Dodaj do ulubionych

SKURCZ ŁYDEK auuuuuu.....:(((

11.06.05, 17:56
;-(((
Niedawno pisałam o tym, że bardzo bola...
Ale na jakis czas pzrestaly, a teraz znowu sie zaczyna, tyle ze teraz sa to
na zmiane : ból i skurcze :-(
Nie mam pojęcia, co się dzieje... Codziennie biore magnez i preparat
witaminowy. Mam problem z wejsciem po schodach, pojsciem gdzies odrobine
dalej. A rano zaraz po przebudzeniu zlapal mnie taki skurcz, ze.... ;-((
--
Brak wstrząsów powoduje niepokój twórczy :-)
Obserwuj wątek
    • bulkazbananem Re: SKURCZ ŁYDEK auuuuuu.....:((( 11.06.05, 22:48
      Skurcze lydek sa najczesciej spowodowane niedoborami magnezu, potasu,
      wapnia...jesli bierzesz te pierwiastki kilka miesiecy, a skurcze nie ustepuja i
      sa na tyle silne, ze masz klopoty z poruszaniem sie, to powinnas koniecznie
      skonsultowac to z lekarzem...pewnie dostaniesz skierowanie do neurologa...
    • villac Re: SKURCZ ŁYDEK auuuuuu.....:((( 11.06.05, 23:09
      Jeśli pijesz mocną herbatę a do tego kawę to musisz wiedzieć że oba boskie
      napoje doskonale wiążą potas i wypłukują go z organizmu totalnie.Każdy napój
      wypłukuje te dwa pierwiastki gdyż są one pierwszymi które przy wzmożonym piciu
      z organizmu uciekają. Było kilka gorących dni, pewnie duzo więcej piłaś
      więc....... jest efekt. Niektórzy nie mają problemów ale jest taka część
      populacji która bardzo szybko te pierwiastki traci. Żeby zagmatwać piszę tylko
      o płynach ale są i inne powody dla któych te pierwiastki bardzo istotne dla
      funkcjonowania organizmu potrafią uciec.Żeby organizmowi pomóc powinnaś przez
      10 dni pić: 2 razy dziennie (dwuskładnikowy) potas w torebce - zapomniałem
      nazwy i brać przez ten okres 3 razy dziennie magnez (np Magvit, Magne B6)
      Gdyby po kilku dniach skurcze nie ustąpiły nie lekceważ sprawy tylko idź do
      lekarza gdyż to może być sprawa m.in. tarczycy (b.istotne)
      • fanka_grzeskow_czekoladowych Re: SKURCZ ŁYDEK auuuuuu.....:((( 11.06.05, 23:20
        villac napisał:
        >Żeby organizmowi pomóc powinnaś przez
        > 10 dni pić: 2 razy dziennie (dwuskładnikowy) potas w torebce - zapomniałem
        > nazwy i brać przez ten okres 3 razy dziennie magnez (np Magvit, Magne B6)

        Da się załatwić :-)

        > Gdyby po kilku dniach skurcze nie ustąpiły nie lekceważ sprawy tylko idź do
        > lekarza gdyż to może być sprawa m.in. tarczycy (b.istotne)

        Mam leczoną niedoczynnośc tarczycy, więc to może byc jakos powiązane ?

        --
        Brak wstrząsów powoduje niepokój twórczy :-)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka