Dodaj do ulubionych

Studenci z powiatu łukowskiego...................

20.07.09, 19:20
Witam wszystkich forumowiczów ! Napisałem z ciekawości.......
chciałbym dowiedzieć się jak dużo osób z naszej oklicy studiuje,
gdzie i jaki kierunek ...... Taka tam mała analiza :) Zastanawiam
się czy większość studiuje w Warszawie czy też może w Lublinie.
Aktualnie studuiję na U.Wrocławskim - prawo. Z góry dzięki za
odpowiedzi.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • thomas17l Re: Studenci z powiatu łukowskiego............... 20.07.09, 19:26
      studiuję ............... :) :)
      • herman1986 Re: Studenci z powiatu łukowskiego............... 31.07.09, 14:27
        odnoszę wrażenie że ktoś się tu chce pochwalić że jest taki fajny bo we wrocku
        studiuje i to prawo jeszcze.Na tym kierunku raczej takich zadań statystycznych
        się nie przeprowadza a wiem bo jestem na finiszu studiów na tym kierunku w LBNie
        i mogę powiedzieć tylko tyle że nie ważne kto co i gdzie studiuje najważniejsze
        żeby dawało mu to satysfakcję i nic nie wiedzą o studiach i życiu ci którzy
        uważają że jak dostali się na niby prestiżowy kierunek to od razu będą
        postrzegani przez innych jako "lepszy gatunek".Znam masę ludzi z kierunków mniej
        prestiżowych którzy są niesamowicie elokwentni wszechstronni i to tak że
        człowiek przy nich może w kompleksy wpaść i z drugiej strony znam takich którzy
        studiują prawo czy medycynę a są burakami pierwszej klasy.Także drogi
        kolego(koleżanko) wyluzuj prawo to nie przepustka do lepszego świata to tylko
        wybór jeden z wielu w życiu
        • thomas17l Re: Studenci z powiatu łukowskiego............... 04.08.09, 20:50
          Hmmm .......... wzruszyłem się :):)
        • thomas17l Re: Studenci z powiatu łukowskiego............... 04.08.09, 20:53
          .... i jeszcze coś...... odnosisz mylne wrażenie.
    • herman1986 Re: Studenci z powiatu łukowskiego............... 06.08.09, 14:56