Dodaj do ulubionych

Diclofenak a bol w nadbrzuszu

07.08.07, 10:11
Witam,
Od 5 dni biore Diklak Duo 150, mam go przepisanego na 20 dni. Od kiedy go
biore mam bol w nadbrzuszu, nie caly czas, ale powiedzmy 12h na dobe. Zazywam
Ranigast Max, troche pomaga ale nie do konca.

Bol jest do wytrzymania, ale zastanawiam sie czy to tak moze byc, czy cos mi
sie tam nie uszkodzi (jakies wrzody nie powstana...). Czy lek odstawic, czy po
prostu go brac, a brzuch boli, bo musi...

Dodam, ze do lekarza wybrac sie nie bardzo moge, bo terminy ma dosc odlegle...

olga
Obserwuj wątek
    • 1mzeta Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 07.08.07, 10:27
      Założę się,że jest to jeden z efektów ubocznych brania leku. Założę
      się,że jest napisane o tym w ulotce. Założę się,że się nie chciało
      przeczytać. No i w końcu założę się,że jest napisane jak postępować
      w przypadku ich wystąpienia.
      Po co robić panikę.
      • wilhelminaslimak Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 07.08.07, 10:56
        No i przegralas :-)
        Wszystko to zrobilam - ulotke znam na pamiec (zreszta zawsze je czytam), jest
        tam oczywiscie napisane o wplywie leku na przewod pokarmowy. Natomiast nie nic
        nie pisze o tym co zrobic, gdy takie skutki wystapia. Jak rozumiem pojawia sie
        wymioty, czy jakies krwawienia to jest juz powazniejszy problem, natomiast nie
        wiem, czy jak przez kolejne 2 tygodnie bede zazywac te leki, i nadal brzuch mnie
        bedzie bolal, to nie spowoduje to jakis wrzodow, albo czegos takiego.
        • 1mzeta Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 07.08.07, 12:29
          1. Nie ogłaszałam żadnego konkursu,żeby przegrać lub wygrać.
          2. Czy żołądek (bo zapewne to cię boli) nie należy zatem do układu
          pokarmowego?
          3.Czy w ulotce pisze,że trwałe lub dłuższe zażywanie może spowodować
          wrzody żołądka? jeśli nie to chyba nie może-sądzisz, że producent
          ryzykowałby miliony pozwów sądowych tylko dlatego,mże zapomniałby
          wspomnieć o takim "drobnym szczególe".
          A ból bólem-może taka reakcja organizmu. Jak nie masz możliwości
          dostać się do własnego lekarza ani zadzwonić to na każdej izbie
          przyjęć w szpitalu lekarz poświęci 5 minut żeby rozwiać wątpliwości.
          Googli też nie ukradli i ZAŁOŻĘ się że można tam duuużo wyczytać na
          temat tego leku.
    • ela_anna Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 07.08.07, 22:47
      tak reaguje czesto organizm na dzialanie tego leku.Mnie lekarz przepisywal leki
      oslaniajace na noc,a rano przyjmowalam lek,w ten sposob udalo mi sie przejsc
      cala kuracje.To byl lek na zoladek ,nie pamietam nazwy, stosowany przy
      dolegliwosciach zoladkowych typu wrzody.To co stosujesz jest zbyt slabe aby
      pokonac dolegliwosci zwiazane z zastosowaniem diklofenaku.Mozesz odstawic albo
      udaj sie do jakiegokolwiek lekarza z prosba o przepisanie czegos
      oslonowego,jesli musisz go stosowac
      • j2334 Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 07.08.07, 23:23
        zdecydowanie odradzam branie tego leku.Typowy lek uszkadzajacy blone
        sluzowa przewodu pokarmowego ,szczegolnie szybciej to sie
        dzieje ,gdy organizm jest nadwrazliwy.Porozmawiaj z
        lekarzem,powinien Ci przepisac cos innego .Na tym leku swiat sie nie
        konczy.Pomysl o tym ,zanim naprawde Ci zaszkodzi.
    • sp9tcu Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 08.08.07, 13:21
      Po prostu szok !!!!!!!!
      Mam kilka pytań
      1- kto ci przepisał ten lek ? z
      2- z jakiego powodu pijesz ten lek
      3- a czemu nie 50

      szok po prostu szok ja piłem 50 przez 10 dni coś 10 tabletek i mam
      dośc wszystkiego
      a na żołądek polecam mięte ,ramigas no i siemie lniane
    • jagoda85 Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 08.08.07, 19:56
      Ja nie mogę zażywać Diclofenaku w żadnej postaci. Po pierwszym
      zażyciu miałam rewolucję na dwa fronty. Tak to trwało 3 dni, zanim
      skojarzyłam, że jest to reakcja mojego organizmu na ten lek.
      Dostałam potem ten lek w formie czopków, niestety po użyciu
      pierwszego czopka chciało mi rozerwać jelito. Na twoim miejscu
      odstawiłambym ten lek, i skontaktowała sie z lekarzem.
    • szaser b.ostrożnie 09.08.07, 08:37
      Jeśli już musisz to brać (to jest rakotwórczy voltaren, tylko pod
      inną nazwą), to jak najmniejszą dawkę jednodniowo i rób przerwy.
      Poza tym lek jest znakomity na zapalenia, ale powoduje nadżerki
      krwawiące na śluzówce żołądka.
    • wilhelminaslimak Re: Diclofenak a bol w nadbrzuszu 11.08.07, 00:13
      Odstawilam to dziadowstwo po 7 tabletkach, mialam brac 20 dni.
      Biore to na kolona. Mam tam jakies zapalenie kaletek maziowych, torbiel i
      ponaciagane wiazadla (podejrzewam, ze to na te kaletki poszlo).
      Tylko w miedzyczasie pare razy sobie robilam OB i za kazdym razem wychodzilo mi
      w granicach 2-3. Zastanawiam sie wiec, czy wogole mozliwy jest stan zapalny w
      kolanie, przy takim niskim OB?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka