Dodaj do ulubionych

co ma piernik do wiatraka???

28.04.05, 19:28
Co drugi wątek na forum to krytyka władz miasta za wygląd dworca PKP.
Zastanówcie, z jakiej racji Urząd Miasta ma remontować nie swoje budynki??
Może prezydent obiecał remont, ale bez udziału PKP przeprowadzić tego nie
może- a każdy wie jaką kase ma PKP.
Czy ktoś z was poszedłby sprzątać do sąsiada, gdy on w tym czasie będzie
siedział, patrzył na was i popijał piwo? Bo tak ta sytuacja by wyglądała.
Miasto by remontowało- a PKP się przyglądało. I pewnie jeszcze by się coś im
nie podobało.
I na koniec- kto z was jeździ pociągiem? Jak widzę jadący pociąg, to mi się
nóż w kieszeni otwiera- jedzie cały skłąd, a w środku 5 osób- i to nie
zawsze. Ale jak chcą zlikwidować jakąś linie- zaraz tworzy się komitetet
strajkowy- bo ludzi dzień w dzień tą linią jeżdżą.
Także jeżeli będziecie chcieli kogoś krytykować, pamiętajcie o jednym:

"Poprawianie świata zacznij od siebie"

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • radekhan1 Re: co ma piernik do wiatraka??? 29.04.05, 19:45
      Chyba nie masz pojacia po co kto tworzy komitet strajkowy (okreslenie przez
      ciepie uzyte) i jaki jest jego sens. Miales podane jak na tacy co robi dla
      miasta Komitet Obrony Linii Kolejowej (ktos podal 3 linki do wrtykolow).
      Przeczytales je? Odnosze wrazenie ze w ogole. 5 osob jezdzi dlatego ze rozklad
      jazdy jest fatalny i wszyscy sie przezucili na inne srodki lokomcji. Ten
      komitet chcial zmienic ten rozklad. Niestety jak wynika z artykolow Marszalek
      ich zignorowal a czy miasto nie wiem.
      • kret07 Re: co ma piernik do wiatraka??? 29.04.05, 20:07
        Aha czyli gdyby pociąg do Dębicy kursował 10 razy dziennie to więcej ludzi by
        tam jeździło ... hmmm, zabawne. To samo w druga stronę ... to tez ciekawe
        Zastanawiam się po co ludzie z Mielca jeździliby do Dębicy? Ci co pracują czy
        uczą sie w Mielcu, a mieszkają nieco dalej i tak wolą dojechać autobusem bo
        jest szybciej :)
        Z tego co sie orientuje wiele ludzi z Mielca pracuje w Rzeszowie, a tam nie
        mozna dojechać pociągiem. Oj jojoj Tak bronicie PKP jabyście podróżowali
        pociągami niemal codzienni. Zarząd PKP robi swoje, juz mają zamiar zlikwidować
        kilka kursów na naszej trasie więc po co ten krzyk
        Dajcie spokój! W Mielcu jest tyle ważniejszych rzeczy do zrobienia, że
        uczepienie się brudnej, śmierdzącej lokomotywy jest dziwne
        Pozdrawiam
        • radekhan1 Re: co ma piernik do wiatraka??? 29.04.05, 20:52
          > Aha czyli gdyby pociąg do Dębicy kursował 10 razy dziennie to więcej ludzi by
          > tam jeździło ... hmmm, zabawne. To samo w druga stronę ... to tez ciekawe

          Moze dla Ciebie jest to zabawne ale na pewno nie dla mnie... Liczba kursow na
          danej linii ponizej 8 par czyni ja nieatrakcyjna dla ludzi. Inaczej mowiac im
          wiecej pociagow tym jeszcze wiekszy wzrost pasazerow. Dlatego nigdzie w swiecie
          nie ma czegos takiego jak w Polsce ze jest na danej linii 4 pociagi na dobe.
          Standard na kolei to kursy w stalych odstepach czasu (zwykle co godzine). I
          wbrew pozorom w/w czynniki sprawiaja, ze jezdzi wiecej ludzi i kazy pociag z
          osobna jest bardziej rentowny.

          > Zastanawiam się po co ludzie z Mielca jeździliby do Dębicy? Ci co pracują czy
          > uczą sie w Mielcu, a mieszkają nieco dalej i tak wolą dojechać autobusem bo
          > jest szybciej :)
          > Z tego co sie orientuje wiele ludzi z Mielca pracuje w Rzeszowie, a tam nie
          > mozna dojechać pociągiem.

          No wlasnie - tez uwazam ze Debica nie powinna byc koncem dla polaczen
          kolejowych. Zreszta nikt tu nie pisal ze pociagi maialyby konczyc bieg w Debicy.
          Zobacz na cytowane juz artykuly:
          "2. Ograniczone i utrudnione zostaną połączenia poza granice województwa, a
          przecież Rzeszów nie jest dla bardzo wielu podróżnych jedynym celem podróżnych,
          dotyczy to w szczególności linii kolejowej Dębica - Mielec - Tarnobrzeg -
          Stalowa Wola, gdzie potoki podróżnych koncentrują się również w kierunku
          Krakowa, Lublina i Warszawy. Nie umniejsza to faktu, że chcemy, by do Rzeszowa
          ze Stalowej Woli przez Tarnobrzeg, Dębicę jeździł od nowego rozkładu jazdy
          autobus szynowy."

          www.wolnadroga.pl/?dzial=archiwum&rok=04&nr=20&art=13&par=Mielec
          I drugi:
          "pociągów przyspieszonych Stalowa Wola - Kraków Główny przez Tarnobrzeg, Mielec
          oraz pociągu Tarnów - Lublin przez Mielec, Tarnobrzeg. Takie kursy miały być
          uruchomione na bazie istniejących obecnie na linii Dębica - Stalowa Wola
          Rozwadów pociągów osobowych. "

          www.debica.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=1169
          Wiec mozna powiedziec ze sugerujesz to samo co znajduje sie w tresci tych
          artykulow. Tyle ze trzeba tez umiec czytac...

          • kret07 Re: co ma piernik do wiatraka??? 29.04.05, 21:06
            Może warto powoływać sie na bardziej aktualne artykuły (twoje linki są do art z
            8.11.2003 i 1.10.2005)

            dowww.pkp.pl/aktualnosci_wybor_1.php?id=849

            To jest szara rzeczywistość !!!
            Skończmy temat nie ma sensu, zresztą skoro tak bardzo Ci zależy na zwiększeniu
            częstotliwości kursów pociągów to idź do Urzędu Miasta a takm podaj swój pomysł
            komu należy i po sprawie, a po co roztrząsać sprawę na forum i denerwować
            innych?
    • radekhan1 Re: co ma piernik do wiatraka??? 29.04.05, 19:56
      Mysle rowniez ze zmieniasz sens tego wszytkiego... Chyba nie chdzi tylko o
      dworzec ale i o cos co jezdzi po szynach. Katzperr wyraznie zwracal uwage (ja
      tez) na zaniechnia wlodarzy miasta w sprawie "podkradzionego" nam przez
      zaradniejszy ale o wiele mniejszy Lubaczow, nocnego pociągu.
      Temat innych pociagów poruszał Komitet. Oto cytat z artykułu:

      "Projekt rozkladu jazdy PKP na rok 2004 ma zacząć obowiązywać od 14 grudnia br.
      Jak przekonują protestujący, nie ma w nim kursów na linii Dębica - Stalowa Wola
      Rozwadów obiecanych przez PKP Przewozy Regionalne, pociągów przyspieszonych
      Stalowa Wola - Kraków Główny przez Tarnobrzeg, Mielec oraz pociągu Tarnów -
      Lublin przez Mielec, Tarnobrzeg. Takie kursy miały być uruchomione na bazie
      istniejących obecnie na linii Dębica - Stalowa Wola Rozwadów pociągów
      osobowych. Wniosek o ich uruchomienie komitet złożył w październiku ubiegłego
      roku. Wszystkie te pociągi miałyby mieć taryfę osobową, co daje szansę na nawet
      dziesięciokrotne zwiększenie liczby podróżnych i tym samym uratowanie linii
      przed likwidacją. Przedstawiciele Komitetu Obrony Linii Kolejowej są zdania, że
      Urząd Marszałkowski nie zrobił nic w ich sprawie"

      i cytowany juz link do niego:

      www.debica.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=1169

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka