Dodaj do ulubionych

dzwonienie w uszach po koncercie

16.06.09, 14:09
witam, pomozcie cos prosze bo neurolog ma to gdzies jak widac, bylem
3 tygodnie temu na koncercie i stalem za bliksko glosnika chyba , i
od tego czasu tak mi piszczy w uszcach, szumi, jestem bardzo nerwowy
i nie moge spac, co to jest? czy samo przejdzie? jak sobie pomoc?
prosze bo juz nie moge.
Obserwuj wątek
    • artur737 Re: dzwonienie w uszach po koncercie 16.06.09, 15:18
      To nie takie proste.

      Wielu lekarzy lekcewazy subiektywne objawy pacjentow (jest to bardziej ogolne
      stwierdzenie) co tlumaczy zachowanie twojego neurologa.
      "Dzwoni panu w uszach? Ciekawe, bo ja tu nic nie slysze."
      Powazne podejscie utrudnia takze fakt, ze pewnie z 90% ludzi czasami odczuwa
      dzwonienie w uszach, ale zwykle jest ono dyskretne i pojawia sie wtedy kiedy
      delikwent sie na tym koncentruje oraz panuje cisza. Czyli nie przeszkadza to w
      zyciu. Tinnitus czasami jest na tyle powazny, ze przeszkadza w zyciu bardzo, ale
      jak widac na twoim przykladzie przekonac lekarza nie jest latwo, a mierzenie
      natezenie dzwonienia nie wchodzi przeciez w rachube, skoro to subiektywny objaw.

      To co masz fachowo nazywa sie tinnitus i rzeczywiscie moze sie ujawnic po
      ekspozycji na glosna muzyke na koncercie. Nie znaczy to, ze jest to jedyny
      powod. Wiekszosc chorob jest wieloczynnikowa, czyli potrzeba kilku czynnikow
      dzialajacych razem aby wywolac objaw lub chorobe. Miej na uwadze inne objawy,
      ktore masz lub moga sie pojawic pozniej bo moze pomoga w rozwiazaniu zagadki.

      Na przyszlosc i ku przestrodze innych: na kocerty chodzi sie z korkami w uszach.

      To co ci teraz zostalo:
      miec nadzieje, ze procesy regenracyjne jakos ten objaw z czasem zmniejsza
      dobra multiwitamina (= droga) (zwieksza procesy regeneracyjne mozgu)
      Olej rybny ( powody jak wyzej) + ryba w diecie
      higieniczny tryb zycia (unikanie czynnikow uszkadzajacych uklad nerwowy: tyton,
      alkohol, uzywki, narkotyki, rozpuszczalniki, farby, lakiery; solidna ilosc ruchu
      i gimnastyki (codziennie lub prawie codziennie)

      Pomocniczo mozesz probowac sobie tez pomoc lekami, gdyby halas byl naprawde
      duzy. Tu masz wybor:
      Benzadiazepiny - mala dawka
      Propranolol
      Antydepresant
      Melatonina
      Cynk
      Karbamazepina
      lecytyna

      Na tinnitus cierpial van Gogh i Hitler.

      • wadera3 Re: dzwonienie w uszach po koncercie 17.06.09, 09:16
        artur737 napisał:

        >
        > Pomocniczo mozesz probowac sobie tez pomoc lekami, gdyby halas byl naprawde
        > duzy. Tu masz wybor:
        > Benzadiazepiny - mala dawka
        > Propranolol
        > Antydepresant
        > Melatonina
        > Cynk
        > Karbamazepina
        > lecytyna




        Na ogół myślę(czytając Twoje wypowiedzi), że nie wiesz co wypisujesz, teraz mnie
        upewniłeś.
        • artur737 Re: dzwonienie w uszach po koncercie 17.06.09, 14:19
          proponuje zignorowac wpis wadera.


          Gdyby dzwonienie nie ustepowalo pomimo leczenia opisanego wyzej lub samoistnie i
          dalej bardzo przeszkadzalo to skontaktuj sie z audiologami. Istnieja aparaty
          kasujace dzwonienie.
          Audiolodzy tak je dostraja aby twoj subiektywny dzwiek nie byl 'nachalny'.
          Taki aparat moze tez pomoc spac, gdyby byl problem ze snem. Po prostu wlaczasz
          go i wsadzasz pod poduszke.
          • wadera3 Re: dzwonienie w uszach po koncercie 17.06.09, 20:22
            Ja zaś proponuję, żeby Artur napisał jak działają, hojnie wymienione przez niego
            leki, lub jeśli nie ma o tym pojęcia,
            (co wydaje się bardziej prawdopodobne)choć przekleił działanie i zastosowanie
            owych specyfików ze stron o lekach.
            No i oczywiście niech najchętniej wypisze delikwentowi recepty, albo wskaże
            lekarza, który ochoczo podejmie się "leczenia" na życzenie.

            "dzień dobry, dzwoni mi w uszach po koncercie, poproszę, o Relanium, Amizepin i
            może Propranolol, do tego jakiś antydepresant, dziękuję, do widzenia".
            • artur737 Re: dzwonienie w uszach po koncercie 20.06.09, 01:22
              Prawde mowiac nie wiem o co ci chodzi. Podalem pare przykladow lekow i
              suplementow, ktore moga pomoc. Suplementy mozna kupic samemu, leki - jak wiadomo
              przepisuje lekarz, do ktorego nalezy sie udac na wizyte.

              A ty sie tak zachowujesz jakbys uwazal, ze jak czegos nie wiesz tzn, ze nie
              istnieje.
              • minniemouse Re: dzwonienie w uszach po koncercie 20.06.09, 02:13

                "" dzień dobry, dzwoni mi w uszach po koncercie, poproszę, o
                Relanium, Amizepin i
                może Propranolol, do tego jakiś antydepresant, dziękuję, do
                widzenia". ""




                a ty mnie upewnilas ze ty nie pracujesz tylko ci sie wydaje ze
                pracujesz u psychiatry.
                zglos ze potrzebujesz zwiekszenie dawki trankuilajzerow. juz oni sie
                zorientuja o ci chodzi. a przy okazji moze ubiora w ladny nowy
                kaftan.

                nie masz pojecia dlaczego akurat te leki mozna zastosowac w
                leczeniu tinnitus to sie nie wychylaj.
                poza tym gdzie autor napisal zeby wejsc do gabinetu i wlasnie tak
                powiedziec jak ty sugerujesz.



                Minnie







                Warto przeczytac:

                forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110
                forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka