Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Asystentka(sekretarka),jak się z tego wyrwać?

15.08.08, 18:29
    Od jakiegoś czasu chcę zmienić pracę. Byłam na trzech rozmowach i
    nic z tego nie wyszło.Oferty dotyczyły stanowiska asystenki.Ja chyba
    nie chcę pracować na tym stanowisku, ale w sumie nie mam innego
    wyjścia jak brnąć w to dalej, niestety. Z wykształcenia jestem
    socjologiem. Jak przeglądam ogłoszenia na inne stanowiska to albo
    chcą doświadczenia albo biegły angielski albo jest to praca w
    sprzedaży. Jak wam udało się zmienić wykonywany zawód?
    Obserwuj wątek
        • wypasiona_foczka Re: Asystentka(sekretarka),jak się z tego wyrwać? 17.08.08, 16:22
          Takie "rady" na nic sie autorce wątku dadzą więc możne je sobie darowac.
          Problem w tym, że dopiero po fakcie człowiek dowiaduje się, że jego studia tak naprawdę są gó.. warte i pewnie 90% absolwentów mając tą wiedzę pięc lat wcześniej wybrałoby inne kierunki. Ten kto teraz idzie studiowac taki chłam jak pedagogika, psychologia, kulturoznawstwo, socjologia, administarcja a nawet prawo (nie biorę pod uwagę pasjonatów) jest zwyczajnie głupi bo głupotą zwykłą jest nie uczyc się na błędach innych. No chyba, że jako student tych kierunków konkretnie wie czym się bedzie zajmował i jak pokieruje swoją ściezkę zawodową ale takie przypadki to mikroskopijna mniejszośc :)

Ale do rzeczy. Nie rozumiem dlaczego droga autorko piszesz, że nie masz szans się "wyrwac" z asystowania? jakis ustawowy zakaz jest czy co? Chciec to móc i zawsze wcześniej czy później da radę. Problemem "asystentek" jest to, że tak naprawdę niewiele umieją bo ta praca nie pozwala tak właściwie na zdobywanie przydatnej, normalnej wiedzy zawodowej. Jeszcze pół biedy gdy naprawdę wykonujesz zadania asystentki (jakies zestawienia, pracę z danymi, obrabianie projektów, tabel itp) a nie jesteś dziewczyną od parzenia kawy i noszenia ciastek :D