Dodaj do ulubionych

Silne zawroty głowy

03.09.09, 13:27
Witam,

Od ponad tygodnia mam straszne zawroty głowy. Nawet gdy podnosze
rece do góry, zeby wziasc cos z szafki :l Nie jest spododowane to
niedozywieniem czy czyms w tym rodzaju.
Zawrotom towarzyszy dzwonienie w uszach.
Czy to wina tabletek antykoncepcyjnych? biore je od miesiaca i
raczej nie sadze, a by zawroty pojawiły sie dopiero gdy konczylam
pierwsze opakowanie...
Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • green_land Re: Silne zawroty głowy 03.09.09, 15:05
      Powiedz, ze byłaś u lekarza... Byłaś?
      Bardzo prawdopodobne, że coś z ciśnieniem. Ale tu nikt Cie nie zdiagnozuje, a
      skoro Twoje objawy są tak silne,to ja bym na Twoim miejscu popędziła do lekarza,
      nich jak najszybciej znajdzie przyczynę.
      • baska192 Re: Silne zawroty głowy 04.09.09, 01:47
        A juz widze jak lekarz znajduje przyczyne.On po prostu przepisze
        jakies tabletki ktore dzialaja w tym kierunku aby sie w glowie nie
        krecilo.Jego nie obchodzi przyczyna ,jego nic nie obchodzi,on chce
        wyrobic swoj limit.No chyba ,ze trafisz na lekarza uczciwego takiego
        z powolania ktory stara sie pomoc.No..ja niestety trafiam na samych
        konowalow.Nigdy zaden z lekarzy mi nie pomogl....A Twoja pierwsza
        droga to powinna byc skierowana do neurologa.Podejrzewam ,ze zwali
        wszystko na blednik.
    • agat-ka33 Re: Silne zawroty głowy 07.09.09, 12:09
      bedzie to raczej niedobor magnezu. Trzeba brac neomag foret lub
      filomag. Przy niedoborze magnezu bywa tez niedobor potasu takze
      trzeba zadbac aby w diecie byla wystarczajaca ilosc potasu i
      magnezu. Sprawdzic w internecie objawy magnezu i potasu i
      zapotrzebowanie dzienne na te makroelementy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka