Dodaj do ulubionych

Niepełny wzwód oraz brak libido

24.08.20, 22:14
Witam! Piszę z problemem, który mam od dłuższego czasu. Mam normalne wzwody czasami i poranne także się zdarzają ale no niestety nie codziennie, wręcz rzadko, szybko też ustępują, nie jest to to co było ale rozumiem, że jeśli występują mechanicznie jest okej. Wykonane badania : echo serca, ekg, próba wysiłkowa, morfologia, tarczyca oraz prolaktyna, badanie moczu, urologa odwiedziłem dwa razy, poza lekkim żylakiem prawego jądra żadnych odchyleń. Mocz oddaje normalnie, nie muszę wstawać w nocy i latać do toalety, reszta badań jak najbardziej w normie, wszystko w widełkach, echo i ekg bez zastrzeżeń, próba także. Mam 29 lat, od 8 miesięcy nie piję alkoholu, papierosów nigdy nie paliłem, nie mam nadwagi, 81kg przy wzroście 185cm, mam siedzący tryb życia, jestem kierowcą ale staram się codziennie ruszać minimum 30 minut. Nie mam nadciśnienia, wysiłek nie sprawia mi problemu. Nie robiłem tylko próby wątrobowej i nerkowej. Czuję tak jakby libido zanikło, dodam, że nie mam partnerki od 3 lat, wcześniej nie było żadnych problemów w tej sferze. Jakie badania jeszcze wykonać ? Co może powodować taki stan rzeczy ? Dodam, że mam nerwicę ale i przed nią problem też występował, nie biorę żadnych leków typu benzo czy ssri, jedyne co biorę to magnez.
Obserwuj wątek
    • solwer Re: Niepełny wzwód oraz brak libido 25.08.20, 07:35
      janeeeek w poscie zdn 24.08.20, 22:14 Żali się, bo wyniki badań w normie a cierpi z powodu osłabionego libido i niepełnego wzwodu…