Dodaj do ulubionych

sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!!

26.08.09, 08:08
chciałabym się podzielić wrażeniami z kontaktu z firmą Happy Baby
wylicytowałam wózek Buggster - w opcji 'kup teraz' są po 899, ja go za 425
wylicytowałam (nowy) w poniedziałek (10 sierpnia), zapłaciłam we czwartek -
chcą by to w terminie 7 dni uczynić, więc się zmieściłam,

nie ma odpowiedzi, no to pytam w kolejny poniedziałek: co i jak? oni, że w
piątek nie pracowali - 'bo mieli ustawowo wolne', że wyślą w tym tygodniu
(chodzi o tydzień 17-23 sierpnia)

nie wysyłają, pytam we wtorek, ci mi ściemniają, że nie mogli wysłać, bo to
aukcja wieloprzedmiotowa, a ja nie wybrałam wzoru/koloru... guzik prawda, ale
odpisuję, jaki wzór chcę (był tylko 'do wyboru' CRASH ROT)
w środę odpowiedź, że 'w czasie pakowania się zepsuł' i nie mają na wymianę!!!
a mają sklep internetowy!!! i te wózki na bieżąco sprzedają! zresztą w piątek
(21 sierpnia) wystawili aukcje - 10 takich wózków w opcji "kup teraz" - nie
czuli się chyba w porządku, bo jak im to wytknęłam, że wystawili tę aukcję, a
mi na przysłanie wózka nie mają, to zaraz ją wycofali...
dowód na to:
www.allegro.pl/show_item.php?item=719638228

we czwartek się takie dwie aukcje zakończyły - jeden poszedł za 631,50 zł, a
drugi za 709,00 zł i tym ludziom pewnie prześlą... wiem od jednej osoby, że
dostała ten wózek

nie jestem jakimś dusigroszem, ale same wiecie... poza tym - kto im bronił
wystawić ten wózek od 500 zł? albo dać cenę minimalną? żeby za 425 nie poszedł?

ale oni wolą głupków udawać.. nie wierzę w ani jedno słowo o tym zepsuciu się
wózka

a tu otrzymałam odpowiedź: poziom bliski szamba:
"klient poinformowany uprzejmie o wszystkim mailowo, ok 8 maili wysłanych na
40 otrzymanych. chyba w depresji poporodowej bo pisze po 40 maili na godzinę.
pieniadze-zwrot za towar otrzymał przelewem juz pewnie przepił w pobliskim
barze we wsi, a kobita w domu czeka i czeka....... niech klient przesle scan
otrzymania przelewu. PHU_HB"

dodam, że wysłałam do nich w sumie przez te wszystkie dni jedynie 6 maili!!!!


jak kupujecie za miliony to Was szanują, w innym wypadku będę pomiatać i okłamywać

oszuści soleni...

zobaczcie, co odpowiadają na komentarze - negatywne i neutralne - i zawsze
dają nega tym co się ośmielili krytykować!!!

www.allegro.pl/show_user.php?uid=10595545

allegro też umywa ręce - choć umowa kupna-sprzedaży powinna obowiązywać, to
dopóki sklep nie wystąpi o zwrot prowizji, guzik ich też to obchodzi (a sądzę,
że nie są takimi durniami, żeby o zwrot występować...)
ja im już nie mam ochoty wystawiać komentarza, bo jak odpowiedzą w typowy dla
nich chamski sposób, to tylko będę się denerwowała :(

jestem bardzo zniesmaczona tą transakcją
nigdy nie rezygnowałam z tego wózka, to oni mi narzucili zwrot pieniędzy
(dodatkowo = dali sobie na to siedem dni!!!)

zatem - jeśli licytujecie coś u nich, to liczcie się z tym, że za niska cena
ich nie usatysfakcjonuje, pod byle pretekstem (prymitywnym i bez polotu
zresztą...) anulują transakcję



--
https://www.myticker.eu/ticker/tickers/wo709a4cmbtpru8i.png
Obserwuj wątek
    • iwikada Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 26.08.09, 08:35
      Mogę się pod tym podpisać. Ja kupiłam od nich buggstera i dostałam
      go ale z wadą. Dzwoniłam, pisałam, próbowałam się z nimi jakoś
      porozumieć. Wózek był podobno ostatni i jedyne co to powiedzieli, że
      mogę odesłać jak mi nie pasuje. A ja nie chciałam wózek oddawać
      tylko żeby mi go wymienili lub naprawili,żeby wzięli do reklamacji.
      Niestety nie mogłam się dogadać apropos reklamacji. Pani z HB
      udawała, że jej nie ma. Kazała odbierać tel. komuś innemu i mówić,
      że jej nie ma a w tle słyszałam jak podpowiadała co mówić. Zaczęłam
      dostawać malie poniżej krytyki. Obsługa HB traktuje klienta w
      porządku tylko do momentu wypchnięcia towaru a potem ma go głęboko
      gdzieś... Jak widać po poście poprzedniczki to nawet nie do
      wypchnięcia towaru jak im to się nie opłaca. To po co wystawiają
      wózek na licytację! Ich poziom kultury jest fatalny. :(
    • kasiadamianka Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 26.08.09, 08:43
      widziałam te aukcje, które się skończyły z taką niską ceną i nawet się
      zastanawiałam co wymyślą żeby tego wózka nie sprzedać...

      jest jeszcze jedna aukcja, która skończyła się z ceną 460 zł
      allegro.pl/item687449348_spacerowka_tfk_buggster_s_czerwony_bcm_nowy.html
      dzisiaj znowu wystawili 10 buggsterów:
      allegro.pl/item724376459_niemiecka_duza_spacerowka_tfk_buggster_sl_czerwony.html
      ewidentnie Ci ściemniają...z Regulaminu Allegro wynika, że faktycznie nie
      ponoszą odpowiedzialności za takie sytuacje, ale sprzedającego obowiązują
      przepisy polskiego prawa. Myślę, że mogłabyś zwrócić się do rzecznika praw
      konsumenta, ew. może jest tutaj jakiś prawnik, który coś poradzi...

      może napisz - zapytaj czy ta osoba otrzymała wózek?
      --
      Grudniowa Agnieszka
      Nareszcie mam ząbki!
      Starszy brat
            • coronella Re: Takim sprzedającym powinni zawieszać konta!!! 26.08.09, 11:31
              to znaczy co konkretnie mozna zrobic?
              Wys.łac do allegro- wysłałam. Odpisali, że oni nie mają prawnych
              mozliwości, bla bla bla
              bo nie mają, to tylko platforma, na której dochodzi do zawierania
              umów.
              Umowa jest zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupujcym. Jedyne, co
              mozna zrobić, to założyć sprawę cywilną. I trzymac kciuki, żeby
              wygrac, tylko czy warto?

              Allegro daje mozliwosc uszkodzenia towaru, zgubienia towaru, innych
              nieprzewidzianych okoliczności. Zabezpieczają się, i skutecznbie
              umywają ręce.

              Mozna napisać w Cafe, tutaj, nagłośnic sprawę. Poskutkuje na
              miesiąc, dwa, potem wszyscy zapomną a oni będą żyć dalej.

              Nie nakręcajcie autorki, ja wiem, ze to wkurza, ale jak się pomysli
              realnie, to nic się nie da zrobic. Szkoda nerwów, naprawdę.
      • driver_ka Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 26.08.09, 13:15
        Z tym chodzeniem po sądach to prawda ... :( Po prostu MEGA negatyw z
        zaznaczeniem, że po licytacji wysyłają towar pod warunkiem uzyskania "właściwej"
        ceny, ale ... kurcze z drugiej strony jak się nie spróbuje to nie da się szansy
        żeby oszuści zostali ukarani. Aha ja bym dusiła allegro!!! Skoro jest licytacja
        bcm a sprzedający notorycznie kręci po zakończeniu transakcji no to chyba rzeczą
        dziwną jest że wylicytowane wózki zawsze w cudowny sposób się niszczą gubią itd.
        No bez jaj, w końcu allegro musi mieć nad tym jakąś kontrolę, po co więc do
        cholery regulaminy skoro i tak każdy może robić co chce!!! Spróbujcie do
        rzecznika praw konsumentów jak będzie więcej skarg pod konkretnym adresem to
        może ktoś łaskawie się tym krętaczom przyglądnie!!
      • smartiniees Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 26.08.09, 13:16
        ja kupiłam i doszedł jest cudowny i jeździ, nowy w oryginalnym
        kartonie,

        wszystkie tu CHYBA kupowałyśmy albo u nich albo w askocie, ja nie
        zostałam oszukana wręcz jestm wierną klientką.

        a cenę dostałam baaaardzo okazyjnĄ i jestem BARDZO ZADOWOLONA.
    • wikad24 Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 26.08.09, 21:52
      witam, ja też się naciełam na happy baby, a ściślej chamską agnieszkę
      lewandowską. Proszę o wystawianie NEGATYWÓW tej pani!!! ja reklamowałam
      koślawego buggstera i mnie od psa wyzwała, napisała, że jestem dla niej
      nikim itd!!!!!!!!!!!!!! żenada!!! im więcej NEGATYWÓW, tym gorzej jej się
      będzie wiodło!!!
      ja chyba złoże sprawę do sądu o zniesławienie...
      allegro ma sprawę gdzieś-czemu nie zablokują jej konta? może ktoś jeszcze
      im taką propozycję złoży, może zadziała???
      • kroliczyca80 Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 26.08.09, 22:07
        Czytam, czytam i nie mogę się nadziwić. Co to znaczy "od psa
        wyzwała"?
        Ty jej kulturalnie "buggster mi się popsuł, chcę odesłać do
        gwarancji" a ona Ci "ty psie"? Jakieś science-fiction... Ja swego
        czasu też chciałam zareklamować mojego buggstera z powodu kłopotu z
        hamulcem, odpisała mi po prostu "proszę przysłać wózek, rozpatrzymy
        do 14 dni (o ile pamiętam)" i tyle... Wózka ostatecznie nie
        odesłałam, bo mi się sam naprawił. A niedawno nikt mi nie chciał
        sprzedać tanio volo z 2009 i właśnie HB zgłosiło się do mnie z super
        propozycją. Mam od nich dwa wózki i nie boję się ewentualnej
        reklamacji. W ogóle po co się wdawać w dyskusje? Masz gwarancję na
        papierze, więc po prostu informujesz ich mailem albo telefonicznie
        że stało się to i to, że wysyłasz wózek kurierem na swój koszt (tak
        to się odbywa) i że czekasz ustawowe 14 (chyba) dni na rozpatrzenie.
        I tyle.... Gdzie tu miejsce na psy?
        PS. nie bronię ich, po prostu przedstawiam swój punkt widzenia jako
        ich klientka.
        --
        Zwitek
        • pinik Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 26.08.09, 22:18
          Moja kolezanka kupila u nich wozek. Przeslala mi dalej maile od pani
          wlascicielki. Wierzyc sie nie chcialo, ze osoba zajmujaca sie
          sprzedaza moze w tak brzydki sposob pisac do klientki, ktora kupila
          od niej kilka naprawde drogich wozkow. Smutne...

          --
          Pinik

          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=12633469&a=16469939
          • drobinka_ewa Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 27.08.09, 11:22
            Ja kupowałam, zamieniałam kolor, potem reklamowałam i bardzo lubię
            tę Panią, jest przemiła i nie spotkałam się nigdy z taką obsługą,
            wszystko mi załatwiła co chciałam i mam obiektywnie bardzo dobre
            zdanie, a same wiemy że na forum są różne osoby które piszą i często
            konkurencja i takie tam i nie wierzę.
            A napisać, że ktoś napisał to można wszytsko, ludzie są okrutni i
            taka to polska przywara żeby dowalić komuś, niestety. Będę bronić.
            • drobinka_ewa do króliczyca m.in 27.08.09, 11:29
              No właśnie, po co nerwy? A do sądu o zniesławienie to chyba daleka
              droga. Przeczytałam jeszcze raz dokładnie posty: jedna dziewczyna
              pisze że zwrócili pieniądze, druga że reklamacja... gdzie oszustwo.
              A jedna że od "psa"..... Jakaś nagonka w jednym czasie i ja tam
              lekko podejrzliwa jestem że to właśnie pisanie przez być może jedną
              osobę czy dwie dołączajace się "bo biją" to i ja dołożę, że to
              właśnie oszustwo.

              Oczywiście przecież jak ktoś nie chce kupować w danym sklepie to nie
              kupuje, ale są przepisy na reklamcje (te 14 dni itp) i serwisy
              naprawcze, albo coś podlega reklamacji albo nie i nie trzeba lubić
              czy nie lubić sklepu i wdawać się w dyskusje.
              • wikad24 same osądźcie, czy to normalne 27.08.09, 12:11
                "(...)
                lecz się "Wiktoryno", może dadzą zniżke w takim stadium zaawansowania
                choroby, ale z takim imieniem ciężko iść przez życie.......

                My wyslalismy a ze nie dostalas to twoj problem "Wiktoryno" (boze co za
                paskudna nazwa "Wiktoryno", jak dla psa, masakra)

                Wynocha. Dla mnie jesteś juz nikim. Jak pies."

                -w ten sposób lewandowska odpisała mi na poniższego maila(zaznaczę, że
                pieniędzy nadal nie odesłała, a gdy reklamacja uznana, powinna oddac wg
                prawa za przesyłkę);


                <wika.d@plusnet.pl> napisał(a):
                > Witam,
                > do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłanie wózka
                > tfk buggster do reklamacji(21.07.2008), mimo, że obiecywała to Pani w
                > mailu 05.08. Czas zwrotu to według prawa 14dni- teraz proszę doliczyć do
                > kwoty przesyłki ustawowe odsetki.
                >

                sprzedawca Agnieszka Lewandowska
                Dyr.ds.Sprzedaży i Marketingu
                Happy Baby Polska ma dziwny sposób odreagowywania stresu- w normalnych,
                ogólnie przyjętych normach się to nie mieści, prawda? sąd za takie słowa
                teraz mniej panią dziwi?
                pozdrawiam

                REGON 140865310
                info@happybaby.pl
                www.happybaby.pl

                • kroliczyca80 do wikad24 27.08.09, 14:12
                  Jeśli uczciwe opisałas nam sprawę, jeśli ta pani naprawdę napisała
                  to, co zacytowałaś i historia nie ma drugiego dna, to ja bym na
                  Twoim miejscu skierowała sprawę do sądu jeszcze tego samego dnia,
                  którego otrzymałam wiadomość. Jeśli już to zrobiłaś, to informuj nas
                  proszę na bieżąco jak się sprawy mają.
                  W głowie mi się nie mieści, że sprzedawca może tak napisać do
                  klienta - powiedzieć to jeszcze, ale napisać zostawiając
                  ewidentny dowód??? Kosmos... To już nawet nie o kulturę chodzi,
                  tylko o rozsądek... Dziwne:/
                  --
                  Zwitek
                  • wikad24 Re: do wikad24 09.09.09, 09:16
                    uczciwie opisałam sprawę, zresztą po wpisach innych poszkodowanych
                    widać, że z zachowaniem tej pani coś jest nie tak... faktycznie- w
                    głowie się nie mieści. A do innych osób też wysyłała obraźliwe maile
                    ze swojego konta(czyli zostawiając ślad). ja nie mam zwyczaju
                    działać pochopnie, więc teraz-przed złożeniem sprawy- zbieram
                    informacje na temat.
              • iwikada drobinka_ewa 27.08.09, 13:45
                Te posty ze skargami nie są pisane przez jedną osobę. I mogę Ci
                zagwarantować, że ta miła Pani ma drugie oblicze. Dla mnie też była
                milutka i bardzo ją lubiłam aż do czasu jak jej nie podpasowało...
                Oni na buggstera nie mają typowej reklamacji bo nie ma serwisu w
                Polsce, tylko dają rękojmę. Ja dostałam wózek z uszkodzoną tapicerką
                i myślę, że Pani z HB sądziła, że mogą jej w Niemczech nie uznać
                takiej reklamacji dlatego tak wrogo podeszła do tematu...
    • zabka11 Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 27.08.09, 12:03
      Współczuje Ci sytuacji i mam nadzieje, że jakoś pozytywnie sie dla
      Ciebie ona skończy.
      Rozumiem co to chamstwo, bo ja tak walczyłam o wymianę feralnego
      łóżeczka turystycznego, które nieudolnie naprawiali( ROUX1,
      sprzedawca na Allegro), i dopiero, chyba pod groźbą przyjazdu do
      firmy, do Warszawy i osobistemu nakopaniu do dupy i splunięciu w
      twarz chamskiemu/podłemu i wulgarnemu właścicielowi, wysłali mi nowe
      łóżeczko.

      Ja też w HB kupiłam/wylicytowałam u nich Buggstera za 630zł,
      przyszedł nowiutki i sprawny. I oby taki pozostał:)
      Pozdrawiam i życzę powodzenia.
      --
      Ania,gg 9669529, mama:
      Małgosi 11.10.2002 i Jasia 17.08.2007
      fotoforum.gazeta.pl/a/33471.html
      www.pomoz-amelce.pl/
      • kasiadamianka Re: wikad24 27.08.09, 15:33
        żartujesz sobie? Nawet przez chwilę nie przyszłoby mi do głowy żeby zostawić
        sprawę po takim mailu. To już nawet nie chodzi o zwrot pieniędzy, tylko o
        szacunek do samej siebie...

        --
        Grudniowa Agnieszka
        Nareszcie mam ząbki!
        Starszy brat
        • malenkie7 Re: wikad24 27.08.09, 19:25
          czytam i nie wierze...
          pomijajac chamstwo pierwszego stopnia - to czemu dla tej pani pies
          nic nie znaczy? nasmiewanie sie z kogos, bo ma oryginalne imie, to
          tez prostactwo. moim zdaniem to ona jest jakas psychiczna...
          ja skuteczie do HB zostalam zniechecona.

          --
          FoToSkA
          • lamciad Re: wystaw negatyw 27.08.09, 19:43
            Dlaczego nie chcesz wystawić negatywa,im więcej ich będzie tym
            lepiej,a jak w chamski sposób odpowiedzą to przynajmniej kolejny
            dowod będzie dla allegro,że sprzedawca jakiś nie teges.
            I pisz do allegro,aż w koncu zareagują,podłącz cała korespondncję z
            HB,w końcu musza zareagowac i zamknac im konto,taki ich obowiązek!!!
            Zgadaj sie z pokrzywdzonymi dziewczynami i piszcie wszystkie do
            allegro.
            Ja bym jeszcze poprosiła jakiegos znajomego prawnika,zeby wysmarował
            jakies pisemko oficjalne do HB z groźbą sądu za takie słowa w mailu
            oraz że wystawiają rzeczy,których nie mają(tzn.mają,ale skoro tobie
            napisali,że nie mają,to nie mają prawa wystawiac-to ostatnie tez
            można nasmarowac do allegro).Jeżeli nic nie będziemy robić z
            oszustami to się będa lęgnąc niestety,nasz obywatelski obowiązek to
            walka z takimi ludźmi.
            Ja kiedys tez zostałam oszukana na allegro,napisałam do nich
            (szwagier wystosował pisemko prawnicze) i od razu sprzedającemu
            konto zawiesili,a po 6 miesiacach zadzwonil do mnie z przeprosinami
            i zwrócił pieniadze,okazało sie,że w pierdlu siedział...
            --
            Kajtek
            tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10721;29/st/20080118/e/Kajtula/dt/13/k/6f52/event.png[/img]
            • kazia4 Re: wystaw negatyw 27.08.09, 20:04
              nie dziwi mnie ani odrobinę, że mój list wywołał takiodzew i zgłosiły się inne
              oszukane osoby
              na allegro HB ma jeszcze inne konto - spójrzcie na ich komentarze
              www.allegro.pl/my_page.php?uid=6936767
              a allegro ma takie sprawy - delikatnie mówiąc - w nosie...
              bo prowizję dostaną i reszta ich nie obchodzi

              list, który zacytowałam, jest im dostępny, bo to odpowiedź w sporze, więc
              pracownicy serwisu mają do niego dostęp
              ale nawet się nie zająknęli, że coś jest nie tak
              mam się tylko pięknie wytłumaczyć, czemu nie doszło do transakcji, jeśli sklep
              zechce zwrotu prowizji

              zatem - Happy Baby górą...
              a A. Lewandowska rzeczywiście mogłaby założyć i poprowadzić Szkołę Prostactwa i
              Cwaniactwa

              --
              https://www.myticker.eu/ticker/tickers/wo709a4cmbtpru8i.png
              • kasiadamianka Re: wystaw negatyw 27.08.09, 20:43
                ja też doszłam do wniosku, że ta babka z HB jest psychiczna...
                sorki, ale wkurzyłam się czytając to wszystko - napisałam do Allegro kilka
                słów w tej sprawie, chociaż mnie nie dotyczy...
                --
                Grudniowa Agnieszka
                Nareszcie mam ząbki!
                Starszy brat
                  • agar2208 Masakra!!!! 27.08.09, 21:52
                    Normalnie w głowie się nie mieści. Po takich negatywach wystawionych przez
                    klientów, i skargach do allegro, allegro powinna usunąć taka osobę. Czuja się
                    bezkarni i nadal oszukują ludzi.
                    A może poskutkuje tekst do allegro, ze jak nie wycofają tej osoby, to rozgłośni
                    się w sprawę w mediach.
                    Nam z mężem kiedyś udało się właśnie załatwić sprawę ( z innej beczki) właśnie
                    przez wysłanie pisma, że sprawa zostanie nagłośniona w mediach. W naszym budynki
                    ( bardzo starym komunalnym) odłaczono któregos pięknego jesiennego dnia gaz i
                    wykrecono liczniki. Poinformowano mieszkańców, że będą wymieniac w całym budynku
                    rury, bo sa nieszczelne. Myśleliśmy, że po wylaczeniu gazu zaraz przyjdą
                    robodnicy i szybko to zrobia. Czekaliśmy 6 mc. nikt nie umiał nam powiedzieć,
                    kiedy zacznie sie wymiana. Zero informacji. W końcu napisaliśmy pismo, że sprawa
                    została zgłoszona w mediach ( podaliśmy tytuły programów np interwencja itp) Był
                    to oczywiście blef z naszej strony ( chociaż jak by pismo nie podziałao to
                    bylismy tak zdesperowani, że chcielismy nagłosnić ta sprawę) i wiecie co w ciagu
                    2 dni pojawili sie robotnicy i szybko sie uwijali przy wymianie.
                    Może warto spróbować.
                    • magda79pn Re: Masakra!!!! 27.08.09, 22:04
                      lubię tą panią i nie miałam z nią kłopotów ale wierzę w to co piszecie, mimo że
                      u mnie było niby wszystko ok to nieraz odniosłam wrażenie że mają klienta gdzieś...
              • aurinko Re: wystaw negatyw 27.08.09, 22:28
                kazia4 napisała:

                > nie dziwi mnie ani odrobinę, że mój list wywołał takiodzew i zgłosiły się inne
                > oszukane osoby
                > na allegro HB ma jeszcze inne konto - spójrzcie na ich komentarze
                > www.allegro.pl/my_page.php?uid=6936767

                Komentarz od Kupującego w HB:
                "Po wystawieniu kom negatywnego otrzymałam od Happy Baby maila: "świński ryj
                zawsze będzie świńskim ryjem, nawet w maclarenie"


                Ręce opadają...

                --
                Najlepsze Forum Rówieśnicze
                http://images50.fotosik.pl/71/6d7139a7ef5f8efam.jpg
              • wikad24 Re: wystaw negatyw 28.08.09, 22:15
                ja wystawiłam negatywa i lewandowska o dziwo nie nabluzgała, jak tylko ona
                potrafi, tylko stwierdziła, że ja jestem dziwna...... ręce opadają. ale
                negatywy trzeba wystawiać za nieudane transakcje- chociaż tak można
                takiego kogoś ukarać!!!!!!!!!!!!!!!
                bardzo minie cieszy taki odzew.
                allegro odpisało, że mam wysłać kopię korespondencji i wtedy zajmą się
                sprawą- oczywiście sprawa w toku. jeśli ktoś miał trudne sytuacje z
                lewandowską z happy baby, proszę zgłaszać do allegro- im nas więcej, tym
                trudniej nie ruszać sprawy!!!
        • lamciad Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 27.08.09, 22:57
          Wszystkie komentarze w podobnym stylu,kilkoro skarzy się na niemiły
          kontak.Może warto by do nich napisac,moze jeszcze dysponuja
          korespondencją.Złozyc wszystko do kupy,wspomniec o kilku kontach
          łącznie z tym zawiszonym i wysłac do allegro.
          Jak sprzedający raz ma zawieszone konto to powinien dostac "wilczy
          bilet",a nie zmienia tylko nick(zresztą cały czas wymieniając nazwę
          firmy) i działa oszukując kolejnych.Wielki minus dla allegro za
          słabą ochronę dla kupujących.
          --
          Kajtek
          tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10721;29/st/20080118/e/Kajtula/dt/13/k/6f52/event.png[/img]
            • eryk2601 Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 28.08.09, 08:28
              Jestem zszokowana, dziewczyny piszcie wyraźne negatywy i nie dajcie
              spokoju allegro.Z tym pismem od prawnika to też dobry pomysł.Nie, no
              czytam i nie wierzę.Ja nie kupuję od sprzedawców, którzy mają kilka
              umotywowanych negatywów, albo odpowiedzi są chamskie.
              • pstrabiedronka Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 28.08.09, 09:17

                czytam to forum od dwóch lat i to juz chyba z piąty wątek na temat chamstwa w
                happy baby, zarzuty zawsze podobne także coś na rzeczy jest.
                Ja już dawno stwierdziłam że nic u nich nie kupię i nikomu nie będę polecac tej
                firmy.

                a szkoda bo asortyment fajny - duży wybór, nieraz fajne przeceny.

                współczuję znieważonym dziewczynom...



                --
                Justyna, mama Tereski (13.11.2006) i Ani (31.10.2008)
                picasaweb.google.com/JRJankowscy
                • ancia2007 Re: sklep Happy Baby = oszuści!!!!!!!! 28.08.09, 15:55
                  Ja tez byłam ich klientką i na ogół nie miałam problemów...
                  A już na pewno nie takie jak opisujecie...
                  Ale miałam czasami wrażenie, że ktoś inny odpisuje na moje maile -
                  raz P.Agnieszka a raz zupełnie ktoś inny. WIecie - inny styl
                  pisania, składnia zdania, słownictwo...

                  --
                  "Weź idź do Biedronki, połóż głowę na wadze i wciśnij BURAK" ;)))

                  Maryśka-Nasza Grudniowa Zwierzyna
    • cheri-bibi to to samo co happy_baby_usa 15.09.09, 14:35
      mialam z nimi spor - tez juz konto zawieszone :)

      jak chce wam sie czytac to przeczytajcie, ich klamstwa i tlumaczenia
      byly zenujące... w dodatku probowano mnie straszyc sms-ami :)
      cholota i tyle...

      Historia sporu (127367)
      Data wysłania Nadawca Załączniki
      2009-02-08 12:29:02 axxx (92) Brak
      Wiadomość:
      Rezygnuję z transakcji ze sprzedającym. w dniu 29 stycznia br.
      zakupiłam u sprzedającego wózek maclaren xt oraz barierkę (nr aukcji
      535777473). z rana nastepnego dnia na prośbę męża zmeniłam wózek na
      model xlr, ze sprzedającym ustaliłyśmy, że zapłacę przy odbiorze.
      sprzedający poinformował mnie, że wózka w tej chwili nie ma ale
      dostanie dostawę i wysle go do mnie 4 najdalej ... »6 lutego
      (pomijam fakt, iż w opisie "o mnie" sprzedający pisze, iż posiada u
      siebie wszystkie wszystkie oferowane na allegro przedmioty, a wozek
      xlr byl wtedy wystawiony przez sprzedającego). w dniu 6 lutego w
      rozmowie telefonicznej sprzedający poinformowal mnie, ze jeszcze nie
      wyslal paczki. w związku z niedotrzymaniem warunków umowy przez
      sprzedajacego rezygnuję z zakupu. Takie "przeklamania" świadczą o
      mało sumiennym sprzedającym i z założenia nie ufam wtedy, ze
      jakiekolwiek problemy (typu np. gwarancja) w przyszlości będą "po
      ludzku" rozwiązane. Mało tego, od chwili gdy wysłałam do
      sprzedającego sms-a oraz maila o rezygnacji, Pani chce mnie
      straszyc :) i wysyla mi sms-y :) hehe. dodatkowo, zaraz po tym
      pisze, ze otrzymala platnosci, podczas gdy juz od dawna wie, ze
      place przy odbiorze (jak zwykle zreszta, nie place na konto wlasnie
      ze strachu przed taki kretaczami, w 90% place przy odbiorze jesli
      pozwala na to aukcja i warunki sprzedazy, a tutaj tak było). Liczę
      na upomnienie sprzedającego przez zespół allegro, do dyspozycji
      allegro jest cała moja korenspondencja ze sprzedającym.
      pzdr.
      2009-02-08 12:42:02 Happy_Baby_USA (2129) Brak
      Wiadomość:
      Wózki mamy w ciągłej sprzedaży, wybrany przez klientkę wózek na
      zamiane jest gotowy do wysyłki. W dniu zamiany nie było koloru. Gdy
      kolor był klientka napisała ze może chciałaby inny.

      Klientka zalicytowala wozek XT po czym po kilku dniach poprosila o
      zamiane na inny model.

      Informowaliśmy Pania że w przypadku tak czestych zmian decyzji, a
      klientka do końca nie jest zdecydowany... » co do modelu wózka, moze
      XT - który zalicytował, może XLR, droższy, moze kolor NAVY może
      kolor NAVY BROWN nie zaakceptujemy płatności pobraniowej, gdyz
      istnieje ryzyko że klientka znów zmieni zdanie.

      Po poinformowaniu o dostepnosci i oczekiwaniu na ostateczna decyzje
      co do modelu i koloru, dzis otrzyamlismy emaila ze klientka
      calkowicie rezygnuje z zakupu, poniewaz wyjezdza.

      Klientka poinformowana w piatek 6.02 ze wozek moze otrzymac na
      poniedzialek 9.02, ponieważ poinformowala nas ze we wtorwek
      wyjezdza. Może otrzymac wozek na czas. Jednak nie odpowiedziala na
      nasza propozycje.

      Oczywiscie akceptujemy rezygnacje, zwrócimy sie o zwrot prowizji.

      Pozdraiwmay
      HB




      2009-02-08 15:24:09 axxx (92) Brak
      Wiadomość:
      Sprzedawca kłamie:

      1. "Klientka zalicytowala wozek XT po czym po kilku dniach poprosila
      o zamiane na inny model. " Bzdura, wózek xt zamówiłam o 19.30
      zmieniłam następnego dnia z samego rana na co mam dowód w postaci
      wyslanego do pani maila

      2. "W dniu zamiany nie było koloru" - bzdura, był wystawiony na
      innej aukcji

      3. "Informowaliśmy Pania że w przypadku tak czestych zmian
      decy... »zji" bzdura, zmieniłam decyzje tylko raz (zmieniajac
      model), gdy nie mialam ani maila ani wózka wysłałam pytanie czy moze
      mają kolor brazowy, liczylam ze moze chociaz ten mają od reki. nawet
      nikt mi nie raczyl odpisac

      4. "Informowaliśmy Pania że w przypadku tak czestych zmian
      decyzji, ... nie zaakceptujemy płatności pobraniowej, gdyz istnieje
      ryzyko że klientka znów zmieni zdanie." - kłamstwo, ma pani takiego
      maila w "Wysłane" w skrzynce mailowej? Nie, bo nie wyslala mi pani
      takiego maila wiec prosze nie klamac po raz kolejny

      5. "Klientka poinformowana w piatek 6.02 ze wozek moze otrzymac na
      poniedzialek 9.02, " kolejne kłamsto, nikt nie wyslal mi takiej
      wiadomosci, moze pani udowodnic ze mowi pani prawde? nie, bo pani
      klamie. to ja po kilku mailach i kilku telefonach w koncu
      dodzwonilam sie i uslyszalam,ze wysylke zaczniecie dopiero w nast.
      tygodniu. chyba troche za pozno co do naszych ustalen, prawda?

      6. allegro tez pani oszukuje, przeciez mowilam ze zalicytuje ten
      drozszy, to pani nie chciala wycofac aukcji na tanszy wozek i
      pozwolic mi na licytacje drozszego, az tak zalezy na kilku zlotych
      zaoszczedzonej prowizji?

      dla mnie to karykatura sprzedawcy, powinna sie pani wstydzic, a
      liczylam na polubowne zalatwienie sprawy, nie wystawilabym nawet
      negatywa...


      • epreis Re: to tez ich konto? 22.09.09, 12:38
        po przeczytamoi ich strone " o mnie" stwierdzam, że tak...CHAMSTWO...po prostu CHAMSTWO jak potrafią lawirować, żeby dalej "grac" na ludziach....
        --
        Ewelina-mama Kapselka(03.10.2005) i Niani(18.03.2008)
        "Byłam wspaniałą matką, zanim jeszcze miałam własne dzieci."
        (A.F.,E.M.)
      • aurinko pan_paza_pan = hapy baby 22.09.09, 14:53
        listopadowka2008bis napisała:

        > www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2124752

        Tak, to na 100% Happy Baby, na stronie "O mnie" podają maila kontaktowego happybaby@happybaby.pl i dane Happy Baby.
        --
        Najlepsze Forum Rówieśnicze
        http://images50.fotosik.pl/71/6d7139a7ef5f8efam.jpg
        • wikad24 uaktywnili jej konto!!! 08.10.09, 09:01
          www.allegro.pl/show_user.php?uid=10595545
          było zawieszone, a teraz znowu działa! Inne pewnie też uaktywni...

          www.allegro.pl/my_page.php?uid=6936767

          www.allegro.pl/show_user.php?search=Happy_Baby

          www.allegro.pl/show_user.php?search=sklep%40happybaby.pl

          www.allegro.pl/show_user.php?uid=2124752
          • magda79pn Re: uaktywnili jej konto!!! 08.10.09, 09:49
            bo ono wcale nie było zawieszone za przekręty tylko pewnie za niezapłacony
            rachunek, zapłaciła i jej odblokowali. Allegro nie blokuje konta za kilka
            negatywów, trzeba mieć ich sporo żeby w procentach nadawało się do zablokowania.
            • naszaheidi Re: uaktywnili jej konto!!! 08.10.09, 18:45
              Kupilam MB swift bez zadnych problemow,mily kontakt telefoniczny,na
              drugi dzien wozek byl u mnie.Ale nie zmienialam koloru,modelu
              itp.Dostalam to co kupilam i bylam zdecydowana.Dla mnie super
              obsluga,szkoda,ze tak sie stalo
              • wikad24 Re: uaktywnili jej konto!!! 16.10.09, 10:18
                Żeby wyjaśnić-ja też byłam zdecydowana i nie zmieniałam koloru ani
                modelu. Dostałam nie sprawny wózek(!!!),ale długo nie mogłam się
                doczekać wymiany ani żadnej sensownej deklaracji, no i lewandowska
                przestała być miła (delikatnie mówiąc). Dla mnie to jakaś
                niezrównoważona psychicznie wariatka...
    • laura27 powinnyście zobaczyć "siedzibę firmy"... 09.10.09, 21:14
      jakiś czas temu kupowałam od tej kobiety wózek maclarena i
      odbierałam go osobiście-dość długo nie mogłam dojść do siebie po
      tym, co tam zobaczyłam. Takieej obskurności nawet sobie nie potrafię
      wyobrazić - jak można w takich warunkach mieszkać i do tego udawać,
      iż jest się poważną firmą...Dom i podwórko jak melina, wózki
      upchnięte w garażu zamykanym rozpadającymi sie deskami i pod jakimis
      prowizorycznymi wiatami, wszędzie maxymalny bałagan i brud, brak
      słów po prostu...jak można jeszcze pozwalać ludziom to zobaczyć na
      własne oczy - ja bym normalnie pod ziemię się zapadła będąc
      właścicielką takiego "folwarku"...
      Dodam, że nie mam żadnego interesu w tym , co piszę bo Pani była
      miła, ale jak przeczytałam jak odzwywała się do niektórych z Was to
      postanowiłam, że to napiszę żebyście wiedziały - ja nie mogłam się
      otrząsnąć z szoku po wizycie w Happy Baby...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka