Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    na czym oszczedzac w biurze? (tniemy koszty)

    22.01.09, 20:16
    podrzuccie kilka pomyslow na oszczedzanie w biurze
    nie wiem czy to dobre forum, ale zaryzykuje
    poki co ni wymyslilemnnicn nowego - wylaczac drukarki gdy sa nieuzywane,
    drukowac w trybie oszczednym, oszczedzac energie elektryczna - energooszczedne
    zarowki, gasic swiatlo gdy wychodzimy z gabinetu...
    znaczy sie nic odkrywczego (jak widzicie oszczedzam nawet na polskich znakach)
    p o m o c y
    bardzo na was licze
    Obserwuj wątek
      • monia420 Re: na czym oszczedzac w biurze? (tniemy koszty) 22.01.09, 21:35
        tak mi się przypomniało: kiedyś w jednej z firm w których pracowałam oszczędzano
        na: materiałach biurowych (papier, ołówki, taśma do faksu,koszulki, segregatory,
        tonery do drukarki), telefonach stacjonarnych, oprogramowaniu (szefostwu
        zainstalowano MS Ofiice, a pracownikom darmowy office. Na szczęście było
        niekompatybilne:) - dokument przesłany w jednym wyglądał inaczej po otwarciu w
        drugim) i zrezygnowano z tego rozwiązania:)
        Piszę to ku przestrodze - pracowało się fatalnie, a już szczytem była
        niemożliwość zamówienia/domówienia brakujących materiałów, niektóre pracownicy
        przynosili z domu:( Wiadomo -atmosfera wtedy siada:(
      • Gość: szef Re: na czym oszczedzac w biurze? (tniemy koszty) IP: *.lei3.cable.ntl.com 23.01.09, 03:06
        Jak to na czym???Na wszystkim!!!!!!Wiesz stary ile w PL jest
        chetnych na siedzenie za biurkiem???Miliony!!Kupujesz najtansze
        najpotrzebniejsze materialy biurowe,a wogole nie kupuj za dnych
        pie...jak:nowe fotele,monitory--nie wspominajac o kawie itd--chca
        pic to niech se przyniosa!!!No i pensja w granicach minimum--za
        proste prace biurowe grzech dawac wiecej--to nie budowa i chetni na
        nicnierobienie zawsze sie znajda!!!ZAWSZE!!Ja tak dzialam 12lat...
      • mariusz-ef Re: na czym oszczedzac w biurze? (tniemy koszty) 26.01.09, 13:04
        dziekuje wszystkim
        zeby zaoszczedzic wydamy gore kasy :-), ale chyba tak to ma byc i juz

        na pierwszy ogien poszly zarowki - wymianiamy na energooszczedne i jarzeniowki
        (choc mam wrazenie ze dzieki jarzniowkom przybedzie nam okularnikow)

        rezygnujemy z telefonii na rzecz voip (nie rezygnujemy calkowicie, przynajmniej
        na razie)

        ograniczamy zużycie papieru - dokumenty ktore nie sa wersja ostateczna beda
        przesylane w wersji elektronicznej, projekty zaaprobowane ostatecznie beda
        drukowane (mam opory, ale zuzycie papieru mamy ogromne)

        nie wiem czy to bedzie jakas oszczednosc, ale na kranach zostana zamontowane
        specjalne koncowki napowietrzajace wode (nie pamietam jak to sie nazywa) ma to
        zmniejszyc zuzycie wody a wraz z tym przyniesc zauwazalne oszczednosci

        absolutny koniec z paleniem po kiblach a potem wietrzenie ich - chcesz palic -
        wychodzisz na dwor, wpisujesz sie na liste, a potem odrabiasz czas ktory
        stracileas/les na"dymku" (poniewaz pracownicy ktorzy nie pala nie maja
        kilkunastominutowych przerw co godzine)


        bedziemy starali sie ograniczyc roznorodnosc firm w sprzecie biurowym -
        domyslnie caly sprzet bedzie z 2, 3 firm by ograniczyc koszty serwisu (nie do
        konca mnie to przekonuje, ale ok, moze cos w tym byc)

        nowe monitory ktore beda kupowane beda mniejsze niz 19 cali, podobno wielkosc
        monitora ma wplyw na jego energozernosc (wierze)

        na razie tyle, chyba o czyms zapomnialem, ale ok
        pozyjemy, zobaczymy
        ;-)

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka