Dodaj do ulubionych

Działanie niepożądane. Co robić?

13.05.05, 08:23
Od kilku dni biorę Doxycyclinę, do zakończenia całej dawki zostały mi trzy
sztuki (jutro rano wzięłabym ostatnią)-tymczasem od dwóch dni mam cały czas
mdłości i już trzeci dzień boli mnie głowa. Nie wiem co robić? Przeczytałam
działania niepożądane z ulotki i wygląda na to, że to właśnie one mnie
dopadły. Czy mam przerwać branie tego antybiotyku? Jeśli przerwę
przyjmowanie, czy będzie to oznaczać, że lek nie wykona swego zadania? A z
drugiej strony to tylko doba do zakończenia mojej "męki", może zacisnąć zęby
i wziąć do końca (najwyżej zwymiotuję???), no chyba, że może to doprowadzić
do czegoś gorszego. Nie wiem, doradźcie coś proszę. Dodam, że kompletnie nie
mogę dziś wybrać się do lekarza. Hmmm, a najdziwniejsze jest to, że dotąd
tolerowałam ją bardzo dobrze. Nigdy nie miałam żadnych sensacji... Pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • honeybeam Re: Działanie niepożądane. Co robić? 13.05.05, 08:56
        Odpada, lekarz który mi to przepisał przyjmuje dwa razy w tygodniu (praktyka
        prywatna). Najwcześniej mogłabym zapytać go we wtorek, a to już będzie po moim
        ewentualnym zejściu ;), a już na pewno po ostatniej dawce leku (przy
        założeniu,że wezmę go do końca...).
    • airbus340 Re: Działanie niepożądane. Co robić? 13.05.05, 09:37
      Mdłości mogą być na skutek podrażnienia żołądka lub wybicia flory
      bakteryjnej... Ja radizłym Ci żebyś brała Doxycyklinę od końca,ale dopkup sobie
      do niej np. Trilac albo Lacidofil i bierz 2-3 kaps.dziennie. ewentualnie
      Rannigast albo Manti do ssania.
      Ja bardoz nie lubie doxycykliny, bo jest toxyczna i ma silne działanie
      uboczne.Ale skoro ci pomaga ....
      • honeybeam Re: Działanie niepożądane. Co robić? 13.05.05, 09:49
        A co z bólem głowy, szczerze mówiąc on mnie trochę bardziej niepokoi. A
        działanie Doxy... rzeczywiście widzę już poprawę (nie licząc podkrążonych
        oczu :). Brałam ją już kilka razy i nigdy nie miałam problemów, a tym razem...
        niestety. Ale dzięki za odpowiedź chyba wezmę ją do końca, mam nadzieję, że mi
        się nie pogorszy.
    • arnick_a Re: Działanie niepożądane. Co robić? 13.05.05, 14:21
      honeybeam napisała:

      > Od kilku dni biorę Doxycyclinę
      ...
      > od dwóch dni mam cały czas
      > mdłości i już trzeci dzień boli mnie głowa. Nie wiem co robić?
      ...
      > Czy mam przerwać branie tego antybiotyku? Jeśli przerwę
      > przyjmowanie, czy będzie to oznaczać, że lek nie wykona swego zadania? A z
      > drugiej strony to tylko doba do zakończenia mojej "męki", może zacisnąć zęby
      > i wziąć do końca (najwyżej zwymiotuję???), no chyba, że może to doprowadzić
      > do czegoś gorszego.
      Skonsumuj specyfik do końca. Nigdy nie jest tak, że zostaje zwymiotowana cała
      treść żołądkowa. Żołądek i tak uchroni sporo cennych substancji. A w ogóle
      możesz się przecież trochę powstrzymać.
      Pozdrawiam
      Arni

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka