Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

przed. handlowi - jak pracujecie, ile dostajecie

IP: *.promax.media.pl 18.10.05, 20:17
    Witam, jestem dosc dobrym handlowcem w duuuzej firmie branzy fmcg, firma to
    lider rynku de facto, nie narzekam na warunki pracy, sporo zarabiam (ok 4000),
    ale tez pracuje po 12 godzin, stres i nerwy sa na porzadku dziennym, mam auto,
    ale nie do dyspozycji w weekendy, spotkanie integracyjne, imprezy, szkolenia
    .... a jak u was?
    Obserwuj wątek
      • Gość: Kaziu Re: przed. handlowi - jak pracujecie, ile dostaje IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.05, 20:38
        Hello ,
        Ja pracuję w branży budowlanej. Razem z premiami wypracowanymi przez PH (ja
        jestem de facto Doradcą Technicznym = budowy i biura projektów) wyciągam około
        3- 3,5 tys. licząc od wyjazdu z domu do powrotu nie ma mnie też okolo 10-12 -
        jak jadę dalej to ten czas sie wydłuza. Kilka razy w roku (2-5) szkoloenia w
        Niemczech lub Swiss. Uciekłem z wykoanwstwa - nie narzekam . Do tego foka
        ,laptop, handy, Medicover. Gdyby nie te dupiate drogi to w ogóle byłoby super.

Pozdr.
      • Gość: handlowiec Re: przed. handlowi - jak pracujecie, ile dostaje IP: *.ols.vectranet.pl / 62.29.133.* 18.10.05, 21:29
        Do niedawna wydawnictwo prawnicze max 8-16 czyli 8 godzin samochód swój ale
        zarobki to min 4tys max trochę pow 10tys (zależy od obrotu) i myślę że to tak
        sobie.Obecnie mój brat (fakt że branża medyczna) 3200 stałej, fura na fullu do
        dyspozycji 24/h łącznie z wypadami na wczasy za granicę,komórka 450minut,laptop
        + i to chyba najważniejsze premia kwartalna obecnie wziął (samej premii) 8tys i
        można lepiej.Nie przepracowuje się ostatnio bo robi od 9 do 13-14 zależy od
        trasy.Ostatnie spotkanie integracyjne 7 dni w Portugalii "All inclusive" lotem
        czarterowym.Coś pomiąłem??Możliwe.Ja też tak chce buuu.Pozdróffki.