Dodaj do ulubionych

Niepełny wzwód oraz brak libido

24.08.20, 22:14
Witam! Piszę z problemem, który mam od dłuższego czasu. Mam normalne wzwody czasami i poranne także się zdarzają ale no niestety nie codziennie, wręcz rzadko, szybko też ustępują, nie jest to to co było ale rozumiem, że jeśli występują mechanicznie jest okej. Wykonane badania : echo serca, ekg, próba wysiłkowa, morfologia, tarczyca oraz prolaktyna, badanie moczu, urologa odwiedziłem dwa razy, poza lekkim żylakiem prawego jądra żadnych odchyleń. Mocz oddaje normalnie, nie muszę wstawać w nocy i latać do toalety, reszta badań jak najbardziej w normie, wszystko w widełkach, echo i ekg bez zastrzeżeń, próba także. Mam 29 lat, od 8 miesięcy nie piję alkoholu, papierosów nigdy nie paliłem, nie mam nadwagi, 81kg przy wzroście 185cm, mam siedzący tryb życia, jestem kierowcą ale staram się codziennie ruszać minimum 30 minut. Nie mam nadciśnienia, wysiłek nie sprawia mi problemu. Nie robiłem tylko próby wątrobowej i nerkowej. Czuję tak jakby libido zanikło, dodam, że nie mam partnerki od 3 lat, wcześniej nie było żadnych problemów w tej sferze. Jakie badania jeszcze wykonać ? Co może powodować taki stan rzeczy ? Dodam, że mam nerwicę ale i przed nią problem też występował, nie biorę żadnych leków typu benzo czy ssri, jedyne co biorę to magnez.
Obserwuj wątek
    • solwer Re: Niepełny wzwód oraz brak libido 25.08.20, 07:35
      janeeeek w poscie zdn 24.08.20, 22:14 Żali się, bo wyniki badań w normie a cierpi z powodu osłabionego libido i niepełnego wzwodu…
      ..O bólach głowy i piskach w uszach (uraz?,trauma?) to nic nie wspomniałeś. Ktoś przecież przepisał ci ten lek betaserc oraz audiocontrol . Prowadzisz zawodowo pojazdy z bólami głowy? * Ważne informacje trzymasz dla siebie? Co prawda, tutaj na forum aż roi się od jasnowidzów, problem w tym ,że jest sezon urlopowy. Sugeruję taki tok postępowania : diagnoza ,leczenie. W tym celu: lekarz ogólny, któremu wyjawiasz wszystkie swoje przypadłości- lekarz neurolog i seksuolog jako drążenie przyczyn. Zanim to załatwisz zbadaj poziom testosteronu, może to wiele wyjaśnić.
      *janeeeek 17.08.20, 17:04 napisał : Od czasu kiedy biorę lek betaserc oraz audiocontrol (mam piski w uszach) nasiliły się bóle głowy oraz zawroty, głównie w płacie czołowym, skroniach oraz na czubku głowy takie tępe uciski. Może mieć to związek z wyżej wymienionymi lekami ?
      • koziorozka Re: Niepełny wzwód oraz brak libido 25.08.20, 09:59
        solwer napisał:
        > tutaj na forum aż roi się od jasnowidzów, problem w tym ,że jest sezon urlopowy.
        > Sugeruję taki tok postępowania : diagnoza ,leczenie. W tym celu: lekarz ogóln
        > y, któremu wyjawiasz wszystkie swoje przypadłości
        (...)
        > *janeeeek 17.08.20, 17:04 napisał : Od czasu kiedy biorę lek betaserc
        > oraz audiocontrol (mam piski w uszach) nasiliły się bóle głowy oraz zawroty, g
        > łównie w płacie czołowym, skroniach oraz na czubku głowy takie tępe uciski. Moż
        > e mieć to związek z wyżej wymienionymi lekami ?

        -------------------
        Dołączę się do rady solwera: zbadaj wątrobę, testosteron i czego ci tam jeszcze brakuje. Zapisz tylko nieprawidłowe wyniki (łącznie z tymi serca z 05.08.20, 15:37) i pokaż je lekarzowi. Szczerze pogadaj, nic nie ukrywaj.
        • janeeeek Re: Niepełny wzwód oraz brak libido 25.08.20, 10:51
          Nie biorę tych leków, po odstawieniu ich ból głowy minął od razu. Mam neurologa w tym tygodniu, idę dla świętego spokoju. Echo, ekg i próba wysiłkowa były bez zastrzeżeń, tak jak napisałem nie biorę już tych leków, bralem je tylko na pisk w uszach który zdecydowanie ucichł, widocznie ból głowy był jego skutkiem ubocznym. Brakuje mi badań wątroby i nerek, testosteronu chyba także, resztę wszystko mam i byłem z tymi wynikami u rodzinnego jak i u kardiologa, oboje powiedzieli, że wszystko z nimi w porządku.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka