Gość: kashanna
IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl
18.08.05, 22:52
Witam,
właśnie wybieram się na rozmowę. Chodzi o firme odzieżową, która potrzebuje
osoby, która zawiadywałaby praca sieci eleganckich salonów odzieżowych tejże
firmy (jakieś 15 punktów).
Generalnie wiem, że zaproszono mnie na ta rozmowę, bo specjalizuję sie w
szeroko pojetym marketingu i PR, sprzedażą równiez kiedys się zajmowałam.
Wiem, że firmie zalezy na "okopaniu" marki i jej marketingowym wzmocnieniu.
Przyznam jednak, że nie mam zielonego pojęcia o pracy takiego koordynatora.
Co nalezy do jego obowiązków, poza podstawowymi sprawami, takimi jak dbanie o
odpowiedni wizerunek każdego z punktów sprzedazy, ewentualne szkolenia
sprzedawców, organizowanie promocji.
Czy ktos miał praktyke na takim stanowisku?
Będę baaaardzo wdzięczna za szczegóły dotyczące specyfiki pracy takiej osoby.
pozdrawiam
k