Dodaj do ulubionych

Co to takiego? Serce chore?

13.02.07, 18:45
Mam coś takiego: nie mogę dźwigać, jak dźwigam to słabnę, nie mogę też biegać
bo serce nie nadąża. Leczę się na nerwicę, od dwóch lat, wcześniej brałem
amfetaminę, lecz po 4 latach brania wylądowałem w szpitalu z ciężkim
kołataniem serca i skokami ciśnienia, przez 2 miesiące kołatania serca były
moją codziennością. Robiłem 2 razy EKG - wyszło wszystko dobrze.
Czy ktoś z was miał coś takiego?
Czy to sprawa zmęczonego serca? Robiłem badania EKG I USG SERCA DOPPLER,
wszystie te badania wyszły dobrze, nawet lekarze powiedzieli, że serce mam jak
złoto. Doradźcie mi proszę Was, od 2 lat nie biorę nic, nie piję nawet kawy,
ale objawy te pozostaja
Obserwuj wątek
    • green_land Re: Co to takiego? Serce chore? 14.02.07, 11:35
      Bierzesz teraz jakieś leki? Może obniżające ciśnienie?

      Wygląda to troche tak, jakby wysiłek fizyczny powodował spadek ciśnienia. Ja w
      ogóle biegac nie mogę, nawet 5 metrów truchcikiem, bo serce wali wtedy jak
      oszalałe ( a kiedyś biegałam dużo, w szkole zawody itd, długie dystanse, łza
      się w oku kręci).
      Kołatania serca, o których piszesz mogą byc jakąś arytmią. Idź ponownie do
      kardiologa, niech zrobi Ci może Holtera, a jeszcze lepiej badanie wysiłkowe,
      będzie wtedy wiadomo jak zachowuje się serce.
      Na ekg rzadko coś konkretnego wychodzi, szczególnie przy "małych" objawach, usg
      serca pokaże, czy np. z zastawkami jest wszystko ok.Niekoniecznie po tych
      badaniach znajdą przyczynę.
      A swoją drogą nerwica może nieżle dac sercu popalic.

      Pozdrawiam serdecznie
      • gucio121 Re: Co to takiego? Serce chore? 14.02.07, 23:31
        witam, biorę leki dokładnie TEGRETOL, rzuciłem palenie zacząłem chodzić na basen.
        Troszkę lepiej się czuję, kupiłem sobie Magnez i Aspargin.
        Wykończylem się tak narkotykami, 2 lata temu przestałem brać, brałem SEROXAT
        ponad rok, żeby dojść do siebie. Z teków które biorę pozostał jedynie TEGRETOL
        na zmiany W EEG mózgu. Kiedyś bylem zdrowy, ale 2 lata temu wylądowałem w
        szpitalu wycieńczony narkotykami, a dokładnie amfetaminą, z kołataniem serca,
        skokami ciśnienia.
        Zaczęła się nerwica, minęło mi to dopiero po 2 miesiącach jak zacząłem brać
        Seroxat.
        Odstawiłem lek i jest do kitu, lęki, jakieś wieczne doły, problemy z sercem,
        lekarz mi mówi, że serce mam zdrowe, a ja ciągle mam objawy jego choroby, już
        tyle badań zrobiłem....dopplerr kilka razy EKG,
        Jestem niskociśnieniowcem, lekarz mi powiedzial, że mam hipotonię, nagłe spadki
        ciśnienia.
    • green_land Re: Co to takiego? Serce chore? 15.02.07, 16:10
      Zaraz mnie tu zlinczują, za to, co napiszę:)
      Może jakimś wyjściem byłoby udanie się do naprawdę dobrego zielarza(popytaj
      znajomych, rodzinę, może na jakims forum regionalnym). Jeżeli taki bierze kupę
      kasy, lepiej dwa razy się zastanów, nim do takiego pójdziesz. Leczenie ziołami
      nie trwa tydzień ani miesiąc, jest to najczęściej leczenie bardzo długie,
      jednak efekty są trwałe.
      Może rzeczywiście Twój organizm wymaga oczyszczenia? Może potrzeba mu pewnych
      składników odzywczych: makro i mikroelementów?Jeżeli medycyna konwencjonalna
      twierdzi,że wszystko jest ok, trzeba spróbowac gdzie indziej.
      Może coś z medycyny chińskiej(jest w gazecie takie forum)? Poza tym wydaje mi
      się,że leczenie nerwów też by Ci się przydało.Podobno świetne jest buerlcithin,
      chociaz jak piłam przez kilka miesięcy nie zaobserwowałam jakiejś porażającej
      odmiany. Ale znam takich, którym naprawdę bardzo pomogła.Może warto spróbowac?
      No i chyba bardzo ważne-musisz zmienic nastawienie. Dostrzegac dobre strony,
      patrzec z dystansu, nie zamartwiac się. Przecież lekarze powiedzieli,ze serce
      jest super! Wiec może warto byłoby powolutku zacząc je przyzwyczajac do
      wysiłku? Na początak może coś w pozycji leżącej, bardzo wolno i bardzo krótko.
      Po kilku dniach zwiększyc wysiłek, po 2 tygodniach znowu nieznacznie zwiększyc
      i tak dalej. Może to coś pomoże?

      Pozdrawiam serdecznie(idę gotowac obiadek, bo żołądek mi się kurczy z głodu:)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka