Dodaj do ulubionych

Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów

23.04.05, 15:42
Pozdrowienia dla wieśniaków z Dębicy.
Obserwuj wątek
    • krzyniu1971 Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 23.04.05, 22:23
      Jakoś NIE odczuwam tej rzekomej dominacji!!!Jeżeli myślisz że nazwiesz nas
      wieśniakami to my będziemy wytaczać przeciw tobie cięzkie działa to się niestety
      pomyliłeś.To tak jakby Etiopczycy powiedzieli że Francuzi to bydło i chamy.I co
      francuzi na to?A to:O KANT DUPY TWOJE SŁOWA MOŻNA ROZBIĆ.i się możesz obrazić i
      idź sobie.NARA !!!
      • mikael_mf Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 12:22
        Zapadła wiocha zwana dębicą, z dziurami w ulicach i syfskimi blokami. Jesteście
        nikim przy nas, przy Rzeszowie. Porównać dębicę i Rzeszów to jak porównać
        zaporoże czy inne gówno do porządnego miasta w europie zachodniej. Rzeszów ma 3
        miejsce w Polsce w rankingu CBR - ranking poziomu życia i potencjału. A wy
        wieśniaki jesteście gdzieś koło 400 miejsca (na ok 800). I ty porównujesz tą
        swoją wiochę do Rzeszowa? Lepiej zrób coś by odmienić to swoje gówno albo
        wyjechać stąd.
        • mikael_mf Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 12:24
          I jeszcze jedno - jeśli sugerujesz że Dębica ma lepszy standard życia niż
          Rzeszów to współczuję.
        • malopolskowianka Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 13:45
          we wspomnianym rankingu jestescie wysoko m.in. dzieki duzej imigracji Dębiczan
          na studia w Rzeszowie. I co??? Gdyby nie uczelnie to gówno.
          • mikael_mf Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 14:40
            Świetny żart. No proszę, nie wiedziałem że dzięki dębickiej inteligencji
            (buahahahah) Rzeszów jest wysoko w rankingu. Więc dowiedz się że w rankingu
            brano pod uwagę wysokość pensji, bezrobocie (9%), stan dróg i budynków, liczbę
            obiektów handlowych i inne szczegóły. Argument który podajesz jest absurdalny i
            żałosny.
            • malopolskowianka Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 26.04.05, 08:59
              gdybys pilnie czytal komentarz do rankingu miast to ten argument nie bylby ci
              obcy, bo m.in. dzieki naplywie "swiezej krwi" do miasta Rzeszow sie
              rozrasta...:)
              no widzisz, inteligencja debicka na dodatek rymuje:)
        • dydeq Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 14:43
          A czymże może pochwalić się (na przykład przed Dębicą) ten Rzeszów? Oświeć
          mnie, bo nic takiego mnie się tam w oczy nie rzuciło...Wylicz to w podpunktach,
          bo na czytanie twoich mądrości nie mam ochoty. Dla przykładu: 1.Nowoczesny
          dworzec PKP, 2.,itd.
          • serek600 Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 25.04.05, 17:23
            dydeq napisał:

            > A czymże może pochwalić się (na przykład przed Dębicą) ten Rzeszów? Oświeć
            > mnie, bo nic takiego mnie się tam w oczy nie rzuciło...Wylicz to w
            podpunktach,
            >
            > bo na czytanie twoich mądrości nie mam ochoty. Dla przykładu: 1.Nowoczesny
            > dworzec PKP, 2.,itd.

            Na pierwszym miejscu jest z pewnoscia POMNIK ;-)))))
    • b_hunter Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 02:26
      Wieśniaki z Dębicy też pozdrawiają wieśniaków z Rzeszowa. Jak to jest być
      wieśniakiem w stolicy najbardziej wieśniackiego województwa w kraju?
      • dtyrpin Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 10:00
        cyt. "... wieśniakiem w stolicy najbardziej wieśniackiego województwa w kraju?"

        Masz na myśli ten ciemnogród zwany podkarpaciem?
    • max39 Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 16:04
      Dzis autor tego watku popisywal sie w Bialymstoku.
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=23106453&a=23126613
      • max39 Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 24.04.05, 16:05
        Nic nie mam do Rzeszowa ale z tym czlowiekiem jest cos nie tak.
        • izis11 Re: Jesteśmy waszą stolicą - Rzeszów 06.05.05, 20:06
          No cóż znam Rzeszów i ani stan ulic,ani estetyka bloków w niczym nie są lepsze
          od tych w Dębicy.A nawet gdyby tak było,to co z tego? a tak przy okazji:można
          być"wieśniakiem" mieszkając w Warszawie.Kultura obowiązuje wszystkich,bez
          względu na miejsce zamieszkania.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka