bylo wilgotno to wech mi wracal. Ale jestem zadowolony ze w koncu sie za to zabralem. Mam tylko nadzieje ze wyjde z tego calo. Dzieki wszysktim za pomoc!
    • osking88 Re: Prosze o pomoc ! TK Zatok Bocznych Nosa 18.08.16, 14:13
      Hej wiec bylem u lekarki, dostalem skierowanie do szpitala, musze sie zglosic i czekac az mnie przyjma, pewnie zajmie to z pol roku ponad napewno, tak to wyglada w Irlandii. Powiedziala zebym sterydow nie bral, przepisala mi jakis antybiotyk na 10 dni, nie pamietam nazwy, ale wydaje mi sie ze 10 dni troche malo przy tak dlugim starzu choroby... no ale coz, kupie wezme i zobacze. Moze cos sie polepszy.
    • osking88 Re: Prosze o pomoc ! TK Zatok Bocznych Nosa 22.08.16, 12:26
      no dostalem Ciproflaxacin 500mg, ale nie wiem czy bede brac, jak mam isc do szpitala nawet za pol roku albo rok czy dluzej, a moze jest on zbedny. Tym bardziej ze nic mi nie jest nie boli mnie nic, wech troche wrocil, odstawilem avamys czy jakos tak steryd, nie bylo skutkow ubocznych ale wystarczy mi, moze psikne raz na jakis czas jakbym potrzebowal.
    • sp9tcu Re: Prosze o pomoc ! TK Zatok Bocznych Nosa 22.08.16, 16:30
      idź do apteki i kup poproś jakieś dobre tabletki na alergie
      czy steryd jest do nosa - zalecam
      czy tabletki - odradzam !!!!!!!!!!!!
      Można też wypić wapno jak będzie je tolerować żołądek
      co do Ciproflaxacin to antybiotyk który na alegie nie pomorze
      zostaw go może się przydać


      A mnie dziś trochę boli gardło i jelita
      znowu wirusówka
      ale przy takiej pogodzie jaka jest w polsce nie dziwię się

      ALERGIK OD URODZENIA
      ALERGIA PŁYTKA NA SZCZEŚCIE

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka