Dodaj do ulubionych

szkoła nauki jazdy

18.02.08, 10:36
Chcę zapisac sie na kurs. Ktore ze szkół nauki jazdy są według was
najlepsze i dlaczego?
Obserwuj wątek
    • aneett11 Re: szkoła nauki jazdy 22.02.08, 13:58
      słyszałam że całkiem przyzwoicie jest w VIVAMOCIE (nie jestem pewna
      czy tak się to pisze)

      Ja sama robiłam w WIRAŻU ale nie jestem zadowolona. Zdałam za
      trzecim razem, jeżdziłam z trzema instruktorami, ale tak na prawde
      jeździc nauczył mi jeden. Ich zmienianie tylko wprowadzało
      niepotrzebne zamieszanie w cyklu kształcenia. Po za tym trudno mi
      się było dogadac z obsługą w biurze ośrodka. Ciągle cos zmieniano,
      kombinowano (raz samochód, raz instruktor). Tak jak napisałam zdalam
      tylko ze względu na to że większośc czasu jeździłam z dobrym
      instruktorem.
      • kika261 Re: szkoła nauki jazdy 22.02.08, 14:50
        a z którym jeździłaś instruktorem?mnie tez jeden nauczył dobrze
        jeździć bo zdałam za 1 razem.a na początku ciagle mi zmieniali i
        instruktórów i auto.ale w końcu uczepiłam sie jednego instruktora i
        było dobrze:)a co do obsługi brak słów.zamotka taka ze szok!!
        • aneett11 Re: szkoła nauki jazdy 22.02.08, 19:51
          Jeździłam z jednych z "młodszej" generacji instruktorów, jesli wiesz
          co mam na myśli :-)

          A tak serio nie wiem czy by sobie życzył aby tu na forum
          upubliczniać jego dane personalne. Myśle, że każdy ma inne wymagania
          i podczas nauki jazdy oczekuje różnych rzeczy. Mój instruktor był
          miły, dowcipny, potrafił rozładować stres podczas jazy (oczywiście
          mój) ale był równiez bardzo wymagający i potrafił oceniać
          obiektywnie moje postępy.

          A kim Ty jeździłaś?
          • kika261 Re: szkoła nauki jazdy 25.02.08, 18:01
            ja też jeździłam z jednym z mlodszych i z twojego opisu domyslam sie
            ze z tym samym gościem jeździłyśmy.zarabisty koleś, nauczył mnie
            wszystkiego bez stresu i na luzie.nie mogłam sie doczekać kolejnej
            jazdy tak było fajnie, a kiedy zle cos robilam walil prosto z mostu
            co jest nie tak.naprawde ciesze sie ze na niego trafiłam przez
            przypadek oczywiście.bo wcześniej miałam okazje pojeździć z innymi,
            ale tego miło nie wspominam:))
        • muniek20 Re: szkoła nauki jazdy 08.03.08, 21:03
          Ja Prawko robiłam w WIRAŻU. Jestem zadowolona bardzo bardzo. Naukę
          miałam z naprawdę świetnym facetem, dowcipniś pierwszej kategorii,
          bardzo miły, sympatyczny. Od razu bardzo go polubiłam. Zdałam za
          pierwszym razem (co zawdzięczam tylko Jemu), ale tak prawde mówiąc
          brakuje mi tych godzin jazdy z tym Panem. Mam nadzieje że
          ten ''Pan'' czytając ten tekst zrozumie o kogo tak naprawde chodzi,
          a więc korzystając z okazji bardzo pozdrawiam i mile ale to bardzo
          mile wspominam i będe wspominać zawsze. Trzymaj się ''P'' i do
          zobaczenia niebawem ;) A co do Ośrodka nauki jazdy to naprawdę
          polecam...
          • aneett11 Re: szkoła nauki jazdy 14.03.08, 10:58
            Hohohoho bardzo się ckliwie zrobiło w temacie instruktorów z
            Wirażu :-) No cóz zapomnieć o instruktorze faktycznie trudno, jakby
            nie było przekazuje nam sporo swojej wiedzy.
            Ciekawe kim jest ten tajemniczy "P"?

            Możę moim instruktorem hihihihihi
        • didi-loczek Re: szkoła nauki jazdy 31.07.08, 15:34
          ja polecam bardzo bardzo mocno jacka błachańca gosc jest the best :):):):) super
          uczy rozmawia z toba jest miły i bardzo cie wspiera i nawet sie nie dzre:):):)
          jego biuro znajdeje sie tu na szafera:):):) polecam sama u niego robiłam i
          zdałam za 1 razem:):):):0)
          • mmeva Re: szkoła nauki jazdy 14.08.08, 21:33
            Ja również miło wspominam OSK "E-L-ka", robiłam u nich prawko kilka lat temu (jak jeszcze mieli siedzibę w ZST). Jeśli nadal uczy tam pan Łącz (straaasznie dawno go na mieście nie widziałam...) to polecam tym bardziej. A pan Błachaniec też jest ok :)
      • bartekkr Re: szkoła nauki jazdy 22.02.08, 21:58
        Ja zdawalem 3 lata temu a prawko robilem wlasnie w Vivie na ul. Krakowskiej. Zdalem za pierwszym razem. Polecam. Za wiraz nie warto przeplacac - no, chyba ze ktos poleci na klimatyzacje (tak sie kiedys reklamowali z tego co pamietam).
        • samakasia Re: szkoła nauki jazdy 23.02.08, 07:25
          Zgadzam się całkowicie robiłam w Wirażu prawko i stwierdziłam,że to
          jest mój największy błąd. Panie z obsługi nie potrafią się między
          sobą porozumieć zmiana instruktorów jazdy co chwilę (godzina z tym
          godzina z innym) Pan od teorii więcej czasu poświęca na opowieści z
          czasów studenckich jak na teorię. Moim zdaniem jest to szkoła,
          której zadaniem jest tylko wyciągnięcie pieniędzy od kursantów a nie
          kształcenie. Nie polecam przynajmniej z moich doświadczeń.
          P.S. Szkoda że nie trafiłam na tego instruktora może zdałabym za
          pierwszym razem a nie za trzecim :(
    • ilomly Re: szkoła nauki jazdy 23.02.08, 11:48
      Ja robiłam w VivaMot i naprawde starsznie polecam!! przemili instruktorzy,
      szczegolnie pani Iza, ktora szybko nauczyla mnie swietnie jezdzc, przy niej nie
      czulam strachu a wrecz przeciwnie za kazdym razem nie moglam sie doczekac
      kolejej jazdy. Zawsze bede ich chwalic bo warto! :)
      • bzyuku Re: szkoła nauki jazdy 23.02.08, 14:12
        a to jestem zaskoczona bo dla mnie wiraż to najlepsza szkoła
        ale widać ile ludzi tyle opinii
        wykłady były ciekawe i baardzo dużo się nauczyłam
        a jazdę wybiera się samemu z kim się chce jeździć
        ja nie zwracałam uwagi na instruktorów tylko wpisywałam się na godzinę, która mi
        pasowała
        miałam jazdy chyba z każdym instruktorem w tej szkole i wszyscy są bardzo fajni,
        aha, no i zdałam oczywiście za pierwszym razem :)
        • maachoo123 Re: szkoła nauki jazdy 23.02.08, 17:08
          Ja robiłem prawko w Motosie i jest bardzo, bardzo zadowolony. O
          żadnej zmianie intsruktorów nie było mowy, obsługa miła i
          kompetentna. Naprawde warto ich wybrać. O innych mieleckich szkołach
          słyszałem rózne ciekawe rzeczy. Każdy musi wybrać to co uważa za
          stosowne. Zdałem za drugim razem i teraz śmigam już sam. Polecam
          moją szkołę !!!!!!!!!!!!!!!!!
    • alexa_c23 Re: szkoła nauki jazdy 05.03.08, 21:17
      SZCZERZE POLECAM WIRAZ !!! ja robilam w WIRAZu, wczoraj mialam
      egzamin razem z osmioma kolezankami (mialysmy egzamin o tej samej
      godzinie) zdalo piec w tym ja :))).Jesli chodzi o instruktorow to
      rzeczywiscie jest ich sporo ale za kazdym razem pytano mnie z kim
      chce jezdzic wiec moglam sobie wybrac :).Ja wolam jezdzic ze
      starszymi (ich sposob tlumaczenia najbardziej mi odpowiadal) inne
      dziewczyny roznie. Chyba to lepiej jak mozna wybrac niz jak sie ma
      do dyspozycji jednego czy dwoch ? Jesli chodzi o biuro to chyba sie
      cos zmienilo bo bardzo mila obsluga i jest tylko jadna pani i
      czasami kierownik, tak ze nie mialam tam zadnych problemow. Bardzo
      pomogly mi wyklady, duzo sie dowiedzialam a czasami bylo naprawde
      wesolo. Zanim zaczelam kurs pytalam znajomych gdzie zrobic
      najlepiej, roznie odpowiadali., Wybralam WIRAZ i teraz moge tylko
      wszytkim jeszcze raz goraco polecic ten osrodek. Pozdrawiam !!! (nie
      moge sie doczekac na prawko :))))

        • hermenegilda88 Re: szkoła nauki jazdy 08.03.08, 23:31
          Ja swoj kurs na prawo jazdy robiłam w Black & White. I szczerze
          polecam tę szkołę! Mogę śmiało powiedzieć, że traktują tam klientów
          poważnie i z szacunkiem - od pierwszej do ostatniej jazdy miałam
          zajęcia z tym samym instruktorem, który poznał wszsytkie moje
          mankamenty podczas jazdy i sukcesywnie, stopniowo je eliminował. A
          poza tym obalają tam mity o "meganiezdawalności" w podkarpackich
          osrodkach egzaminacyjnych, dzięki czemu na egzamin można pójść z
          wiarą we własne możliwości a nie z przeświadczeniem "że i tak nie
          zdam". Bo takich myśli tam dopuszczać nie pozwalają. Polecam. I nie
          mwi ze to jest najlepszy ośrodek szkolenia kierowców na świecie, ale
          chyba dlatego, że w innych szkolić się mi dane nie było.
      • kiniak22 Re: szkoła nauki jazdy 09.03.08, 23:03
        ja robilam prawko w auto moto ale to juz ladnych pare lat temu bylo, obsluga
        mila i kompetentna, instruktorzy sie przykladali, wyklady byly porazka ale wtedy
        nie bylo takich wymagan jak teraz wiec nie byly mi do niczego potrzebne bo
        znakow sie mozna bylo bez problemu w domu nauczyc :P
          • krzycho.90 Re: szkoła nauki jazdy 15.03.08, 17:48
            Witam. Ja robię prawko w Motosie, super jest. Wykładowca śmieszny,
            dobrze tłumaczy, żartuje, wszytsko ok. Instruktorzy - na razie
            jeździłem z dwoma, jak na razie jestem bardzo zadowolony, polecem
            innym:)
              • sei08 Re: szkoła nauki jazdy 25.03.08, 13:42
                Ja uczyłem się 6 lat temu w Wirażu. I jeździłem tylko z Markiem,bo był najlepszy
                wśród instruktorów.I zdałem za 1 razem. Później odszedł stamtąd i miał swoją
                szkołę.
                nie jestem pewny czy ją jeszcze ma. Jak go spotykałem,to uczył na białej
                corsie.On potrafi każdego nauczyć.
                  • bella1985 Re: szkoła nauki jazdy 31.03.08, 15:44
                    VIVA MOT: Jeśli będziesz jeździł z panem Piątkiem to możliwe że się
                    czegoś nauczysz, a jeżeli z panią Piątek to nauczysz się tylko
                    agresywnie hamować i męczyć drążek zmiany biegów.
                    MOTOS: Jeśli lubisz gdy ktoś ciągle trzyma ci za kierownicę,
                    krzyczy, albo ma "olewające" podejście do Twojej jazdy to wybierz
                    ten OSK.
                    • krzycho.90 Re: szkoła nauki jazdy 31.03.08, 19:59
                      Ja chodzę do MOTOS-u i powiem że jeździ się super, fakt pierwszy
                      instruktor był trochę nadgorliwy, sam nie widział co do końca chce.
                      Na kolejnej jeździe został mi przydzielony pan Mroczek, od tego
                      czasu, już od 3 tygodni tylko z nim jeżdżę i jest super. Mają tam
                      wielu instruktorów, nie raz też właściciele jeżdżą, więc jest w kim
                      wybierać;) Polecam
                  • the-only-margie Re: szkoła nauki jazdy 08.12.08, 09:38
                    Robiłam kurs w VIVA MOT. Jeżdziłam z Izą Piątek, właściwie niczego
                    sie nie nauczyłam i w dodatku musiałam znosić aroganckie zachowanie
                    tej pani. Po kursie wykupiłam kilka dodatkowych godzin w innym
                    ośrodku i na szczęście szybko nadrobiłam zaległości.
              • nikall Re: szkoła nauki jazdy 02.04.09, 17:29
                zos.ia napisała:

                > odradzam AUTO KURS porażka.

                zgadzam się, tam zaczęłam robić kurs i współczuję każdemu kto tam
                trafi-dziewczyny są narażone na wulgarne zaczepki i macanki, chłopaków wyzywają
                od h...i sk...autentyczna porażka;
                raz jeszcze polecam AS, naprawdę jest super pod względem dydaktycznym!!!
    • slooneczkoo-pl Re: szkoła nauki jazdy 08.04.08, 12:24
      WIRAŻ ja bardzo bardzo polecam ...oczywiście zgadzam sie z
      poprzednimi wypowiedziami , ze w biurze totalna zamotka ale to idzie
      przezyć ;) a co do instruktorów to mozna sobie samemu wybierać z kim
      sie chce jeździć . Ja polecam Pana Zdzicha naprawde rewelacyjnie
      potrafi nauczyc i Pana Pawełka gosc odjazdowy ;) jeździłam z nim na
      Tarnobrzeg zawsze ;) a co do wykładów to tak Pan Eryk opowiadał duzo
      o sprawach z zycia wziętych ale to się wszytko przydaje na testach
      jeździe... JA sie testów nie uczyłam w domu tyle co z wykładów
      zapamiętałam i zdałam je za 1 razem bezbłędnie;) Pozdrawiam i gorąco
      polecam Wiraż
    • a_pasqda Re: szkoła nauki jazdy 28.06.08, 20:14
      Robiłam kurs w Wirażu. Bardzo miło wspominam instruktorów (zwłaszcza jednego :)) Jeździłam z kilkoma, m.in. z Pawełkiem, Januszem, p. Zdziskiem i p. Leszkiem. Dziękuje za cenne informacje i wskazówki. Egzamin zdałam dzisiaj - za drugim razem. Pozdrawiam serdecznie wyżej wymienionych :)
      A.O.
          • aneett11 Re: szkoła nauki jazdy 01.07.08, 08:03
            Kolejne pochwały dla instruktorów z Wirażu. Miło mi to czytać, bo w
            końcu to również i moja szkoła :-)

            Trudno jest nauczyć kogoś dobrze jeździć, natomiast stosunkowo łatwo
            jest mu przekazać złe nawyki, które będzie powielał na drodze.
            Instruktor nauki jazdy to trudny zawód, dlatego zasługuje na duzy
            szacunek i uznanie. I w tym miejscu po raz kolejny dziękuję swoim
            instruktorom za to, że dziś jeżdże bezpiecznie, pewnie i z rodością.
            • betusia11 Re: szkoła nauki jazdy 01.07.08, 11:48
              Ja właśnie robię prawko w Wirazu i jest super !!!
              Wykłady dużo mi dały Pan Eryk bardzo dobrze wszystko tłumaczy.
              Teraz mam juz 15 godzin jazdy i wcale nie zgadzam sie z tym ze
              powinno sie jezdzic z jednym instruktorem. Ja jezdze z wszystkimi i
              kazdy wnosi coś nowego. Jezdzilam tez z pania Benia i bylo super
              (bezstresowo i na luzie). GORACO POLECAM!!!!!!!!!!
      • drumbaster Re: szkoła nauki jazdy 12.11.09, 11:42
        Niedawno stanąłem przed tym pytaniem, gdzie rozpocząć kurs. Czytałem i czytałem,
        pytałem wśród znajomych i w końcu wybrałem E-L-K-Ę na smoczce.
        Jestem bardzo zadowolony z tego wyboru: Instruktorzy są świetni. Przede
        wszystkim bardzo dobrze wszystko tłumaczą. Jest miło i sympatyczne.
        Nie ma problemu z ustalaniem godzin jazd, są bardzo elastyczni, co przydatne
        jest dla osób pracujących.
        No i sama zdawalność u nich jest jak na Mielec wysoka. Wielu moich znajomych
        zdało egzamin za 1 razem.
        Polecam tą szkołę z czystym sumieniem, dla osób które naprawdę chcą się nauczyć
        jeździć i chcą być solidnie przygotowane do egzaminu :-)
    • sebbek99 Re: szkoła nauki jazdy 01.07.08, 12:22
      cze ja tez robilem w Wirazu i jestem bardzo zadowolony. Mila
      obsluga, bardzo dobrzy instruktorzy, wszystko szło sprawnie i zdalem
      za pierwszym razem. Pozdrawiam Pana Eryka. GORACO POLECAM!!!!
      A i slyszalem ze otworzyli drugi osrodek pod wiaduktem.
      • stefcia66 Re: szkoła nauki jazdy 26.09.08, 11:28
        Zle mówiąc o Wirażu to złośliwości! Ja robiłam tam prawo jazdy i
        jestem bardzo zadowolona. Już wchodząc do biura byłam bardzo miło
        przyjęta. Jazdy miałam z wszystkimi instruktorami i wspominam bardzo
        dobrze.Byłam bardzo dobrze przygotowana i zdałam za I razem za co
        dziękuję moim instruktorom i serdecznie ich pozdrawiam.
        Polecam!!!!!!
    • fijolek07 Re: szkoła nauki jazdy 14.12.08, 17:21
      Ja uważam, że najlepsza jest E-L-KA robiłem tam kurs i ta szkoła ma
      najwyższą zdawalność wśród szkół mieleckich czytałem w gazecie 42
      procent. Maja dobrę cenę nie zdzierają tak jak WIRAŻ naprawdę uczą
      dobrze godzina jazdy to równe 60 minut jazdy nie oszukują uczą
      wszystkich manewrów. Jestem bardzo zadowolony polecam. Super obsługa
      • undinele Re: szkoła nauki jazdy 17.12.08, 08:17
        ja polecam imolę i instruktora mariusza.

        uważajcie natomiast na WARSZAWIANKĘ
        - kursantów się nie traktuje poważnie ( np. instruktor odwołuje jazdy godzinę
        przed, załatwia swoje sprawy podczas godzin lekcyjnych)
        - jest stosunkowo droga
        - za mało instruktorów

        uważajcie na instruktora Piotra, koleś jest miły, ale duże ALE nie nauczyłam się
        niczego, odwoływał jazdy, spóźniał się i wcześniej kończył jazdy, załatwiał
        swoje sprawy podczas nauki itd itp.
            • aneett11 Re: szkoła nauki jazdy 15.01.09, 08:02
              A ja tam ciągle obstaję przy swoim ;-)

              Wiraż to przeciez najlepsza szkoła w mieście. Uwaga ma na to dowody
              i nie zawacham się ich użyć ;-)

              A więc:

              1. Wiraż kształci niepelnosprawnych kandydatów na kierowców (nagroda
              Złota Kierownica Św. Krzysztofa)

              2. Tylko Wiraż organizuje jazdy na trolejach. Co prawda nie
              jeździłam bo się boje (hihihihi) ale z boku wygląda to na niezłę
              frajdę

              3. I argument naważniejszy. W najbliższym czasie Wiraż oferuje
              bardzo fajny kurs dla kandydatów na kierowców samochodów
              ciężarowych. Nie wiem dokładnie o co chodzi, ale na pewno będzie
              mozna o wiele taniej niż zwykle zdobyć uprawnienie dla zawodowych
              kierowców, współfinansowane ze środków UE. Wysztkiego mozna
              dowiedzieć się w biurze ośrodka.

              Sama zapisałabym się na taki kurs tylko nie wiem czy trakerka to
              moje przeznaczenie.

              Tak czy inaczej WIRAŻ bije inne mieleckie ośrodki na głowę.
              I bardzo chętnie podyskutuję o tym z fanami innych OSK
    • asza394 Re: szkoła nauki jazdy 21.01.09, 19:22
      A ja nie polecam Wirazu ,sa owiele lepsze osrodki,w biurze sie z
      paniami nie z dogadzsz, a na wykladach ,pan opowiada wiecej o swoim
      zyciu niz o teori,wiec ze swojego doswiczenia nie polecam Wirazu ,
      sądze ze jest to wyciągniecie pieniedzy od kursantów.ale ja zdalam
      za drugim razem bo pózniej przepisalam sie do inego ośrodka.olie kto
      ma cheć to z wirazu ,nie polecam.
      • landryna100 Re: szkoła nauki jazdy 05.03.09, 10:40
        Zdecydowanie Wiraż jest NAJLEPSZĄ szkołą w Mielcu! Świetni
        instruktorzy, bardzo miła obsługa w biurze- bardzo się starają żeby
        dobrze nauczyć i zdać egzamin za I razem. Ja właśnie zdałam wczoraj
        za I razem za co całemu Ośrodkowi bardzo dziękuje. Pozdrawiam cały
        Wiraż
      • darkonmar Re: szkoła nauki jazdy 04.04.09, 22:17
        Jeśli to ta Elka z ul. Szafera (chyba), to jak najbardziej NIE POLEACAM!!! Jeśli instruktor(ka) zachowuje się tak tak nieprofesjonalnie jak widziałem, to zastanawiam się, kto daje takim osobom uprawnienia do prowadzania szkoleń. Zero profesjonalizmu, totalna bezmyślność, chamstwo, bezczelność... Odradzam stanowczo!!!
        Pani Ch. (jak domniemam) - porażka, Pan Ch. też nie lepszy. Chyba, że chcecie się nauczyć chamstwa na drodze, no... to ewentualnie dobra szkoła. Tego uczy na pewno.
        • lydka87 Re: szkoła nauki jazdy 28.05.09, 11:58
          JEŚLI NIE WIESZ NAWET CO TO ZA SZKOŁA I GDZIE SIE ZNAJDUJE TO JAK
          MOZESZ PISAC O KIMS KOGO NIE ZNASZ???- TO JUZ NAPRAWDE SZCZYT
          BEZCZELNOSCI! INSTRUKTOR CZY INSTRUKTORKA?- NAWET NIE WIESZ KTO
          PROWADZI TĄ SZKOŁE- PORAZKA Z TAKĄ OPINIĄ;/
          A NA DRODZE DZIEJA SIE TAKIE RZECZY ZE BEZ REAKCJI INSTRUKTORA, CO
          DRUGI UCZEN SPOWODOWAŁBY WYPADEK- JESLI NIE KAZDY; SAMA COS O TYM
          WIEM- POCZATKI ZAWSZE SA TRUDNE.
    • nikall Re: szkoła nauki jazdy 02.04.09, 17:10
      Uważam, że najlepszy jest AS!!! Wczoraj zdałam za pierwszym razem egz na prawko
      w Rzeszowie, dzięki świetnym instruktażom jakie dostawałam w Asie podczas
      jazd!!! jest super i zajebista atmosfera, serdecznie pozdrawiam pana Piotra i
      Pana Michała!!!Gorąco polecam
    • izzy.85 Re: szkoła nauki jazdy 21.05.09, 19:18
      Miało byc o najlepszych ale ja napiszę o najgorszej czyli Auto-Moto. Szczerze
      nie polecam!! Jezdzić tam napewno nikogo nie nauczą.Te 1100zł które wydałam na
      kurs uważam za stracone.Instruktorzy chcą tylko odwalić te godziny a nie
      przygotowac ludzi do egzaminu.Niektórzy są chamscy i zwyczajnie klną na
      kursantów zamiast ich uczyć.Szczególnie jeden starszy pan ktory tam pracuje.Ta
      szkołe odradzam!
    • tym08 Re: szkoła nauki jazdy 22.09.09, 17:25
      polecam Auto-Perfekt! szkola miesci sie w Harcowce (Asnyka 2). tylko
      jeden instruktor, pan B.Bulawa - sympatyczny, potrafi nauczyc.
      za kurs zaplacilam 960zl, nie bylo problemu gdy potrzebowalam kurs
      zrobic w niecale 3 tyg.
      • danimen Re: szkoła nauki jazdy 23.09.09, 13:41
        Też swego czasu robiłem prawko w ASie i było zajefajnie:) Wiem,że
        działalność się rozrosła i nie wiem czy nadal dowodzi tam Pan
        Włodzimierz:)Prawko oczywiście za 1 razem atmosfera jak i poziom
        nauczania na najlepszym poziomie! Polecam
      • winia19 Re: szkoła nauki jazdy 09.10.09, 12:58
        Ja polecam zdecydowanie WIRAŻ!!!Jest to najlepsza szkoła w Mielcu.
        Nie robią chały i szkolą konkretnie. W biurze bardzo miła obsługa,
        wykłady są ciekawe i bardzo potrzebne. Na jazdy zapisywałem się
        kiedy chciałem i z kim chciałem (mają świetnie przygotowanych
        instruktorów). Egzamin też ustaliłem sobie kiedy chciałem. Cena 1100
        a jak ktoś robi więcej kategorii to jest dodatkowa obniżka.To szkoła
        godna polecenia!
    • lalus007 Re: szkoła nauki jazdy 01.12.10, 11:26
      zdecydowanie odradzałabym WIRAZ robiłam tam prawko kilka lat temu niestety nie zdałam za 1 razem i zrezygnowałam. nie mam pretensji o to ze nie zdałam wtedy ale kurs poprostu był beznadziejny i cała nauka też. kilku instruktorów z ktorych tylko 1 najstarszy chciał czegos mnie nauczyć. reszta patrzyła aby czas zleciał i tyle. na kursie bardzo niewiele sie nauczyłam. teraz po latach ucze sie od nowa i podchodze do egzaminu i dopiero widze jaka strata czasu i pieniedzy był wiraz. porazka.chyba ze ktos ma jazde w małym palcu to moze kurs tam zrobic ale na nauke nie mozna tam liczyc.niestety
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka