Dodaj do ulubionych

problemy z układem pokarmowym

17.01.20, 11:44
WItam
Od 2 miesięcy męczą mnie problemy z układem pokarmowym. Zaczęło się od jelit - wzdęcia, gazy, kłucia, uczucie przelewania oraz ogólny ból jelit. Dodatkowo częstsze oddawanie stolca o raczej luźnej konsystencji, lub drobne "bobki" z dużą ilością śluzu. Dolegliwości ustały, jednak po jakimś czasie pojawił się trwający 2-3 dni ból żoładka. Dieta i domowe sposoby pomogły. Później pojawiła się zgaga, ból w przełyku, kwaśne odbijanie, szczególnie wieczorami. Znowu dieta i leki bez recepty i problem minął.
Niestety po krótkim czasie powrócił lekki ból żołądka (raczej takie skurcze), najbardziej odczuwalny wieczorem, sporadycznie lekka zgaga. Dieta wyeliminowała problem, jednak od ok 1,5 tygodnia męczy mnie dziwny ucisk za lewym żebrem, raczej w okolicy żołądka. Nie jest on związany z posiłkiem, lekko nasila się wieczorem, kiedy się położę.
Morfologia, CRP, amylaza trzustkowa w normie.
WIzyta u gastrologa - USG nie wykazało nic niepokojącego. Lekarz stwierdził, że moje problemy z jelitami były infekcją, która odbiła się problemami z zołądkiem. Zapisane leki IPP 20, Prokit I Afloreks. Już po 2 dniu zażywania okropny ciężar na żołądku, jakby nic się nie trawiło. Leki biorę, żadnej poprawy, powiedziałabym, że z zołądkiem gorzej, ból za żebrem również nie ustąpił.
Czy ktoś miał podobne objawy? Czy to możliwe, że mam po prostu problem z niedokwaśnością a IPP obniżając kwas solny jeszcze mi to zaostrzył?
Obserwuj wątek
    • farmaceutkazielarka Re: problemy z układem pokarmowym 17.02.20, 12:34
      Tak Problemy z ukaldme trawinnym leczymy glownie ziolami nie mozemy hamowac kwasu solnego bo wtedy nie ma wydzielania zolci i sokow trawnnych Kwas nalezy wzmagac a nie hamowac przez hamowanie mamy problemyz apetytem . leki faramkoologiczne IPP wprowadzaja w blad bo czesto po zastosowaniu tych lekow sa nastepne problemy jak z trawiniem pokarmu one chwilowo przynsoza ulgle ale nie ta droga leczenie . Po zastsowaniu Ipp pokarm nie jest strawiony jest zastoj reakcja nieprawidlowowa to jest na takiej samej zasadzie jakbysmy zachamowali okres miesiaczke tabletka antykoncepcyjna vo tez nie jest prawidlowe . Wiecej informacji na maila zielarka.masaz2interia.pl (farmaceutka , zielarka , masazystka )
    • farmaceutkazielarka Re: problemy z układem pokarmowym 17.02.20, 12:35
      Tak Problemy z ukaldme trawinnym leczymy glownie ziolami nie mozemy hamowac kwasu solnego bo wtedy nie ma wydzielania zolci i sokow trawnnych Kwas nalezy wzmagac a nie hamowac przez hamowanie mamy problemyz apetytem . leki faramkoologiczne IPP wprowadzaja w blad bo czesto po zastosowaniu tych lekow sa nastepne problemy jak z trawiniem pokarmu one chwilowo przynsoza ulgle ale nie ta droga leczenie . Po zastsowaniu Ipp pokarm nie jest strawiony jest zastoj reakcja nieprawidlowowa to jest na takiej samej zasadzie jakbysmy zachamowali okres miesiaczke tabletka antykoncepcyjna vo tez nie jest prawidlowe . Wiecej informacji na maila zielarka.masaz2interia.pl (farmaceutka , zielarka , masazystka ) zielarka.masaz@interia.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka