Dodaj do ulubionych

troche fotek z namibii:)

12.02.08, 20:01
home.arcor.de/virgoaquarius/namib/index_namib.html
Obserwuj wątek
    • gwenell Re: troche fotek z namibii:) 13.02.08, 11:49
      Camel przyjemnie sie oglada , choc te z rozjechana zaba albo martwym
      koniem...hmmmm??? czy to zamierzone wpisanie takich obrazkow w
      klimat namibii?
      p.s. podrozowales tylko w 2 osoby , rozumiem ze to sie najlepiej
      sprawdza? ...a moze zabierzesz mnie do swojej paczki nastepnym
      razem?;)
      • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 13.02.08, 15:29
        gwenell napisała:

        > Camel przyjemnie sie oglada , choc te z rozjechana zaba albo martwym
        > koniem...hmmmm??? czy to zamierzone wpisanie takich obrazkow w
        > klimat namibii?


        no coz..trzeba przyznac, ze sporo martwych zwierzakow lezalo na ulicahc i stalo
        sporo krzyzy powypadkowych. Coz..kon... raczej rzadko si espotyka martwego
        konia, ktory nawet trawy nie zdarzyl wypluc...



        > p.s. podrozowales tylko w 2 osoby , rozumiem ze to sie najlepiej
        > sprawdza? ...

        wieksze szanse na dogadanie sie:)


        >a moze zabierzesz mnie do swojej paczki nastepnym
        > razem?;)

        to szykuj si ena styczen:)
        • gwenell Re: troche fotek z namibii:) 14.02.08, 09:19
          > no coz..trzeba przyznac, ze sporo martwych zwierzakow lezalo na
          ulicahc i stalo
          > sporo krzyzy powypadkowych.

          tak, tez slyszalam ze oni tam jakos mniej o bezpieczenstwo na
          drogach dbaja. mojej przyjacioly kumpela zginela tam w wypadku. a
          jak z kwestiami bezpieczenstwa ogolnie? jak ty to odbierasz- na
          skali RPA - Polska gzie by sie namibia znalazla? moja przyjaciolka
          byla np. ostatnio napadnieta- jakos przezyla... fakt, ze bylo to
          wieczorem a ona byla wstawiona po imprezie wiec jakby okolicznosci
          sprzyjajace, ale mimo wszystko...

          > wieksze szanse na dogadanie sie:)
          haha, z kim? z lokalesami czy z towarzyszem podrozy?

          > to szykuj si ena styczen:)
          yupie! juz jestem mentalnie nastawiona:) tylko kwestie techniczne
          zotaly do dogadania zanim sie totalnie rozentuzjazmuje:) bo jak ty
          jestes wytrawny globtrotter co to spi gdzie (i z kim;) popadnie i
          bez prysznica sie obywa w "buszu" kilka dni... to ja chyba sie bede
          mocno zostanawiac....tak do przyszlego lutego.

          • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 14.02.08, 16:20
            wiezs, jak mam byc tak clakiem calkiem szczerzy, to wole wyjsc tam wieczorem na
            miasto niz w warszawie:)))
            Na drogach..coz..poczatki bywaja trudne bo ruch lewostronny, ale po 3-4 dniach
            ujdzie i mozna juz jezdzic. Natomiast problem jest z jakoscia drug. Te 4 glowne
            to niebo w porownaniu z polskimi drogami..natomiast pozostale to glownie piach i
            kamienie:) czyli chata za wsia.

            W ubieglym roku bylo w Namibii AZ 46 smiertelnyhc wypadkow na drogach:D, wiem bo
            podali w radiu.

            Na tle RPA? Jezu..w RPA to ja bym sie raczej wieczorem nie odwazyl chodzic po
            miescie:) Chyba, ze gdzies gdzie akurat duzo ludzi chodzi..np Waterfront.. ale
            tak.. nie..RPA to daleko daleko z tylu pod tym wzgledem.

            > > wieksze szanse na dogadanie sie:)
            > haha, z kim? z lokalesami czy z towarzyszem podrozy?

            jedno i drugie.
            gdzie spimy? Namioty i Backpackers. Na Polach namiotowych, zawsze sa prysznice i
            lazienki. Na spanie w buszu trzeba miec pozwolenie..to a..i malo rozumu:) bo
            zalezy gdzie, ale moze byc niebezpiecznie...
            Acha...niezeleznie gdzie spisz..na weza czy skorpiona mozna sie natknac.. nawet
            w najlepszym hotelu:D
    • horsfieldi Re: troche fotek z namibii:) 15.02.08, 10:05
      Fajne fotki:) Dla mnie na czasie, bo wybieram się do Namibii na przełomie
      sierpnia i września. W dodatku to mój pierwszy wyjazd do Afryki. Jak znajdziesz
      chwilkę, mógłbyś napisać krotko, jakie miejsca odwiedziliście? Pytam z
      ciekawości, sama mam już mniej więcej wyklarowane, gdzie chciałabym pojechać,
      więc to nie pytanie z cyklu "co zobaczyć w...":)
      • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 17.02.08, 16:57
        a jak jedziesz? z biurem czy indywidualnie? ..no i na ile..
        • horsfieldi Re: troche fotek z namibii:) 18.02.08, 09:31
          Jedziemy we dwie osoby, indywidualnie, na 3-4 tygodnie. Myślę, że jak na
          pierwszy afrykański wyjazd (bo czuję, że będą następne) Namibia jest w sam raz.
          Na pewno nie dojedziemy wszędzie tam, gdzie byśmy chcieli. Odpuszczamy sobie na
          ten raz praktycznie całą północ, ale do Etoshy zajedziemy - w końcu to będzie
          mój pierwszy park tego typu, nie zrezygnuję z tego;D

          Pozdr.
          • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 18.02.08, 11:42
            zakladam, ze bierzecie auto? No sa jeszcze normalne autobusy i busy. Wychodza
            duzo taniej, ale nie da si enimi wszedzie dojechac.

            My nie dojechalismy do Etoshy..ale to dlatego, ze zaczela sie pora deszczowa, a
            my spomy w namiocie:)) poza tym zwierzakow si enaogladalismy w RPA...bardziej
            interesowalo nas to co male i po ziemi pelza:)

            Poludnie jest dosc meczace..zalezy kiedy jedziesz. My bylismy w styczniu (czyli
            latem).. wtedy jest bardzo goraco. Natomiast jezeli wybierzecie sie w lipcu czy
            w okolicach...to na wybrzezu bvedzie tak zimno, ze o kapieli zapomnij:))))

            Jak masz jakies pytania to pytaj. My objechalismy cale poludnie. Na polnoc
            jedziemy w przyslym roku, ale bardziej moze w okolice caprivi .




            > Jedziemy we dwie osoby, indywidualnie, na 3-4 tygodnie. Myślę, że jak na
            > pierwszy afrykański wyjazd (bo czuję, że będą następne) Namibia jest w sam raz.
            > Na pewno nie dojedziemy wszędzie tam, gdzie byśmy chcieli. Odpuszczamy sobie na
            > ten raz praktycznie całą północ, ale do Etoshy zajedziemy - w końcu to będzie
            > mój pierwszy park tego typu, nie zrezygnuję z tego;D
            >
            > Pozdr.
            • horsfieldi Re: troche fotek z namibii:) 19.02.08, 09:29
              Jedziemy na przełomie sierpnia i września, więc o kąpieli w oceanie zapomniałam
              już dawno. Oboje o wiele lepiej tolerujemy niskie temperatury, niż wysokie, a
              nawet bardzo zimne noce w namiocie nam mniej straszne, niż upały, stąd wybór
              tej a nie innej pory roku. Będziemy wynajmować samochód, bo szkoda nam czasu na
              poruszanie się autobusami. W dodatku - tylko się nie śmiej z amatorów;), pewnie
              robimy mnóstwo rzeczy na wyrost - taki bajerancki z namiotem na dachu, cha cha
              cha;D Pewnie po pierwszym wyjeździe wiele wyobrażeń zrewidujemy, także na temat
              tego jakie samochody wypożyczać. Ale spokojnie, nie kupujemy sobie strojów a la
              safari;)
              Jeśli będę miała jakieś pytania na pewno się odezwę. Pojawią się pewnie bliżej
              terminu wyjazdu.
              • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 19.02.08, 10:47

                > robimy mnóstwo rzeczy na wyrost - taki bajerancki z namiotem na dachu, cha cha

                no on ma swoje zalety niewatpliwie:) wiele osob tak podrozuje. Ma w srodku
                komplet do siedzenia, stolik itd. Plus naped na 4 kola i porzadne opony, co w
                Namibii jest bardzo wazne.
                Poza tym nic ci na gore do namiotu nie wpelznie:) A dzikobiegajacych lwow nie ma:)

                Czyli calkiem ok.

                Ma za to jedna ogromna wade. Jezeli zostanieci ena capmpingu dfluzej niz jedna
                noc..to za kazdym razem..musicie ten namiot skladac...

                No i pali duzo..paliwo kosztuje tyle co w Polsce (mniej wiecej).
                Jezeli zwiedzicie to co planujecie to paliwo was wyniesie tyle co samolot:)))

                My mielismy zwyklego malego forda fieste (lite) i bylo super. Opony wytrzymaly
                4000 km po piaskach i kamieniach:)


                > cha;D Pewnie po pierwszym wyjeździe wiele wyobrażeń zrewidujemy, także na temat
                > tego jakie samochody wypożyczać.

                W Namibii dobro opony sa podstawa. :))) Ale w sumie zwykly samochod by w
                zupelnosci wystarczyl.

                >Ale spokojnie, nie kupujemy sobie strojów a la
                > safari;)

                tak tak tak :)))

                > Jeśli będę miała jakieś pytania na pewno się odezwę. Pojawią się pewnie bliżej

                > terminu wyjazdu.


                wal smialo. i koniecznie pojedzcie do Roadhous kolo fish river canon. Maja fajna
                mala restauracje:) z pysznym jedzeniem
    • amused.to.death Re: troche fotek z namibii:) 15.02.08, 15:47
      Fajne zdjęcia - trochę inaczej sobie wyobrażałam Namibię:))
      i widać, że bardzo lubicie się fotografować:DDDDD
      • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 17.02.08, 16:58
        no wiesz...skoro sie juz tam jest to trzeba sie sfotografowac:))) wszytsko inne
        mozne znalezc w internecie:))
        • jbloko Re: troche fotek z namibii:) 19.02.08, 00:16
          Witaj,

          właśnie rozważam wyjazd do RPA, ale cel główny to Namibia + ew.
          Botswana. Mam zarezerwowane dwa bilety do Johannesburga w RPA,
          Szukam towarzysza/ki, termin decyzji na wykup biletu do
          22 lutego (max 29 luty - termin promocji). Termin pobytu: 27
          kwietnia - 24 maja (w tym się mieszczą obydwa długie weekendy w
          maju).
          Cel wyjazdu - głównie przyroda, parki narodowe (najchetniej Namibia
          i Botswana). warunki pobytu możliwie niskobudżetowe.

          Mam pytania:

          1. bilet powrtny Warszawa-Johannesburg kosztuje 2,7 tys zł (cena z
          opłatami) - cena wydaje sie
          okazyjna ale może to standard - co sądzisz?

          2. czy w RPA faktycznie robi sie mniej bezpiecznie (ze strony
          tamtejszej ludnosci)? Na co uważać? Czy lepiej samotnie nie
          podróżować?

          3. Jakie są tam srednie niskobudzetowe koszty zycia, przemieszczania
          się i zwiedzania parków narodowych? Czy Namibia lub Botswana są
          tansze od RPA? Mam na mysli raczej inne parki niż rozleklamowany i
          kosztowny Park Krugera w RPA... Jaki trzeba miec budzet w USD na 4
          tyg? Czy należy brac namiot (?) czy są namioty na polach namiotowych?

          4. Gdzie trzeba wykupić wizy do RPA, Namibii czy Botswany? jakie
          koszty, czy da rade na miejscu?

          5. Jak wygląda transport z Johanesburga do: Botswany lub Namibii,
          ewentualnie z Botswany do Namibii (czy są połączenia autobusowe)?

          pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie info/rady
          jacek
          gg 1210033
          • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 19.02.08, 10:47
            mam tylko spypa i msn .



            > jacek
            > gg 1210033


            camel
            • jbloko Re: troche fotek z namibii:) 20.02.08, 02:05
              wielkie dzięki za tyle praktycznych info
              tez uzywam skype - moj login "jbloko"
              a Twój?
              pozdrawiam serdecznie
              jacek
              • camel_3d Re: troche fotek z namibii:) 20.02.08, 08:36
                camel_3d



                > wielkie dzięki za tyle praktycznych info
                > tez uzywam skype - moj login "jbloko"
                > a Twój?
                > pozdrawiam serdecznie
                > jacek
                >
                >
                >
                >
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka