Dodaj do ulubionych

osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...!!!!!!

03.02.05, 18:37
Za radą Greglis zakładam nowy wątek z info, która znalazła się już na innym,
aby każda zainteresowana osoba miała możliwość uzyskania informacji, co się
dzieje z zamówieniami.
Nie chcę aby to zabrzmiało jako jakieś oskarżenie w stosunku do creativ.
Sądzę, jednak, że to istotna informacja.


Słuchajcie!
Właśnie dzwoniłam do creativa spytać się kiedy zostanie wyslane moje
zamówienie.
Maila nie otrzymałam ale chciałam się dowiedzieć co i jak.
I wiecie co?
Dzwonie, odbiera jakaś babka- nie przedstawia się ani nie mówi nazwy firmy.
Ja pytam się czy się dobrze w ogóle dodzwoniłam- tak.
Nastepnie pytam się kiedy bedzie wysłane moje zamówienie.
Cisza
Po chwili jak Pani oprzytomniała, poinformowala mnie, że ona weźmie mojego
maila i jak "ten pan" przyjdzie to napisze do mnie kiedy bedzie dostawa do
nich.
zaraz zaraz dostawa???
to oni jeszcze nie mają tej dostawy??????????
pytam się czy to oznacza, że jeszcze nie dostawli produktów?
A ona na to, że "ten pan" (ciekawo kto to) właśnie pojechał się dowiedzieć bo
wczoraj miała być.
Tak mnie to zaskoczylo, ze nie klocilam sie z nia.
No, poczekam troche na maila ale tak latwo nie dam sie zbyc nastepnym razem i
bede ich tak dlugo meczyc az beda mieli mnie dosyc i wysla ta paczke.

Juz chcialam wysylac ten komentarz jak zadzwonil telefon.
Zgadnijcie kto?
Pan z Creativa!!!
Ale szybko !
to pewnie był 'ten pan' hihi
ale do rzeczy:
powiedział, że Niemcy opóznili zamowienie i beda mieli dopiero w poniedziałek
produkty.
Ja na to, że przecież miały być 31 stycznia.
A on, że co prawda odblokowali stronke, tak, ze mozna było robić zamówienie
ale
tak naprawde nie mieli produktów.
Oszukali klientów jednym słowem.
Te tzw. "techniczne" problemy to po prostu brak asortymentu.
Z jednej strony cieszę sie, że się facet przyznał ale szkoda, że tylko mi i
tylko telefonicznie a do innych sa wysyłane maile a strona wprowadza w błąd
dając możliwość składania zamówień.
Cóż, nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekanie.
Facet powiedział, że paczka bedzie wysłana we wtorek- na pewno to sprawdze.

pozdr
Obserwuj wątek
    • toxicloki Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 19:01
      coz... w mailu ktory dostalam byla informacja ze dostawca nie wywiazal sie z
      terminu, wiec moim zdaniem nie ma poki co powodu do oburzenia. Fakt, ze nie
      powinni "odswiezac" asortymentu, skoro fizycznie nie mieli towaru, jednak na
      przesylke zwyczajowo sa dwa tygodnie, stronka odblokowana od 31.01 (czyli dnia
      ktorego gosc spodziewal sie dostawy) wiec termin ma do 14.02 -jesli dostanie
      towar w poniedzialek, powinien sie wyrobic, jesli nie -wtedy dopiero bedzie
      powod do reklamacji... no, ale to oczywiscie moj punt widzienia.
      Jesli do 14.02 nie dostane towaru, sama nie dam mu zyc, poki co - wszystko w normie.
    • zielony_listek Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 19:59
      Nefer, nie denerwuj się smile
      Ja raz tylko zamawiałam w Creativie i bardzo szybko dostałam paczkę, chyba po 3
      dniach już miałam.
      Ale wiem, że czasem na początku roku różne rzeczy stoją "na granicy". Ja nie
      wnikam w przyczyny, ale taki jest fakt, i tego nie da się czasem przeskoczyć.
      Być może przyczyny są niezależne od Creativa, nie oskarżajmy firmy pohopnie.
      A co do zostawiania niezorientoanych osób, to pamiętam jak pojechałam po zestaw
      do domowego warzenia piwa (zainteresowanych zapraszam na priv smile)),
      właścicielka musiała gdzieś pojachać i zostawiła w sklepie bodajże męża. O
      matko! Na szczęście miała ze sobą komórkę smile

      pozdrawiam
      zielony_listek
      • nefer1 Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 20:32
        Ale ja się wcale nie denerwuje zielony lisku smile)
        Może tak to zabrzmiało ale nie było to moją intencją.
        Chciałam tylko opisać tę sytuacjesmile
        Nie oskarżam creativa za to na co nie mają wpływu, czyli dostawy produktów do
        Polski.
        Ale czy nie mając produktów, uczciwie postąpili robiąc modyfikacje na stronce i
        dając możliwosć kl. zamówienia tych produktów?
        Uważam, ze to jest wprowadzenie w błąd i tego się czepiam.

        Jeśli chodzi o czas zamówienia to nie znalazłam w ich regulaminie info o 14
        dniach.
        Poza tym nawet jesli tak jest to byłabym skłonna zaakceptować to ale pod
        warunkiem, że produkty, które zamawiam są u nich w sklepie.
        Ja dokonałam wpłaty na ich rachunek i zamówienie sobie wydrukowałam- jest na
        nim informacja, ze zostanie zrealizowane po uregulowaniu należności.
        Należność na pewno jest już na rachunku bo we wtorek przelew poszedł eliksirem.
        Ale zamówienia zrealizować nie mogą zgodnie z postanowieniami bo nie mają czego
        wysyłaćsmile
        i tyle chcialam dodaćsmile
      • kiciun Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 20:55
        zielony_listek napisała:

        >
        > Ale wiem, że czasem na początku roku różne rzeczy stoją "na granicy". Ja nie
        > wnikam w przyczyny, ale taki jest fakt, i tego nie da się czasem przeskoczyć.

        Na jakiej, przepraszam, granicy? Granic celnych w Unii Europejskiej już nie ma.
        No chyba, że Nerchau jest w Rosji (np.)
        • zielony_listek Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 21:25
          Ja się na granicach nie rozeznaję, ale u mnie w hurtowni z artykułami dla
          zwierząt kiedyś miesiąc czekałam na worki. Właścicielkom bardzo zależało, bo to
          dla nich zbyt. A dodatkowo na plus dla nich, że zawsze dla schroniska mają
          żelazny zapas. Ale czasem od nowego roku np. przepisy jakieś głupie się
          zmieniają, coś jest niejasne, i to już wystarczy, niestety sad
          Pozdrawiam
          zielony_listek
    • kiciun Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 21:03
      Ja złożyłam dwa zamówienia: jedno, z którego wynikało, że artykuły powinny być w
      sklepie. Nie zamawiałam artykułów, przy których była adnotacja : "Przepraszamy -
      dostawa 31 stycznia", czy coś w tym stylu. Zamówiłam m.in. patyny, z których
      tylko 2 były dostępne, a 31 złożyłam drugie i patyna dotąd niedostępna zrobiła
      się "do kupienia". Zamówienie pierwsze było z datą 21 stycznia. 14 dni mija
      bodajże w piątek...
      • kjkk Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 21:12
        jesli przez x-dni jest w sklepie info, ze dostawa 31 stycznia, i 31 stycznia
        towary nagle sa dostepne [patrz-->mozna sobie wcisnac "kup" czy inne "do
        koszyka"] a PO zlozeniu zamowienia i PO wplaceniu pieniedzy klient dowiaduje
        sie, ze "z przyczyn technicznych zam. bedzie zrealizowane za tydzien" to
        uwazam, ze jest to NIEUCZCIWE, dlatego, ze CH powinno poczekac na
        zatowarowanie, a pozniej ukaktywniac te produkty, a nie sprzedawac cos, czego
        nie ma i pozwalac ludziom na wplacanie za to pieniedzy. ot co.
        ja nie dowiedzialam sie od CH o niewywiazaniu sie dostawcy z umowy, tylko od
        Was, tutaj.
        gdyby dowiedziala sie od CH, to byloby juz uczciwiej z ich strony, niemniej
        jednak wciaz mam zal/pretensje o to, ze uaktywnili cala "machine" nie majac
        towaru.
        taka info powinnam dostac PRZED przelaniem pieniedzy i MIEC WYBOR czy i kiedy
        je im przelewac.
        nie? sad
        • mrouh Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 03.02.05, 21:36
          No, dokładnie z tych samych powodów wynikała moja chęć napisania mailika do CH.
          Skoro tyyyle czasu produkty były niedostępne, skoro dopytywałam się i ja i inni
          o termin dostawy, to chyba można się domyślić, że czekamy na nią niecierpliwie.
          Uważam, że nie należało pozwolić zamawiać, skoro towaru fizycznie nie było.
          Gdybym wiedziała, że produktów, które chciałam kupić jeszcze nie ma, nie
          przesyłałabym jeszcze pieniędzy, poczekałabym spokojnie.
          • kocio-kocio Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 06.02.05, 22:47
            A wiecie, że mnóstwo np. księgarni internetowych (nie będę pokazywać palcami)
            działa właśnie w ten sposób? Do minimum ograniczają magazyn i trzymają w nim
            tylko to co schodzi najczęściej?
            Resztę sprowadzają dopiero po otrzymaniu zamówienia.
            To ZNACZNIE obniża koszty prowadzenia takiej działalności.
            Jeśli prcedury działają bez zarzutu, nikt nawet nie zauważa, że tak jest.
            No dobra, wskażę palcem: www.merlin.com.pl tak działa.
            • niniveve Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 06.02.05, 23:09
              Tak działa chyba większość sklepów internetowych. Bo to właśnie na tym polega:
              niskie koszty magazynowania -> niższa cena produktu (niż w zwykłym sklepie).
              Tylko że jak patrzę na te ceny w co niektórych polskich sklepach internetowych,
              to się załamuję (np. niektóre księgarnie), bo nijak się mają ceny przez nich
              oferowane do kosztów magazynowania...
    • kjkk o, jak mi Pan ładnie odpisał :D 05.02.05, 17:29
      "Jest wprawdzie tydzień opóźnienia, ale wbrew obawom niektórych osób mamy
      produkty na magazynie i przygotowujemy zamówienia do wysyłki. Wszystkie
      przesyłki zostaną wysłane we wtorek rano i na środę dojdą do klientów.
      Nie ma powodu do niepokoju."
      • marysiamarysia Re: o, jak mi Pan ładnie odpisał :D 05.02.05, 18:42
        no ten pan jest baaardzo optymistyczny, do mnie nigdy nie przesyłka nie doszła
        na drugi dzień raz nawet po tygodniu, ja wiem że to nie jest winna "creative"
        ale w takim razie czemu się upierają z tą opłatą za przesyłkę poleconą i daja
        zarobić nierzeztelnej poczcie?
        Być może złotówka to ie jest dużo dla "c.h" ale przy sześciu zamówieniach jedno
        wychodzi gratis smile
        ciekawe czy można złożyc taki postulat lub na siłę nie płacić za priorytet?
    • mmsol Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 08.02.05, 11:37
      Czy macie nowe wiadomości z Creativ ?
      Ja złożyłam zamówienie 31 i czekam ale zaniepokoiło mnie to że na ich stronie
      niektóre kolory (akurat w większości te które mnie interesują) są znowu
      oznaczone na czerwono czyli BRAK , a status mojego zamówienia jest oczekujący.
      Nie wiem czy czekać, czy wycofać wszystko i szukać na mieście produktów
      zastępczych. A Creativ na maile nie odpowiada sad mmsol
      • toxicloki skandal normalnie!!!!!!!!! 10.02.05, 19:07
        o nie! teraz to sie wscieklam! i woszem - zamowienie doszlo,a jakze. niestety
        brakuje w nim dwoch zamowionych przeze mnie patyn!!!! owszem -znalazlam na
        koncie przelew z CH tytulem nadplaty, ale po pierwsze: pan nie pofatygowal sie
        zeby mnie tym braku poinformowac w jakikolwiek sposob, mimo iz gdy 2 dni temu
        zobaczylam ten pzrelew napisalam do niego maila z prosba o wyjasnienie!!!!
        po drugie wlasnie weszlam na strone sklepu i patyna jest dostepna!!! to juz jest
        szczyt chamstwa! zaraz napisze do pana co mysle o takim traktowaniu! pzreciez to
        jest karygodne!
            • toxicloki Re: skandal normalnie!!!!!!!!! 10.02.05, 23:30
              jam tez sie wczesniej kontaktowalam... pisalam do goscia kiedy ma dostawe
              -odpisal. jak tylko przyszla zlozylam zamownie... i nawet nie raczyl mnie
              powiadomic, ze nie zrealizowal w pelni zamowienia! a na stronie sklepu patyna
              (Zamowilam zielona i zlota) nadal jest dostepna!
                • toxicloki Re: skandal normalnie!!!!!!!!! 11.02.05, 09:39
                  wiesz co... ja tam pisalam juz nim otrzymalam zamowienie -pytalam goscia za co
                  nadplata (w poniedzialek). do dzis nie raczyl odpowiedziec. jak sie
                  dowiedzialm,tj odebralam zamowienie to zaraz tam dzwonilam (uznalam ze na maila
                  i tak nie raczy odpowiedziec...) ale chyba byl poza zasiegiem (a nie lubie
                  opieprzac sekretarekwink. coz wiec... skoro pan najwyrazniej mnie unika,
                  odpowiedzia mnie nie zaszczycil i chyba mysli ze mu to ujdzie na sucho...
                  napisalam do nerchauwink zobaczymy, co wyjdzie -w koncu to na ich nieterminowosc
                  zwalal swoja niekompetencje (jakby to oni mu stronke zamowien odblokowali). na
                  ich glownej jest do niego link, wiec powinno im zalezec na jakosci uslug
                  swiadczonych przez promowany sklep. a tak poza tym... sam sie prosi, zeby mu
                  konkurencje zrobic!
                • toxicloki Re: skandal normalnie!!!!!!!!! 11.02.05, 09:41
                  no sa na stanie, ale on mi zrobil pzrelew tytulem nadplaty, wiec raczej mi ich
                  juz nie wyslewink jednak o tym ze ich nie dostane mnie nie pwoiadomil w zaden
                  sposob - nawet maila nie przyslal! do niektorych (w tym i do ciebiewink dzwonil i
                  informowal -a tu nic. ja nie lubie jak mnie ktos w ten sposob traktuje i na to
                  nie pozwole. a jak mi cos nie odpowiada to nie siedze i nie narzekam, tylko
                  biore spawy w swoje recewink
                    • toxicloki Re: skandal normalnie!!!!!!!!! 11.02.05, 10:09
                      status "wyslane". oczywiscie w zamowieniu patyny sa jak byk wyszczegolnione i
                      kwota odnosi sie do calosci. w poniedzailek przy okazji sprawdzania stanu konta
                      odkrylam przelew z Ch tytulem "nadplata za zamowienie". sie zdziwilam zdeko, bo
                      zaplacilam dokladnie tyle, ile mi wyliczyl automat na stronce. napisalam do pana
                      maila typu "que pasa??" ale do dzis bez echa. tymczasem wczoraj pzryszlo
                      zamowienie i patyn w nim nie ma. od razu wlazlam na stronke -patyny sa. no to ja
                      juz czegos tu kurna nie rozumiem. chyba sie przefarbuje, bo ten naturalny blond
                      to widocznie sugeruje ze sobie mozna ze mnie jaja robic....
    • anek.anek a ja jestem w szoku 11.02.05, 11:48
      bo złożyłam zamówienie w środę a już w czwartek, wczoraj zmienił się jego
      status na "wysłane". Poprzednim razem czekałam grubo ponad dwa tygodnie.
      Tylko ciekawe co dostanę, bo sądzą po Waszych postach mogę się mocno
      rozczarowaćsad(
    • kiciun Odpisali mi... 11.02.05, 14:52
      ...kiedy im wysłałam linka do tego wątku pt. "To jest skandal" - prawie
      natychmiast "to są realia", czyli nas czytają. A ciekawe, że na inne maile nie
      potrafią tak szybko reagować.
      • toxicloki mi tez;-) 11.02.05, 16:51
        mniej wiecej w tym samym styluwink "to sa realia". co mnie kurna realia
        obchodza?? widze ze towar jest to go zamawiam i licze iz otrzymam! napisal
        rowniez ze to nie jego wina ze realizowal po kolei i juz sie skonczyla. a czyja?
        moja?! to moja wina ze pan nie majac towaru sprzedaje go? i to ze przyjmuje
        przelewy choc nie wie kierdy zrealizuje zamowienia i w ogole tez pewnie przeze
        mnie? takie cos jest mozliwe chyba tylko w tym pieknym kraju!!!
        aaa... pan napisal mi rowniez ze wkrotce wylozy nam na forum przyczyny takiego
        stanu rzeczy... jakies mam przeczucie ze znowu bedzie o realiach, nierzetelnosci
        dostawcow i pewnie jeszcze ze klienci sa pzrewrazliwieniwink i jak znam zycie ni
        slowa o tym ze nikt kompetentny nie sprzedaje i nie zgarnia kasy za cos, czego
        nie moze do reki wziac, bo jeszcze jedzie....
            • toxicloki i jeszcze...! 11.02.05, 17:13
              wlasnie dostalam maila od kasi - zamowienie skladalam wspolnie z nia. pokazalo
              sie ze jedna z serwetek na ktorej na zdjeciu byly niecierpki (kwiatki takie)
              okazala sie zlozona i zamaist 4 niecierpkow (co sugeruje foto) jest jeden a
              reszta inne kwiaty! a jej wlasnie na niech 4 zalezxalo! jesli seretka ma na
              kazdej cwiartce inny wzor to chyba nalezaloby pokazac ja w calosci, nie
              sadziecie? to samo zreszta dotyczy drugiej seretek Kasi -zdjecie w cwiartce a
              cala serwetka ma 2 wzory nie jeden ktory jest na zdjeciu (o tym na szczescie
              wiedziala, bo wy na gieldzie robicie zdjecia calej seretki a nie jednej czesci).
              no jak tak mozna?? jeszcze bezczelnie mi pan napisal (zapomnialam dodac) ze
              wiedzialam czego nie dostane! skad niby? wrozka zebuszka mi szepnela czy jak?!
              ja na konto tak rzadko zagladam, ze nawet bym nie wiedziala o wplywie gdyby nie
              czysty przypadek! poza tym przesylka przyszla wczoraj wieczorem a maila pisalam
              z wtorku na srode (az sprawdzilam). pewnie znowu bedzie ze moja wina bo nie
              zagladam! a obowiazek sprzedawcy gdzie??
    • kiciun Takiego maila dostałam dziś o 15.49 11.02.05, 17:32
      Wiadomym jest, że sklep jest po to, aby sprzedawać i braki w niektórych
      zamówieniach nie są przecież celowym działaniem.
      Nie jest to takie proste i oczywiste jak Wam się wydaje. Istnieje wiele
      trudności w sprzedaży produktów, których dostawy są bardzo wydłużone, a
      robienie większych zapasów ograniczone jest terminami ważności.
      Postaram się wyjaśnić to i przybliżyć problemy ograniczające fukcjonowanie
      sklepu na Waszym forum w chwili wolego czasu. Może jutro po południu.


      • toxicloki Re: Takiego maila dostałam dziś o 15.49 11.02.05, 17:45
        az mnie jezyk swiezbi zeby napisac cos o kotkach i mlotkach!!!! terminy
        waznosci? jakie terminy? obejrzalam krak i grunt ktore zamowilam - NIE MA na
        nich terminu!!! wiec teraz albo zglosic to do PIH, jesli terminy sa ale takie
        krotkie ze pan nie moze towaru tzrmac albo wnioskowac ze jest to jeden z
        produktow na ktorych nie trzeba drukowac daty przydatnosci. ciekawe czy ów pan
        wie, ze ta grupe produktow cechuje jedno: maja termin dluzszy niz trzy lata!!!
        skoro z jednej dostawy nie starcza dla wszystkich towaru to chyba 3 lata by u
        niego nie lezal,co?? a zamawia sie pzrteciez to, co schodzi w wiekszych ilosciach!!!
        • toxicloki maile 11.02.05, 17:51
          tak napisalam po odkryciu przelewu:
          -----Original Message-----
          > From: A T [******@wp.pl]
          > Sent: Wednesday, February 09, 2005 2:28 PM
          > To: CreativeHobby
          > Subject: Odp: Aktualizacja Zamówienia
          >
          >
          > Witam!
          > Wlasnie na moim koncie odkrylam wplate w kwocie 17.90 zł tytulem
          > nadplaty za zamowienie. Czy moglabym prosic o jakies wyjasnienie?
          > Wplacilam dokladnie tyle, ile wynosila kwota zamowienia wraz z
          > przesylka priorytetowa (155,19 zł).
          > z gory dziekuje za odpowiedż
          > <tu bylo moje imie i nazwiskowink>


          taka otrzymalam odpowiedz (dopiero dzis)

          Dnia 11-02-2005 o godz. 14:43 CreativeHobby napisał(a):
          > Wie Pani, jakich produktów dotyczy nadpłata. Może dla Pani brak
          produktów
          > jest niekompetencją, ale są to realia, nie możemy sprzedaż
          czegoś, czego nie
          > mamy.
          > Zamówienia są realizowane w takiej kolejności jak były składane
          i fakt, że
          > klienci przed Panią wykupili patynę spowodował jej brak w
          przesyłce.
          >
          > Niebawem przedstawię na Waszym forum problemy, które powodują takie
          > sytuacje.
          >
          > Pozdrowienia
          >
          zauwazylyscie ze brak tu zarowno podpisu, jak i jakielkolwiek formy przeprosin
          czy chocby pokory??? o szacunku nie wspomne...

          odpisalam tak, ciekawe czy odpowiedza....


          I owszem -teraz juz wiem, bynajmniej nie dzieki panu. Przesylka
          dotarla do mnie dopiero wczoraj wieczorem zas mail poszedl w nocy
          ze srody na czwartek. Niekompetencja jest dla mnie odblokowanie
          mozliwosci zaskladania zamowien gdy nie posiada sie towaru w
          sklepie, przyjmowanie za to przedplat, zwalanie winy na dostawce
          oraz nieinformowanie klienta o zamianach w jego zamowieniu. gdyby
          nie fakt, iz porzez czysty przypadek sprawdzilam stan konta nie
          wiedzialabym nawet o przelewie od pana.
          Co sie zas tyczy pierwszenstwa zakupu -gdyby wykazal sie pan
          kompetencja i przyjmowal zamowienia po wplywie towaru wiedzialby
          pan ile go ma i ile moze pan sprzedac. Poza tym po odebraniu
          przesylki weszlam na strone sklepu i nie zauwazylam, by przy
          patynie byl komunikat "brak towaru".
          Wierze, ze moze pan miec miecd problemy z dostawami ale to nie
          jest wina klientow i tak naprawde nie obchodzi ich to "dlaczego"
          ale to "że".
          rowniez pozdrawiam
        • kiciun Re: Takiego maila dostałam dziś o 15.49 11.02.05, 17:51
          A co z obowiązkiem informacji w języku polskim? Jeżeli tej informacji brak na
          opakowaniu, to MUSI się dołączać instrukcję po polsku.

          Spytajcie o to w moim imieniu, bo ja robię to tak, że porównuję angielski z
          niemieckim (z pomocą męża).
    • anek.anek a jednak rozczarowanie:(( 11.02.05, 21:24
      Dostałam. Przesyłka faktycznie ekspresowa, bo w środę było zamówienie, a
      dziesiaj o 14 przyszedł pan z paczuszką.
      Nie ma w niej czterech rzeczy. W chwili zamawiania nastronie były dostępne,
      celowo wybrałam to co nie ma oznaczenia "brak". Cholera mnie wzięła, pal sześć
      jakieś serwetki i farby, ale nie przysłali farby miedzianej i znowu nie mogę
      dokończyć tego co tak czeka, i czeka.Buuuuu.
      I teraz nie wiem, czy przyślą to sami za jakiś czas? czy mam skłądać na te
      brakujące kolejne zamówienie. Wysłałam maila do nich, nie ma razie odpowiedzi,
      może w poniedziałek się odezwą? Szkoda, bo już chciałam ich pochwalićsmile
      • toxicloki Re: a jednak rozczarowanie:(( 11.02.05, 21:36
        sprawdz czy na koncie nie masz przelewu tytulem nadplata ( ja tez nie zostalam
        poinformowana o brakach w zaden sposob) i wejdz na swoje konto w CH i sprawdz
        czy jest wyslane czy czesc wyslana (albo jakos tak -komus tam dzielili na dwa
        pzresylke i mowil ze taki komunikat jest). jak bedzie "wyslane" znaczy ze po
        ptakach i ci nie przysla. mi tez patyn nie przyslali choc malo, ze jak
        zamawialam to byly na stanie to... wczoraj wieczorem (gdy odebralam paczke)
        sprawdzilam... i tez byly dostepne!!!
    • creativehobby Re: osoby, które złożyły zamówienie w Creativ...! 12.02.05, 22:03
      Witamy wszystkich naszych klientów.

      Na wstępie przyznajemy się do błędu jakim było przedwczesne odblokowanie
      produktów. Nie było to wprawdzie zamierzone, dostawa miała przyjść dzień
      później i nie chcieliśmy niepokoić klientów przesuwając termin.
      Niestety (jak to bywa w takich momentach) dostawa opóźniła się jeszcze o kilka
      dni i tu wysłaliśmy powiadomienie do klientów o dłuższym terminie realizacji
      zamówień. No i wyszło tak, jak wyszło.
      Był to definitywny błąd z naszej strony i nie będziemy go więcej powtarzać
      (towar na magazynie – dopiero zdjęta blokada).
      Obiecaliśmy realizację wszystkich oczekujących zamówień we wtorek rano i tak
      zrobiliśmy, aby na środę doszły do klientów. W praktyce jedne przesyłki doszły
      na środę inne na czwartek, czy piątek, a niektóre zginęły w docelowych urzędach
      poczty i znalazły się po naszej interwencji. Jak tłumaczy poczta „pracownik
      musiał przeoczyć”.

      Tutaj mamy prośbę do klientów. Jeżeli otrzymacie informację o zmianie statusu
      zamówienia, a przesyłka nie zostanie doręczona w ciągu kilku dni, zwróćcie się
      do nas o udostępnienie numeru nadawczego paczki, który umożliwi Wam osobisty
      odbiór na poczcie. W razie problemów podajcie nam nr telefonu Waszego urzędu
      pocztowego i będziemy interweniować.

      Faktycznie niektórych produktów brakło (o tym szerzej za chwilę) i nie
      wszystkie zamówienia zostały zrealizowane w całości. Osoby, które płaciły
      przelewem otrzymały zwrot nadpłaty na rachunek bankowy, z którego wpłata
      została dokonana. Natomiast płatności przy odbiorze zostały pomniejszone o
      wartość brakujących produktów.
      I znowu daliśmy plamę nie informując niektórych klientów o niekompletnej
      realizacji zamówień, głównie ze względu na ograniczenie czasowe, aby dotrzymać
      obiecanego terminu realizacji.

      Oczywiście za błędy trzeba płacić, dlatego klienci, którzy nie otrzymali
      wszystkich produktów mogą zamówić je ponownie, gdy będą dostępne i nie poniosą
      kosztów wysyłki, a dodatkowo otrzymają upominek.



      A teraz trochę o funkcjonowaniu sklepu

      Nerchau jak na razie sprzedaje w naszym kraju głównie zestawy podstawowe, masy,
      modeliny, pojedyncze kolory farb Window Art, farby szkolne itp. Te produkty
      dostępne są od ręki i raczej nie ma problemów z zaopatrzeniem.
      Na wszystkie pozostałe produkty musimy czekać 6-7 tygodni. Dlatego czasami
      trochę to trwa zanim uzupełnimy braki.

      Uruchamiając sklep trochę ponad rok temu oparliśmy się na produktach dostępnych
      w kraju.
      Mało kto wtedy słyszał o technice decoupage. Ci nieliczni, którzy znali ją
      głownie z zagranicznych sklepów coraz częściej pytali o pojedyncze środki
      malarskie. Zaczęliśmy powoli wprowadzać te produkty do sprzedaży, która była
      raczej znikoma. Powoli powiększało się grono serwetkowców i stopniowo z każdą
      dostawą zwiększaliśmy ilość zamawianych produktów, poszerzając zarazem
      asortyment.
      Planując dostawy opieramy się na aktualnym poziomie sprzedaży danych produktów,
      zwiększając zarazem ilość, aby zapewnić ciągłość sprzedaży. Niestety nie zawsze
      da się przewidzieć przyszłe zapotrzebowanie i występują braki. Ostatnio patyna
      leżała pół roku i mało kto ją zamawiał, a teraz wykupiliście wszystkie kolory w
      jeden dzień (do wiadomości 3miasta – brak jest oznaczony).
      Ostatnio grono serwetkowców tak się powiększyło (chyba za sprawą Waszego
      forum), że farby akrylowe, które sprzedawały się średnio również nagle wyszły
      (tego nie przewidzieliśmy).
      Dysponujemy natomiast takimi ilościami haftgrundu i krakera w obydwu
      pojemnościach (59 i 250 ml), że nie powinno ich już nigdy zabraknąć w
      sprzedaży. Z farbami będzie podobnie po kolejnej dostawie.



      CENY
      Ceny w sklepie ustalamy na możliwie niskim poziomie i nie stosujemy polityki
      podnoszenia cen lepiej sprzedających się produktów, jak niektóre sklepy. Wręcz
      przeciwnie, jeśli serwetkowców jeszcze trochę przybędzie i sprzedaż się
      zwiększy ceny będą niższe.
      W maju ubiegłego roku zwiększył się vat na farby szkolne m.in. Window Art., co
      doprowadziło do 15% podwyżki (z 7 na 22%). Pojedyncze kolory Window Art
      sprzedajemy w cenie 6,97 zł, gdzie np. Makro (hurtownia) sprzedaje je w cenie
      6,78 zł, a i tak często są one u nas w promocji w cenie 5,97 zł.

      SERWETKI
      Sprzedaż serwetek na sztuki wbrew pozorom stanowi duże utrudnienie. Czas
      przygotowania do realizacji zamówienia zawierającego serwetki wydłuża się 2-3
      krotnie. Jest to główny powód ustalenie stosunkowo wysokiej ceny 50gr. za jedną
      serwetkę.
      Niektóre wzory serwetek dostępne są w hurtowniach i sklepach sezonowo, co
      stwarza np. problem uzupełnienia braków liści w okresach poza jesienią.
      Wyeksponowanie wielu wzorów na stronie powoduje zwiększenie ilości danych
      potrzebnych do wyświetlenia strony (uciążliwe szczególnie przy połączeniach
      modemowych, trzeba zassać blisko 1 MB danych). Dlatego serwetki wyeksponowane
      są tylko z jednej strony. To się z niedługo zmieni, gdy podzielimy ten produkt
      na kategorie tematyczne, wtedy wyeksponujemy wszystkie widoki.

      HOBBY ACRYL MAT 500ml
      Jest coraz więcej osób zajmujących się techniką decoupage zarobkowo. Pewnie
      dlatego często pytacie o farby akrylowe w ekonomiczniejszych, półlitrowych
      opakowaniach.
      Farby te chcemy wprowadzić do sprzedaży już niebawem w cenie 36 zł kolory
      standardowe i 46 zł kolory efektowe (2 grupa cenowa), ale aby wszystko poszło
      sprawnie, potrzebna jest Wasza pomoc! Podajcie proszę kolory farb 500ml, które
      chcielibyście kupować oraz orientacyjne ilości, pozwoli nam to sprostać Waszym
      wymaganiom.

      WYSYŁKA
      Zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni, czasami klienci otrzymują przesyłkę na
      drugi dzień po złożeniu zamówienia. Zdarzają się oczywiście problemy i
      opóźnienie ale wtedy uprzedzamy o wydłużonym terminie realizacji.
      Produkty sprawdzamy dwukrotnie przed wysyłką, aby uniknąć pomyłki. Zdarzyło się
      nam kilka błędów ale zostały one naprawione z korzyścią do klientów. Gdy Wam
      się coś takiego przydarzy, na pewno to zrekompensujemy.
      Koszt przesyłki jest stały w stosunku do wagi zamówionych produktów, działa to
      na korzyść klientów, którzy zamawiają produkty powyżej 2 kilogramów i
      jednocześnie na niekorzyść lżejszych zamówień. Taką politykę przyjęliśmy, ale
      jeśli wolicie stawki wagowe możemy to zmienić. Upieramy się natomiast przy
      paczkach priorytetowych, z uwagi na doświadczenia z paczkami ekonomicznymi – te
      w skrajnych przypadkach doręczane są po tygodniu.


      Pamiętajcie! Sklep jest dla Was, cały czas się rozwija i to Wy możecie pomóc w
      poprawieniu jego funkcjonalności, my ze swojej strony podniesiemy jakość
      obsługi.
      Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie i nowe pomysły.

      Pozdrawiamy wszystkich i życzymy miłych zakupów.
      • bamboo brawo 12.02.05, 22:17
        przyznam, ze do tej pory nie bylam Waszym klientem. ale po tym poscie nie
        wykluczone, ze zostane. lubie uczciwe postawienie sprawy i przyznanie sie do
        bledu - nie kazdy to potrafi. chcialabym, zeby poczta polska sie na to
        zdobyla.... wink
        zawsze lepsza najgorsza prawda, niz polukrowane mamienie.
        • mrouh WOW! 12.02.05, 22:21
          Jestem pod wrażeniemsmile Cieszę się, że wszystko zostało wyjaśnionesmile
          Jak widać sporo osób tu się kręci, zadowoleni my to pewnie kolejni kliencismile
          Tak trzymać! Dziękuję za ten postsmile
      • toxicloki wszystko fajnie... 13.02.05, 01:33
        ...wszystko pieknie. obietnice szczytne i jakze zachecajace do kupna.
        autoreklama jak sie patrzy....
        jednak z postu wynika ze to klient inteligencja nie grzeszy, realiow nie zna bo
        sie czepia i nie rozumie jakie to strasznie trudne jest prowdzic sklep
        internetowy. wychodzi na to ze zamiast wymagac powinnismy przeprosic za
        nachalnosc i bic poklony gdy w ogole dostaniemy towar za ktory placimy -
        przeciez niebywale szczescie nas spotyka gdy uda sie trafic w przewidziany przez
        pana asortyment!
        poza tym skoro tak pan sie tlumaczy kwieciscie brakuje mi tu wybitnie slowa:
        PRZEPRASZAM!
        taki post nie jest dla mnie przyznaniem sie do winy a jedynie tlumaczeniem sie
        czlowieka ktory pozuje na profesjonaliste.
        zarzuty moglabym mnozyc... ale po co zadawac sobie trud, skoro tlumaczenia mnie
        nie interesuja a przeprosin nie uswiadczylam?
        __________________________________________
        Wszystkie Agnieszki to fajne chłopaki!!!
        serwetki
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka