Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Niepełnosprawni zabieraja nam pracę!!!!!

    IP: *.dynamic.chello.pl 11.02.11, 23:46
    Czy wy też macie takie samo wrazenie?!Od 5 miesiecy nie mam pracy i szukam jej intensywnie, w moim miejscu zamieszkania i w poblizu niby bezrobocie nie jest wysokie ale...jesli juz dana firma kogos szuka to w pierwszej kolejnosci niepelnosprawnych!!! I to nie tylko ochroniarzy czy sprzataczek, w moim regionie taki trend, że najlepiej miec grupe inwalidzka a prace znajdzie sie szybko!!!!Jak dla mnie to chamstwo, niepelnosprawni maja renty i do tego zarabiaja a ja nie mam nic i za chwile zasilek mi sie skonczy.Powinno panstwo skonczyc z tymi ulgami na niepelnosprawnych, bo zdrowi ludzie nie maja z czego zyc,a niepelnosprawny nie dosc, ze jest chory to jeszcze przewaznie malo wydajny i trzeba za niego robic...A najsmieszniejsze jest to, ze tyle mowi sie o tolerancji czy integracji a gdyby takk cofnac ulgi ciekawe ilu pracodawcow nie majac korzysci finansowych zatrudnilo by niepelnosprawnych. Jak rownosc to rownosc a nie ze wzgledu na ulgi
    Obserwuj wątek
        • snajper55 Re: Jest rada-utnij sobie nogę 12.02.11, 12:44
          Gość portalu: ewa napisał(a):

          > od razu będziesz szczęśliwsza i znajdziesz pracę marzeń.

          Sorki, powtórzyłem. ale po przeczytaniu tego czegoś nie mogłem się powstrzymać i odpisałem bez czytania innych odpowiedzi. :)

          S.
      • truten.zenobi chyba nie do końca przemyślałaś problem! 12.02.11, 08:39
        jeśli firma szuka niepełnosprawnych to oznacza że chce uciec od danin (zus, pfron)
        a wiec jeśli to stanowi dla niej aż taki zysk że wato się p niego schylić znaczy ze pewnie i tak by Ci marnie płaciła.

        z drugiej strony nie bardzo rozumiem masz pretensje do pracodawców? niepełnosprawnych? a dlaczego nie do polityków którzy rozpieprzają gospodarkę? którzy stworzyli system który promuje złodziejstwo, oszustwa, i cwaniactwo, którzy całkiem nieźle żyją z naszych podatków a ty musisz na to łożyć...
      • Gość: emo Re: Niepełnosprawni zabieraja nam pracę!!!!! IP: *.marsoft.net 12.02.11, 11:53
        nie wszyscy niepełnosprawni mają renty, kiedyś było łatwiej dostać rentę (lata 70 te, 80 te, i nawet 90 te) i mnóstwo symulantów ma renty przyznane na stałe. Nikt nie kontroluje tego obecnie, a to są zupełnie zdrowe osoby, zasuwają po kilkanaście godzin za granicą, a w Polsce renta wpływa na konto.

        Ale większość tych obecnie chorych, którzy starają się o rentę z ZUS, tej renty nie dostaje, nawet jak mają widoczną niepełnosprawność! Dzisiaj lekarze orzecznicy ZUS mają szkolenia jak NIE PRZYZNAĆ RENTY, mają minimalne limity miesięczne. Dzisiaj rentę dostają osoby leżące, w ostatnim stadium raka, bez kończyn, inni nie mają szans. Dlatego zostają ze swoją chorobą bez środków do życia. I to jest dopiero przekichane.

        Dlaczego nikt nie wpadł na pomysł, aby zweryfikować te "stare" renty? Szybko by wyszło na jaw, że te osoby są zdrowe, nie podejmują leczenia albo pracują za granicą.
      • Gość: Logik Re: Niepełnosprawni zabieraja nam pracę!!!!! IP: *.zone5.bethere.co.uk 12.02.11, 12:05
        zdrowi ludzie nie maja z czego zyc,a niepelnosprawny n
        > ie dosc, ze jest chory to jeszcze przewaznie malo wydajny i trzeba za niego rob
        > ic..

        To zdecyduj sie co jest problemem i w ktora strone plujesz.

        Raz - Nie podoba Ci sie, ze on pracuje, bo ty nie masz pracy. Pare zdan pozniej zauwazasz odkrywczo, ze gdy on nie pracuej to "trzeba na niego robic".
        Dwa - Najpierw mowisz, ze nie powinien pracowac (czyli ma miec 0 wydajnosci, byle bys Ty miala prace) a potem Ci przeszkadza, ze jest "malo" wydajny, czyli moglby byc wiecej.

        Zreszta - chyba nie musze wyjasniac sposobow do zastosowania by zostac inwalida, by moc wreszcie ulatwic sobie zycie?
      • snajper55 Rada 12.02.11, 12:42
        Skoro tak zarościsz niepełnosprawnym, to włóż nogę pod pociąg. Albo jeszcze lepiej dwie nogi. Będziesz miała rentę i pracę i będziesz szczęśliwa.

        S.
      • agulha Re: Niepełnosprawni zabieraja nam pracę!!!!! 12.02.11, 17:52
        Nie, nie mam takiego wrażenia. Jest u nas w pracy jedna dziewczyna na wózku (na ok. 180 osób w sumie) i uważam raczej, że to za mały procent. Kwalifikacjami nie ustępuje pełnosprawnym i jest bardzo prawdopodobne, że są one znacznie wyższe od Twoich kwalifikacji (nie piszę, że "na pewno", bo Twoich nie znam). Pracuje bardzo dobrze. Ma takie samo prawo do wyższego standardu życia, jak każdy z nas.
        To, co Ty widzisz, to jest omijanie ZUS przez poszukiwanie prawie zdrowych osób na lewej rencie.
        • Gość: ? Re: Niepełnosprawni zabieraja nam pracę!!!!! IP: *.dynamic.chello.pl 12.02.11, 22:54
          Czasem mam takie wrażenie, niestety, łapię się na tym i mi głupio. Oczywiście, doceniam moje zdrowie i bym tego nie zmieniła, ale rozumiem twoje rozgoryczenie. Szkolenia są dla niepełnosprawnych, miejsca pracy są dla nich tworzone, mają rentę ( nie wnikam w jakiej wysokości) i mogą się jakos utrzymac, a co z ludźmi pełnosprawnymi, którzy nie mają nic?Ale jak podkresliłam to są subiektywne odczucia, bo niepełnosprawny tez jest człowiekiem i chce się realizować
      • Gość: Eliza Re: Niepełnosprawni zabieraja nam pracę!!!!! IP: *.dynamic.chello.pl 12.02.11, 23:27
        Bzdury piszecie. Mieszkam w miescie gdzie dziala centrum Integracja oraz kilka innych organizacji pomagajacych znalezc zatrudnienie niepelnosprawnym i z tego co obserwuje, to pracodawcy nie spiesza sie wcale do zatrudnienia "prawdziwych niepelnosprawnych" tzn z widoczna choroba. Owszem, zdarza sie zatrudnienie kogos na wozku czy o kulach ale rzadko. Natomiast osoby z widocznym defektami czy wadami rozwojowymi czy gluche nie sa mile widziane przez pracodawcow jako pracownicy. W moim bloku mieszka dziewczyna z zespolem Turnera (ma ok 140cm wzrostu), po studiach i jakos grupa inwalidzka nie pomaga jej w szukaniu pracy - szuka ponad rok bez skutku. Tak serio to pracodawca chce osoby z grupa, ale na pierwzy rzut oka bez widocznej niepelnosprawnosci

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka