Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Tesco-Pracownik administracji/Obsługi Klienta

    24.02.06, 10:38
    Witam
    Bardzo proszę o Wasze wypowiedzi jak wyglada praca na stanowisku Pracownika
    administracyjnego lub Obsługi Klienta w Tesco. Ciekawa tez jestem o przebieg
    szkolenia i wynagrodzenie. Jeżeli Ktoś pracował lub wie jak wyglada zakres
    obowiązków na wyżej wymiennionych stanowiskach to bardzo proszę o odpowiedź.
    Czy stanowiska administracyjne ma kazde Tesco (hipermarket) czy też są one
    tylko w cenrali? Pozdrawiam!
    Obserwuj wątek
      • Gość: sensi Re: Tesco-Pracownik administracji/Obsługi Klienta IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 24.02.06, 12:57
        Czesc
        Pracowalam w Tesco ponad rok w punkcie obslugi klienta. Jesli chodzi o stanowiska administracyjne to
        mozesz pracowac w kadrach lub w marketingu, z tym, ze marketing to bardziej praca fizyczna niz
        umyslowa.
        Jako pracownik obslugi klienta bedziesz sie zajmowala fakturami, zwrotami, reklamacjami, roznicami
        cenowymi. Trzeba miec spora odpornosc na stres, bo praktycznie caly czas masz do czynienia z
        poirytowanymi klientami. Jak w kazdym markecie jest scisla hierarchia i tak naprawde szanse na jakis
        sensowny awans sa zerowe - jedyna realna opcja to taka, ze zostaniesz asystentka ds. kas - ja tak
        mialam zanim sie zwolnilam - a to ani ciekawe, ani super platne. Generalnie standardowa procedura
        jest taka, ze pracujesz na pol etatu, po przepracowaniu roku moga ci ewentualnie zaproponowac 3/4
        etatu, praca na caly etat jest uwazana za zaszczyt... Stawka jest godzinowa, teoretycznie mozna
        pracowac ponad te pol etatu co w umowie, w praktyce rzadko sie to udaje. Pensja na poziomie 500
        zlotych to standard, na wiecej nie ma co liczyc, najwiecej zarabia sie w okresie przedswiatecznym -
        siedzac w pracy po 11 godzin dostaniesz wtedy okolo tysiaca zlotych, plus bony towarowe na swieta.
        Generalnie taka praca jest ok o ile traktuje sie ja przejsciowo, jako miejsce do robienia kariery Tesco sie
        moim zdaniem nadaje jak ja do baletu, czyli wcale.
        Pozdrawiam, mam nadzieje, ze troche pomoglam:-)
        • savana.26 Do Sensi 24.02.06, 13:04
          Sensi bardzo Ci dziekuje za wyczerujacą wypowiedź. Wiesz u mnie w mieście
          otwierają nowe Tesco i spotkałam sie też z takimi stanowiskami jak Pracownik
          rozliczania zapasów, kontroli cen. Wiesz może coś o tych stanowiskach? Ja mam
          wykształcenie wyższe i choć mam małą praktykę to chciałabym związać się z Tesco
          tyle że myslałam ze tam pracuje się na cały etat. Proszę napisz mi jeszcze na
          jakie stanowiska Twoim zdaniem mogę aplikować i czy na którymś z nich mam
          szanse na cały etat? Pozdrawiam cieplutko!
          • Gość: sensi Re: Do Sensi IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 24.02.06, 13:51
            Kontrola cen i zapasow to tak zwane FMC - praca polega glownie na tym, zeby byla zgodnosc cen
            miedzy tym co na kasie, a tym co na etykietach cenowych. W praktyce sprowadza sie do drukowania
            cen i chodzenia ze skanerem miedzy polkami, zdaje sie, ze trzeba tez sprawdzac zgodnosc stanow
            magazynowych z rzeczywistoscia, choc tu juz glowy nie dam.
            Najlatwiej o prace przy obsludze klienta, z drugiej strony na wszystkich stanowiskach zarobki sa tak
            niskie, ze rotacja pracownikow ogromna i wlasciwie caly czas szuka sie kogos nowego. Tak calkiem
            sertio i szczerze to nie polecam pracy ani w Tesco ani w jakimkolwiek markecie (mechanizm jest
            zawsze ten sam). Pracujesz za minimalna stawke i robisz ciagle to samo, zapomnij o jakimkolwiek
            rozwoju i nauce nowych rzeczy, szanse na awans sa praktycznie zerowe - mozesz awansowac w
            strukturze o jedno oczko, ale to naprawde nie zmienia szczegolnie twojej sytuacji, zwlaszcza tej
            wymiernej finansowo. Gdybys chciala wiedziec cos jeszcze - pisz:-)
            Pozdrawiam
            • savana.26 Re: Do Sensi 24.02.06, 15:40
              Bardzo dziękuje za Twoje wypowiedzi. Jeśli mogę zająć Ci jeszcze troszkę czasu
              to proszę o odpowiedź na następujące pytania:
              1. Jeśli chodzi o stanowisko zastepcy kierownika Działu Obsługi Klienta to czy
              myślisz że mając wykształcenie wyższe i dobra znajomość gwarancji , rękojmi
              mogłabym aplikowac na to stanowisko, czy też tu jest potrzebne doświadczenie na
              podobnym stanowisku? Jakie obowiązki ma taki pracownik?
              2. Proszę napisz mi jak wyglądają szkolenia przygotowawcze do pracy przed
              podjeciem jej , chodzi mi konkretnie o sytuację przed otwarciem nowego sklepu?
              3. Wspomniałaś o stanowiskach w dziale kadr, czy uwazasz że tam jest wymagane
              doświadczenie czy też Oni przygotowują wstępnie do tej pracy?
              4. Czy są jakieś stanowiska w Tesco gdzie się pracje na cały etat?
              Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje i niecierpliwie czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
              serdecznie!!
              • Gość: sensi Re: Do Sensi IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 24.02.06, 16:24
                Zastepca kierownika dzialu obslugi klienta to wlasnie asystent ds. kas - z takiego stanowiska
                zrezygnowalam zegnajac sie z Tesco. Zajmujesz sie wtedy glownie monitorowaniem pracy kasjerek,
                ukladaniem im grafiku pracy, w wyjatkowo trudnych sytuacjach podpierasz swoim autorytetem
                pracownikow punktu obslugi klienta:-) Wtedy pracujesz na caly etat, ale po pierwsze nie robisz nic
                ciekawego, a po drugie kiepsko zarabiasz okolo 1300 zl miesiecznie, ale to sa zarobki we Wroclawiu,
                mniejsze markety maja mniejsze wynagrodzenia.
                Szkolenia przygotowawcze to pakiet startowy - w pierwszej kolejnosci badania lekarskie i sanepidu,
                potem szkolenie bhp i to wszystko, reszty dowiadujesz sie "w praniu".
                Co do pracy w kadrach to mysle, ze nie jest wymagane doswiadczenie, natomiast ejst tak, ze rzadko
                jest tam prowadzony regularny nabor. To raczej tak, ze pracownicy hali dostaja przeniesienie w ramach
                wyroznienia - np kierownik dzialu przechodzi do biura, generalnie jednak taka ekipa biurowa jest stala
                i bardzo rzadko sie zmienia. Z etatami trudno powiedziec - bo np teoretycznie kierownik dzialu ma caly
                etat, ale z praktyki wiem, ze roznie to bywalo.
                Naprawde odradzam taka prace - jesli nie masz u siebie w miescie innych mozliwosci to wiadomo, ze
                bierzesz co jest, ale nie nastawiaj sie na to, ze to bedzie praca twojego zycia. Szkoda sie tam marnowac
                majac skonczone studia.
                Pozdrawiam i powodzenia:-)
      • Gość: ramadayes Re: Tesco-Pracownik administracji/Obsługi Klienta IP: *.net / *.internetdsl.tpnet.pl 24.02.06, 16:48
        moja znajoma pracuje w Tesco ponad 1,5 roku. zaczynała w obsłudze klienta,
        pracowała na cały etat, plusy: atrakcyjny pakiet socjalny, minusy: praca
        stojąca, stresująca. po około 8 miesiącach awansowała do administracji, na
        koordynatora ds. szkoleń i bardzo sobie ceni, praca jest satysfakcjonująca i
        dobrze płatna. szkolenia miała wyjazdowe, też była z nich zadowolona. pozdr

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka