Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    mgr licencjat doświadczenie+niska cena

    IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.04.04, 15:02
    nasz zespół ma wieloletnie doświadczenia w pomocy
    przy pracach magisterskich i licencjackich, a także semestralnych
    zaliczeniowych i wszelkich innych. Tematy:psychologia, socjologia, tematyka
    europejska, zarzadzanie, marketing, bankowosc,(i praktycznie każdy temat z
    zakresu szeroko pojętej humanistyki. nawet nietypowe- spróbuj może akurat
    damy radę) dyskrecja, szybkie terminy,
    konsultacja, wszystko wg życzenia i bardzo tanio.
    info na tls@o2.pl
    Obserwuj wątek
      • Gość: . Re: mgr licencjat doświadczenie+niska cena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.04.04, 11:20
        .
      • losiu4 ech... 10.04.04, 17:26
        ...zdaje się, że mamy odpowiedź, czemu z taką podejrzliwościa pracodawcy
        traktują tzw. "kwalifikacje" wszelkiej maści ekonomisto-zarządzaczo-humanistów

        Pozdrawiam

        Losiu
        • r.richelieu Re: ech... 10.04.04, 19:53
          uważaj Łoś bo za antyreklamę tego umysłowego kurestwa można zostać zjechanym w
          tę, we wtę i spowrotem.
          • losiu4 Re: ech... 11.04.04, 08:05
            r.richelieu napisała:

            > uważaj Łoś bo za antyreklamę tego umysłowego kurestwa można zostać zjechanym
            > w tę, we wtę i spowrotem.

            jakoś odporny jestem... wszak łosie gruba skóre posiadają :)

            Pozdrawiam

            Losiu
        • Gość: grizelda Re: ech... IP: *.skokarka.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.04.04, 20:29
          ...zdaje się, że mamy odpowiedź, czemu z taką podejrzliwościa pracodawcy
          traktują tzw. "kwalifikacje" wszelkiej maści ekonomisto-zarządzaczo-humanistów

          Pozdrawiam

          Losiu

          ja duzo słyszałam o dyplomach inzynierów,a wszelkiej maści ekonomisto-
          zarządzaczo-humanisci sa poprostu zaradniejsi no i sie reklamuja!!!
          • losiu4 Re: ech... 11.04.04, 08:10
            Gość portalu: grizelda napisał(a):

            > ja duzo słyszałam o dyplomach inzynierów,

            tez się troche słyszało. Niemniej jednak prawda jest taka, ze wiecej
            korzystajacych z takich "pomocy naukowych" jest wśród ogólnie ujmując
            humanistów. A to dlatego, że średniej i słabszej klasy praca jest duzo
            łatwiejsza do wykonania na takich kierunkach niźli na technicznych, gdzie
            zazwyczaj łatwo napisac tzw. część badawczą, czy się ona nazywa.

            > a wszelkiej maści ekonomisto-
            > zarządzaczo-humanisci sa poprostu zaradniejsi no i sie reklamuja!!!

            nie, prawda jest taka, że praca taka jest łatwiejsza do sprokurowania, a
            dlaczego tak jest - napisałem powyżej.

            Pozdrawiam

            Losiu
            • losiu4 Re: ech... 14.04.04, 10:09
              losiu4 napisał:

              > > ja duzo słyszałam o dyplomach inzynierów,

              > tez się troche słyszało. Niemniej jednak prawda jest taka, ze wiecej
              > korzystajacych z takich "pomocy naukowych" jest wśród ogólnie ujmując
              > humanistów. A to dlatego, że średniej i słabszej klasy praca jest duzo
              > łatwiejsza do wykonania na takich kierunkach niźli na technicznych, gdzie
              > zazwyczaj łatwo napisac tzw. część badawczą, czy się ona nazywa.

              no i pokiełbasiło mi się było :( powinno być "gdyż" i tyczyć się łatwości
              pisania prac na kierunkach humanistycznych. Przepraszam ewentualnych
              zainteresowanych

              Pozdrawiam

              Losiu
      • Gość: tls Re: mgr licencjat doświadczenie+niska cena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.04, 17:10
        szalenie interesująca dyskusja, zwłaszcza, że systematycznie winduje ten wątek
        do góry
        thx chłopaki i dziewczyny
        • losiu4 Re: mgr licencjat doświadczenie+niska cena 14.04.04, 20:19
          Gość portalu: tls napisał(a):

          > szalenie interesująca dyskusja, zwłaszcza, że systematycznie winduje ten
          wątek
          > do góry
          > thx chłopaki i dziewczyny

          niezamaco... wiem jak to jest na humanistycznych kierunkach, gdyz swego czasu
          dla pieniedzy napisałem parę takich prac...

          Pozdrawiam

          Losiu
          • Gość: grizelda Re: mgr licencjat doświadczenie+niska cena IP: *.skokarka.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 15.04.04, 19:22
            gosciu marnujesz sie w tej inzynierskiej dubaninie widze przed tobą swietlaną
            przyszłość adwokata prezesa NBP,no no glównego ekonomisty ;)hi hi(dosyć żartów
            niechce wiecej podciogac tego gupiego wAtku
            Pozdrawiam Grizelda
            • Gość: jck.x Re: mgr licencjat doświadczenie+niska cena IP: *.ipartners.pl / *.ipartners.pl 15.04.04, 19:35
              ja też nie - nie wiem tylko czemu admin nie reaguje na moje zgłoszenie do
              wycięcia tego goowna
            • losiu4 Re: mgr licencjat doświadczenie+niska cena 15.04.04, 20:39
              Gość portalu: grizelda napisał(a):

              > gosciu marnujesz sie w tej inzynierskiej dubaninie

              dzieki za komplement :)

              > widze przed tobą swietlaną
              > przyszłość adwokata prezesa NBP,no no glównego ekonomisty ;)

              nie lubię prezesa NBP :) i na pewno nie zostałbym jego adwokatem, no chyba ze
              chodzi Ci o advocatus diaboli ;)

              > hi hi(dosyć żartów
              > niechce wiecej podciogac tego gupiego wAtku

              faktycznie niezbyt mądrym on jest, bo co tu o oszustwach dyskutować...

              Pozdrawiam

              Losiu

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka