Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?)

    IP: 141.76.45.* 10.01.09, 20:32
    Za pół roku kończę licencjackie studia na kierunku Pedagogika Szkolna i tak się zastanawiam, gdzie mam szukać zatrudnienia?
    Zawsze gdy w ręce mi wpadnie gazeta-praca, to od 3 lat nie znalazłam tam ogłoszenia o pracę dla kogoś takiego jak ja.
    Jedynie szukają tylko lektorów języków obcych.
    Mam zamiar kształcić się dalej, tj. iść na studia magisterskie, ale chciałabym uczyć się zaocznie, a międzyczasie pracować już w zawodzie i zdobywać doświadczenie.
    Mieszkam w Krakowie i kompletnie nie wiem gdzie szukać ofert pracy dla pedagoga...
    Obserwuj wątek
        • Gość: dddd Re: Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?) IP: *.chello.pl 11.01.09, 02:19
          przegwizdane jest tak naprawde po studiach z pracą .jeżeli odrzucisz
          oferty takie jak ph , telemarketing , kasa(sklep,hipery czyli
          sprzedaż)to możesz być na bezrobociu nawet kilkanaście lat . jak nie
          masz znajomości po pedagogice zapomnij o pracy dlaczego? za dużo
          jest jej absolwentów na rynku . pieniądze w tej pracy jezeli juz ją
          dostaniesz będą żenujące czytaj jak dla rumuna na odwal się
          • nataliazal1 Re: Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?) 11.01.09, 20:53
            dlatego ja robie kurs z turystyki by mieć jakąs inną perspektywe pracy i
            podróżowania zarazem... i na kasie juz pracowałam w hipermarkecie...
            ja pedagogiem nie chce byc ale uczyc 1-3, czy takiej pracy nie będzie za pare
            lat jak teraz tyle dzieci się rodzi?
      • tou Re: Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?) 12.01.09, 11:06
        Nie po to kończę studia wyższe na pedagogice, żeby teraz siedzieć na kasie.
        Wiem, że jako pedagog zarobię marne pieniądze, ale pedagogika to moja pasja.
        Chcę pracować w tym zawodzie bez względu na wynagrodzenie.
        Najlepsza praca to taka, która przynosi spełnienie i satysfakcje. Dlatego
        wybrałam właśnie ten kierunek...
        Ech...Z tego co mówicie to masakra jakaś... :/
      • Gość: misia Re: Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?) IP: *.chello.pl 12.01.09, 16:58
        Zgadzam się z przedmówcami. Bez znajomości szanse są bardzo małe. Ale warto
        spróbować. Proponuję przejść się po WSZYSTKICH szkołach (na jakie będziesz mieć
        uprawnienia po studiach) w Krakowie. Idź zawsze najlepiej do dyrektora szkoły z
        gotowym CV i z gotowością do rozmowy i pytaj się uparcie, czy kogoś nie
        potrzebują. To jest najlepsza metoda na poszukiwanie pracy w szkole.
      • tou Re: Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?) 12.01.09, 21:59
        Odnośnie tego, że rzekomo kiedyś będę musiała powiedzieć swoim dzieciom, że nie
        stać mnie na buty dla nich.... << Bynajmniej teoria ta jest trochę przesadzona.
        Pół żartem pół serio powiem: Że w rodzinie nie tylko kobieta jest od zarabiania
        pieniędzy... ^_^

        Pewien wykładowca nam kiedyś powiedział, że na pedagogikę mogą iść te kobiety,
        które bogato wyjdą za mąż :) hihihi. To tak z przymrożeniem oka.

        A tak na serio-to gdyby wszyscy pedagodzy, nauczyciele itp. klepali biedę, że
        nie mieliby co do garna włożyć, to dziś nie miałby kto uczyć naszych dzieci !!
        Więc nie wyolbrzymiajcie i nie mówcie, że ciało pedagogiczne to najbiedniejsi
        ludzie ^_^
        • Gość: erizo Re: Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.09, 18:30
          Praca pedogoga szkolnego jest nikomu niepotrzebna ale moze w Polsce. W Wielkiej
          Brytanii jest to poszukiwany zawod - poszukuje sie np pedagogow specjalnych do
          pracy z dziecmi, ktore maja klopoty w nauce albo sa nieprzystosowane spolecznie.
          I jest to tez dobrze platna praca. Tylko oczywiscie jest jeden warunek - tu juz
          trzeba znac bardzo dobrze angielski. I liczy sie tez doswiadczenie - srpawdzaja
          referncje, rowniez te z Polski, ale liczy sie rowniez doswiadczenie jako
          wolontariusz. Wiec moze sprobuj cos w tym kierunku, bo w Polsce nie wiem czy
          kiedys doceni sie prace pedagoga.
          • Gość: Inga Re: Praca dla pedagoga...(Czy istnieje?) IP: *.adsl.inetia.pl 09.07.09, 12:57
            Witam.Zgodzę się ,że zanjomości bardzo pomagają ale warto też
            zainwestoać w siebie.Ja za nim dostałam pracę po ,,znajmości"
            pracowałam tam gdzie mogłam czyli w działach promocji, handlu, w
            instychach pedagoicznych na stażach.Zdobyłam
            refernecje ,doświadczenie i środki na to aby się doskonalić..
            niesety same zanjmości i sam jeden papierek z uczelni to za mało a n
            dyrektorzy szkół też się zmieniają i żeby przekonać kolejnego
            dyrektora szkoły ,że masz doświadczenie i kwalifikacje ,że ta praca
            po zanjomości to jedyne Twoje doświadczenie musisz poprstu podjąć
            wcześniej prace ja wiem ,że nie jest łatwo ale warto nawet pójść na
            pedagoiczne kusry dla osób bezrobtnych w ramach których jest
            praktyka i stypendium...Osobiście wolłabym tę pracę dostać bez
            zanjmości bo pomimo ,że mam bogate dośwaidczenie i kwalifikacje to i
            tak niektótrzy myślą streotypowo ,że można nie mieć papierka tylko
            znajomości i można pracować... A jak zdobyć zanjmosci oczywiście
            musisz ciągle poznawać ludzi skąd masz pewnośc ,że ktoś z nch nie
            zostanie kiedyś poltykiem którego protekcja Ci się przyda..nie siedź
            biernie, podczas róznych szkoleń też poznajesz ludzi, pomagaj w
            róznych kampaniach aktywnie działaj tylko aktywność jest
            szanaą.Pozdrawiam i zyczę powodzenia...

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka