Dodaj do ulubionych

Gdzie macie skrzynkę?

IP: *.wmc.net.pl 31.05.04, 17:34
Mam pytanko:na jakim portalu macie założone skrzynki internetowe?Ja na onecie
i strasznie to przeklinam,więc szukam gdzie mogę założyć(wp odpada,a na
gazecie z pewnych przyczyn nie chce mieć).poproszę o jakieś pomysły.
Obserwuj wątek
    • korky Re: Gdzie macie skrzynkę? 02.06.04, 08:38
      Ja mialem kiedyś na frugo.pl wszystko szybko dochodziło i było fajnie, bo była
      to tradycyjna 10 megowa skrzynka ze wszystkimi możliwościami, ale potem zmienił
      się serwer, wygląd strony itp. no i już nic mi na tą skrzynkę nie chce
      przychodzić :-/ Mój kupel ma na stronie o2.pl i też sobie chwali, ale nie znam
      dokadnie jakie tam są warunki do założenia konta itp. Koleżanka ma na
      megapolis.pl i też sobie chwali, wiem, że skrzynka jest 20 megowa i że na raz
      można maksymalnie dodać tylko 4 załączniki i to troszkę może denerwować, ale
      tak to niby wszystko tam jest ok. Ja sam mam na gazeta.pl i mi to jak na razie
      wystarcza i odpowiada :-)
      • ellenai Re: Gdzie macie skrzynkę? 02.06.04, 18:07
        ja podobnie jak korky mam na gazecie, i lubie te skrzynke,mam tez na hotmail i
        na yahoo,obie sa ok,ale strasznie male!
        --
        .... a fuj!....sygnaturka mi dzis beka!

        tu sie klika na Nowy Sacz!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka