Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Asystentki, Sekretarki!!! Ile zarabiacie?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.04, 10:46
    Jak w temacie
    Obserwuj wątek
        • Gość: marta Re: Asystentki, Sekretarki!!! Ile zarabiacie? IP: *.interspeed.com.pl 16.09.04, 13:44
          2000 brutto- zaczynałam od najniższej, pracuję od 3,5 roku. Mam ukończone
          studia wyższe i znam jeden język obcy. Muszę przyzać że nie narzekam na pensje
          bo to na dzisiejsze czasy i tak dobrze.Choć bywają chwile że mam dosyć
          wszystkiego oprócz normalnych prac sekretarskich, mam na głowie kadry 170
          pracowników. Dodatkowo robię zakupy bieżące dla firmy -biurowe, chemiczne
          itd.załatwiam bardzo często osobiste sprawy prezesa tj. płacenie rachunków,
          załatwianie telefonów i wszystkiego co sobie wymyśli.A jego humorki nieraz
          wyprowadziły mnie z równowagi. W sumie mam czasami dosyć wszystkiego ...
      • Gość: ona Re: Asystentki, Sekretarki!!! Ile zarabiacie? IP: *.ists.pl / *.ists.pl 14.07.04, 17:54
        Nie jestem sekretarką, ale wiem ile zarabia w naszej firmie dziewczyna na tym stanowisku:1.100 brutto. Ma skończone studia wyższe, biegły angielski plus drugi język, doświadczenie w zawodzie dwa lata. Firma jest z Krakowa, zatrudnia 500 osób, finansowo stoi dobrze. Czemu dali jej taką niską stawkę? Bo na ogłoszenie w GW zgłosiło się 200 osób, z czego 25 miało bardzo wysokie kwalifikacje. Kiedy w Polsce zmniejszy się bezrobocie???
      • Gość: Zetka Re: Asystentki, Sekretarki!!! Ile zarabiacie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.07.04, 08:14
        Ja zarabiam 2000 brutto, czyli ok. 1400 zł na rękę. To chyba nie jest tak źle.
        Zastanawiam się jak to jest, że dziewczyny wykształcone, znające po 2 lub
        więcej języków - zarabiają 800 zeta. To jakaś paranoja. W dzisiejszych czasach
        praca sekretarki czy asystentki jest bardzo odpowiedzialna, trzeba znosić