Dodaj do ulubionych

trądzik różowaty - antybiotyk?

09.09.05, 09:11
Leczę sie od lat. Z nijakim skutkiem. Głownie kremy na twarz, wit PP etc.
Wczoraj dermatolog przepisal mi kuracje antybiotykowa na kilka tygodni (z
grupy tetracyklin - do łykania. Wczesniej nie stosowałam. MAcie jakieś
doswiadczenia? Komus pomoglo? Co po takiej kuracji? Kolejna?? Troche sie
boje, bo jednak antybiotyk osłabia organizm etc.
Obserwuj wątek
    • starlette Re: trądzik różowaty - antybiotyk? 09.09.05, 09:21
      A czego tu się bać, ważne żeby krosty zniknęły, chyba? Może nawet nie warto
      było czekać aż parę lat. Po kuracji właściwa pielęgnacja. A osłabienia
      organizmu nie bój się, trilac i witaminy wystarczą zeby się wzmocnić, nic ci
      nie będzie!
      • bardu Re: trądzik różowaty - antybiotyk? 09.09.05, 12:59
        Ja stosuję żel Rozex (z metronidazolem), wit. PP i rutinoscorbin, rano i
        wieczorem przemywam twarz borasolem. Raz jest lepiej raz gorzej. Najlepsze
        efekty daje jednak utrzymywanie diety, tzn. zapomnieć o kawie, mocnej herbacie,
        gorących napojach, ostrych i kwaśnych potrawach. Staram się chronić twarz przed
        słońcem (krem z filtrem 60), czasem używam kremów do cery naczynkowej, ale
        efekty szczerze mówiąc mierne. Też nie mam żadnych wyprysków tylko
        zaczerwienione policzki. Ale jak napisałam - kiedy pilnuję diety jest dobrze.
        Pomaga dobry make-up i zielony korektor (od czasu do czasu, na większe
        wyjście).
      • bardu Re: trądzik różowaty - antybiotyk? 09.09.05, 19:28
        Czy jesteś pewna, że ten krem pomoże przy trądziku różowatym? To nie to samo co
        trądzik. Mnie dermatolog poleciła Synchrorose Intensive i Diroseal f-my Avene,
        ale jak już wcześniej napisałam efektów widocznych nie było.
    • polk76 Re: trądzik różowaty - antybiotyk? 12.09.05, 22:55
      Warto sprawdzić po 2 tygodniach kuracji transaminazy (AspAT, AlAT) i
      bilirubinę, aby upewnić się, że lek nie wywiera szkodliwego działania na
      wątrobę. Reakcja wątroby na leki jest bardzo indywidualna, zależy od
      efektywności i sposobu "trawienia" tych leków przez komórkę wątrobową u danej
      osoby.
      • airbus340 Re: trądzik różowaty - antybiotyk? 13.09.05, 12:57
        jak tetracyklina nie pomaga,to polecam maśc Aknemycin z Erytromycuną oraz płyn
        Dalacin C (klindamycyna). W moim przypadku tetracykliny nic nie pomagały, tylko
        organizm zatruwały. Jest też b.dobra maśc antybiotykowa- FUCIDIN-ale jest
        b.droga i można ja stosować punktowo,przez krotki czas.
        Na szczeście trądzik mam już za sobą:)
      • bardu Re: trądzik różowaty - antybiotyk? 20.01.18, 00:37
        Ja używałam pod krem dwa razy dziennie żelu z metronidazolem. Są niezłe kremy La Roche Posay, u mnie się sprawdziły. W terapii bardzo ważna jest dieta. Żadnych używek, ostrych przypraw, gorących albo bardzo zimnych potraw. Trzeba chronić twarz przed mrozem, słońcem, wiatrem. Można się przyzwyczaić, chociaż łatwo nie jest. Ale z trądzikiem mam spokój od wielu lat.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka