Dodaj do ulubionych

spacerowka plus fotelik jaki?

24.01.07, 15:27
Witajcie,

Termin mam na koniec maja, ale powoli zaczynam sie rozgladac za jakims typem
wozka (w miedzyczasie przeprowadzka, wiec bedzie malo czasu). Jako, ze syn
przyjdzie w cieplym okresie postanowilam nie kupowac gondoli. Chcialabym kupic
spacerowke, do ktorej stelazu moglabym doczepic fotelik (najlepiej maxi cosi).
Musi sie koniecznie rozkladac na plasko. Rowniez chcialabym zeby mozna bylo
dokupic jakis solidny i ladny spiworek na zime do srodka. Jakos nie moge sie
przekonac do tych 3-kolowych wozkow, wydaja mi sie strasznie "krowiaste".
Jestem niska, nie chcialabym ogromnego, zza ktorego musialabym wygladac :) Co
wybrac, aby stelaz byl w miare lekki i poreczny, wygodna spacerowka i
mozliwosc zainstalowania fotelika ? Patrzylam na Graco ale gdy sie doczepia
fotelik pozostaje parasolka ze spacerowki :( W innych modelach znow spacerowke
sie rozklada na plasko i na to idzie fotelik - paskudnie to wyglada.
Chcialabym zeby fotelik mozna bylo zainstalowac na sam stelaz, bez
pozostalosci po spacerowce. Poki co znalazlam Xlander i Jane nomad (czy cos w
tym stylu). W przypadku Jane cena dosc wysoka - warto tyle placic za niego ? W
przeciwienstwie do innych ma dosc spore wymiary chyba. Czy jest wytrzymaly,
nie psuje sie, jak wyglada sytuacja z kolami itp ? Jesli macie jakies inne
typy, dajcie prosze znac. Jestem zupelna laiczka w tym temacie :( Wielkie
dzieki za wszelka pomoc :)
Obserwuj wątek
    • kamilla29 Re: spacerowka plus fotelik jaki? 24.01.07, 22:11
      Myślę ,że nie powinnaś tyle kombinować,tylko jeszcze raz przemyśleć kupno
      gondoli.Chociaż własciwie nie wiem nad czym tu myśleć.Co ma w ogóle wspólnego
      urodzenie dziecka latem z niekupowaniem mu gondoli.Dziecko powinno jeżdzic
      przez ok pół roku w gondoli,a nie w mało wygodnej spacerówce czy o zgrozo
      foteliku.Latem tez-bo będzie mu wygodnie i przewiewnie.To co zaoszczędzisz na
      kupnie gondoli-wydasz na rehabilitację krzywego kręgosłupa dziecka.Sorry za
      brutalność,ale po prostu nie rozumiem takich pomysłów.
      • mikamoris Re: spacerowka plus fotelik jaki? 16.02.07, 05:36
        Mysle , ze nie wiecie co piszecie. Na jakiej podsatwie piszesz o krzywym
        kregoslupie. To ja ciebie nie rozumiem. Siostra wychowala 2 dzieci w wozku
        garco spacerowym z nosidlem i jakos nie maja krzywych kregoslupow. ja nie
        kupuje gondoli go to czysty idiotyzm na 4 miesiace. Jezeli wozki sa
        przeznaczone od urodzenia do 36 miesiecy to chyba maja jakis atest. Straszne
        zacoanie w tej Polsce , buuuuuuuuuu
    • paniwaz Re: spacerowka plus fotelik jaki? 31.01.07, 00:04
      Aineza! Nie wygłupiaj się z oszczędzaniem na gondoli! Dziecko ma leżeć - leżeć
      powtarzam, a nie wyginać się w nierównym nosidełku lub broń Boże kubełkowym
      foteliku na spacerach przez pierwsze miesiące życia! Ja rodzę w tym samym
      terminie, więc zdecydowałam się na zakup jednocześnie dwóch wózków: Emmaljungi
      Smarta - mega wygodnego czołgu na spacery oraz porządnej parasolki
      zintegrowanej z fotelikiem - na początku stelaż będzie podróżował z nami w
      samochodzie, do którego będę wpinała fotelik z synkiem na krótkie wyjścia,
      później parasolka posłuży jako spacerówka. Weź pod uwagę, że lato może być
      równie upalne jak w zeszłym roku, więc jeżeli upchniesz swoje dziecko w
      foteliku, to nie zapomnij ubrać się w kożuch! Niestety nosidełka nie są równie
      obszerne jak gondole, rzadko też mają bardzo sztywne podłoże. Ale Ty jesteś
      mamą, więc zapewne wiesz, co jest najlepsze dla Twojego dziecka!
      • aineza Re: spacerowka plus fotelik jaki? 31.01.07, 09:49
        ok, w porzadku. Moze macie racje, ze dziecku bedzie wygodniej w gondoli - sa
        rozne glosy za i przeciw. Postanowilam kupic spacerowke ale tutaj tez zaczyna mi
        sie problem. Patrzymalm na stary model buzza. Pisze, ze sa 3 mozliwosci regulaci
        siedzenia. Na zdjeciach wyglada to tak, ze przekreca sie tylko siedzisko a nie
        rozklada. Szczerze to nie wyobrazam sobie spacerowki, ktora sie nie bedzie
        rozkladala. Od 5 miesiaca jak zaczne dzidzioka wozic w spacerowce to tez bedzie
        chcial czasem pospac. Zalezy mi na wozku wielofunkcyjnym: stelaz do ktorego
        przyjdzie fotelik najlepiej maxi cosi, gondola i spacerowka. Nie stac mnie na
        kupno 2 wozkow. Jesli ktos uzytkuje stary model buzza, niech da znac prosze jak
        ten wozek sie rozklada, czy jest praktyczny itd

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka