Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    "pomoc do biura"- czyli kto?

    IP: 82.160.69.* 25.09.06, 15:37
    Zastanawia mnie taka propozycja pracy.
    Co właściwie miałaby robic taka osoba?
    Jaki zakres obowiązków i jakie wynagrodzenie?
    Sprawa dotyczy przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego w woj.mazowieckim.
    Może ktoś starał sie o takie stanowisko?
    Obserwuj wątek
      • panna.migotka777 Re: "pomoc do biura"- czyli kto? 25.09.06, 15:42
        Pomoc do biura to sekretarka która poza "sekretarkowaniem" robi wszystko jeśli
        ktoś kto powinien to robić z jakichś powodów nie może. Taka osoba "przynieś,
        wynieś, pozamiataj" która musi przyjmować każde zlecenie i opiernicz jeśli nie
        wywiąże się z zadania.. Co powiesz na sekretarke która ma dodatkowo sprzątać,
        myć gary i odśnieżać parking przed biurem? Taką ostatnio dostałam propozycję
        pracy za 1000 PLN netto.. W markecie dostaniesz 750 - 800 za samo siedzenie na
        kasie :) Wiem bo pracowałam..
      • kartoffeln_salat Re: "pomoc do biura"- czyli kto? 27.09.06, 09:52
        U nas pomoc biurowa to dziewczyna po ogólniaku chyba, bez konkretnych
        kwalifikacji, na kompie słabo. Niestety praca polega na wynieś-przynieś-
        pozamiataj, czyli np. wkłada pisma do kopert, podlewa kwiatki, idzie na pocztę,
        idzie kupić jakieś rzeczy, nic bardzo odpowiedzialnego ani wymagającego wiedzy.
        Nie wiem ile zarabia, pewnie nie zbyt dużo.

        Ale myślę sobie, ze to jest całkiem fajny start. Jakby się tak wzięła za
        komputer, jakiś kurs sekretarski zrobiła to napewno coś by z tego było.
        Perspektywy jakieś są, ale trzeba by sie dobrze wypytać co nalezy robić na
        takim stanowisku i żądać zakresu czynności na stanowisku, bo w wielu firmach
        pewnie każą takiej osobie robić wszystko.

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka