kazia4
26.08.09, 08:08
chciałabym się podzielić wrażeniami z kontaktu z firmą Happy Baby
wylicytowałam wózek Buggster - w opcji 'kup teraz' są po 899, ja go za 425
wylicytowałam (nowy) w poniedziałek (10 sierpnia), zapłaciłam we czwartek -
chcą by to w terminie 7 dni uczynić, więc się zmieściłam,
nie ma odpowiedzi, no to pytam w kolejny poniedziałek: co i jak? oni, że w
piątek nie pracowali - 'bo mieli ustawowo wolne', że wyślą w tym tygodniu
(chodzi o tydzień 17-23 sierpnia)
nie wysyłają, pytam we wtorek, ci mi ściemniają, że nie mogli wysłać, bo to
aukcja wieloprzedmiotowa, a ja nie wybrałam wzoru/koloru... guzik prawda, ale
odpisuję, jaki wzór chcę (był tylko 'do wyboru' CRASH ROT)
w środę odpowiedź, że 'w czasie pakowania się zepsuł' i nie mają na wymianę!!!
a mają sklep internetowy!!! i te wózki na bieżąco sprzedają! zresztą w piątek
(21 sierpnia) wystawili aukcje - 10 takich wózków w opcji "kup teraz" - nie
czuli się chyba w porządku, bo jak im to wytknęłam, że wystawili tę aukcję, a
mi na przysłanie wózka nie mają, to zaraz ją wycofali...
dowód na to:
www.allegro.pl/show_item.php?item=719638228
we czwartek się takie dwie aukcje zakończyły - jeden poszedł za 631,50 zł, a
drugi za 709,00 zł i tym ludziom pewnie prześlą... wiem od jednej osoby, że
dostała ten wózek
nie jestem jakimś dusigroszem, ale same wiecie... poza tym - kto im bronił
wystawić ten wózek od 500 zł? albo dać cenę minimalną? żeby za 425 nie poszedł?
ale oni wolą głupków udawać.. nie wierzę w ani jedno słowo o tym zepsuciu się
wózka
a tu otrzymałam odpowiedź: poziom bliski szamba:
"klient poinformowany uprzejmie o wszystkim mailowo, ok 8 maili wysłanych na
40 otrzymanych. chyba w depresji poporodowej bo pisze po 40 maili na godzinę.
pieniadze-zwrot za towar otrzymał przelewem juz pewnie przepił w pobliskim
barze we wsi, a kobita w domu czeka i czeka....... niech klient przesle scan
otrzymania przelewu. PHU_HB"
dodam, że wysłałam do nich w sumie przez te wszystkie dni jedynie 6 maili!!!!
jak kupujecie za miliony to Was szanują, w innym wypadku będę pomiatać i okłamywać
oszuści soleni...
zobaczcie, co odpowiadają na komentarze - negatywne i neutralne - i zawsze
dają nega tym co się ośmielili krytykować!!!
www.allegro.pl/show_user.php?uid=10595545
allegro też umywa ręce - choć umowa kupna-sprzedaży powinna obowiązywać, to
dopóki sklep nie wystąpi o zwrot prowizji, guzik ich też to obchodzi (a sądzę,
że nie są takimi durniami, żeby o zwrot występować...)
ja im już nie mam ochoty wystawiać komentarza, bo jak odpowiedzą w typowy dla
nich chamski sposób, to tylko będę się denerwowała :(
jestem bardzo zniesmaczona tą transakcją
nigdy nie rezygnowałam z tego wózka, to oni mi narzucili zwrot pieniędzy
(dodatkowo = dali sobie na to siedem dni!!!)
zatem - jeśli licytujecie coś u nich, to liczcie się z tym, że za niska cena
ich nie usatysfakcjonuje, pod byle pretekstem (prymitywnym i bez polotu
zresztą...) anulują transakcję