Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

absolwenci uczelni prywatnych...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.08.06, 11:02
    Na poczatek witam wszystkich:)
    Jestem studentem jednej z uczelni prywatnych (finanse - studia licencjackie).
    Wiem, ze ogolnie ciezko jest z praca i dobil mnie tez fakt, ze nie dostalem
    sie na panstwowe. Slyszalem, ze pracodawcy patrza na ukonczone uczelnie, czy
    to prawda? Czy moja sytacje poprawilyby studia uzupelniajace na uczelni
    panstwowej i zdobywanie doswiadczenia? No i jak Wam sie powodzi,
    absolwenci/studenci uczelni prywatnych? Gdzie pracujecie i za ile? Jakie
    kierunki ukonczyliscie? Czy uwazacie, ze finanse to dobry wybor? Dziekuje
    wszystkim wypowiadajacym sie na temat:)
    Obserwuj wątek
      • Gość: Ech Re: absolwenci uczelni prywatnych... IP: 62.233.146.* 24.08.06, 11:11
        Szukam od lipca. Skończyłam magisterskie na prywatnej uczelni. Kierunek
        związany z finansami i bankowością. Jednak wszędzie liczy się to, czy masz
        praktykę w pracy biurowej. :/ A jak mam mieć praktykę jak studiowałam dziennie?
        Przez wakacje pracowałam fizycznie, żeby mieć jakieś pieniądze na dalsze
        miesiące. Normalnie można się załamać. Tak więc rodzaj uczelni jest mało ważny,
        liczy się doświadczenie i znajomość języków.
        • Gość: Mr.Finance Re: absolwenci uczelni prywatnych... IP: 69.220.142.* 24.08.06, 13:37
          Rodzaj uczelni, wiem z doświadczenia, jest ważny. Być może z powodu, iż nikt
          tam ci nie daje zaliczeń za pieniądze (oczywiście sa wyjątki, ale potwierdzaja
          tylko regułę). Dodam tylko, rodzaj uczelni liczy się przede wszystkim przy
          szukaniu pierwszej DOBREJ pracy, potem szalę przeważa coraz bardziej
          doświadczenie. Co do języków obcych... w duzych firmach nie sa juz atutem,
          tylko normą.

Best regards,
          Mr. Finance