Dodaj do ulubionych

Po szczepieniu ...

10.09.21, 21:45
Wczoraj zaszczepiłem się po raz 1 - jestem tzw. ozdrowieńcem. Nic nie bolało do dzisiejszego ranka. Od rana byłem/jestem "skapcaniały", a teraz nieco boli ręka i pocę się oraz mam 38,5 st.C.
Godzinę temu łyknąłem 2x APAP.

Co czynić?? Samo przejdzie???
Obserwuj wątek
      • zgred.polarny Re: Po szczepieniu ... 11.09.21, 12:59
        Dzięki za poradę. Samo prawie przeszło :) Wypiłem POLOPIRYNĘ COMPLEX I temperatura zaczęła spadać. Aktualnie mam 36,9 st. C
        Trochę się wczoraj wystraszyłem - jestem diabetykiem i zacząłem już IX krzyżyk
        • snajper55 Re: Po szczepieniu ... 11.09.21, 16:39
          zgred.polarny napisał:

          > Dzięki za poradę. Samo prawie przeszło :) Wypiłem POLOPIRYNĘ COMPLEX I
          > temperatura zaczęła spadać. Aktualnie mam 36,9 st. C
          > Trochę się wczoraj wystraszyłem - jestem diabetykiem i zacząłem już IX krzyżyk

          Gratulacje! Wygląda że szczepionka wywołała reakcję układu odpornościowego. U mnie niestety nie. Ala na jestem na immunosupresji.

          S.
          • leva Re: Po szczepieniu ... 16.09.21, 18:18
            snajper55 napisał:


            > Gratulacje! Wygląda że szczepionka wywołała reakcję układu odpornościowego. U m
            > nie niestety nie. Ala na jestem na immunosupresji.

            co to znaczy ,,na immunosupresji"?
            • snajper55 Re: Po szczepieniu ... 16.09.21, 19:22
              leva napisał(a):

              > snajper55 napisał:
              >
              >
              > > Gratulacje! Wygląda że szczepionka wywołała reakcję układu odpornościoweg
              > o. U m
              > > nie niestety nie. Ala na jestem na immunosupresji.
              >
              > co to znaczy ,,na immunosupresji"?

              Biorę leki immunosupresyjne, obniżające odporność.

              S.
              • leva Re: Po szczepieniu ... 16.09.21, 20:42
                snajper55 napisał:


                > Biorę leki immunosupresyjne, obniżające odporność.

                Myślałam ,że nie musiiałbyś się szczepić jak bierzesz te leki. Bałabym się, że wystąpią złe odczyny poszczepienne jak np.wysoka temperatura,duszności. .Super ,że wszystko po szczepieniu jest dobrze.Gorączki nie musiałeś mieć, nie wszyscy ją mają i czują się zupełnie dobrze a nabywają odporność.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka