Dodaj do ulubionych

Filmy hiszpańskie

01.11.04, 11:18
Predzej czy pozniej ktos musial poruszyc ten watek co :p
Tak chcialam sie dowiedziec czy polecacie jakies ciekawe filmy
hiszpanskojezyczne, do nas nie wszystko przeciez dociera. Ja bardzo lubie
chodzic do kina na filmy hiszpanskie - po pierwsze bo w ogole lubie chodzic
do kina, a po drugie bardzo przyjemnie oglada sie filmy po hiszpansku, zawsze
mozna tez sie dowiedziec paru ciekawych rzeczy o jezyku/kulturze :) W ogole
filmy nieangielskojezyczne tez sie bardzo fajnie oglada w kinie.
Wiadomo ze u nas to glownie leca almodovary :) ale ostatnio np. bylam na
meksykanskiej "nikotynie" bardzo fajne: ) a jeszcze wczesniej (chyba przed
wakacjami?) na hiszpanskiej komedii "po drugiej stronie lozka" i
meksykanskim "milosc dla kazdego (sexo por compasion - ktore z reszta lecialo
na jedynce niedawno).
Fajnie , ze czasem organizowane sa dni kina hiszpanskiego czy
latynoamerykanskiego, przynajmniej we wroclawiu; )
Dopiszcie jakies ciekawe filmy, ktore byscie polecili :) Mozna sobie zawsze
wtedy poszperac na necie nie? : ) saludos !
Obserwuj wątek
    • sol_bianca Re: Filmy hiszpańskie 20.11.04, 21:41
      Saury - wszystko. Szczególnie "El amor brujo" (chociaz widziałam daaawno - w
      liceum - więc nie wiem jak teraz bym go odebrała). Meksykański (chyba) "El
      crimen del padre Amaro".
      A tutaj masz duużo wiecej:
      cinemexicano.mty.itesm.mx/front.html
      www.cervantesvirtual.com/portal/LGB/cine_estatica.shtml
      • jaleo Re: Filmy hiszpańskie 24.11.04, 12:25
        sol_bianca napisała:

        > Saury - wszystko. Szczególnie "El amor brujo" (chociaz widziałam daaawno - w
        > liceum - więc nie wiem jak teraz bym go odebrała).

        Tez jestem fanka filmow Saury, przede wszytkim dlatego, ze pasjonuje sie
        Flamenco.

        > Meksykański (chyba) "El
        > crimen del padre Amaro".

        Dez mi sie podobal, troche smutny, troche ironiczny. Chociaz ten aktor grajacy
        glowna role, Gael Garcia Benal, ostatnio wystepuje w wszystkim, juz nawet
        przyslowiowej konserwy sie czlowiek boi otworzyc ;-)
        • ciuta1 Re: Filmy hiszpańskie 24.11.04, 18:27
          Oj, nie mów. Wcale nie we wszystkich - wcale w tak wielu filmach nie wystąpił,
          po prostu było o nim ostatnio głośno. Ja osobiście go bardzo lubię - uważam, że
          potrafi grać.
          • jaleo Re: Filmy hiszpańskie 25.11.04, 19:14
            ciuta1 napisała:

            > Oj, nie mów. Wcale nie we wszystkich - wcale w tak wielu filmach nie wystąpił,
            > po prostu było o nim ostatnio głośno. Ja osobiście go bardzo lubię - uważam,
            że
            > potrafi grać.

            Akurat tak sie zlozylo, ze prawie we wszystkich filmach hiszpanskojezycznych,
            jakie widzialam w tym roku: wczesniej wspomniany "El Crimen", "La mala
            educacion", "Diarios de Motocicleta", gral glowna role ;-)

            Ale faktycznie aktor z niego niezly.
            • ciuta1 Re: Filmy hiszpańskie 25.11.04, 21:16
              No wlaśnie. Ale nie martw się-zdaje się, że w Brazylijskich flimach nie gra.:)
              Mam pytanie - gdzie widziałaś "El crimen..." i "Diarios motociletas"? Chciałabym
              zobaczyć, ale nie mogę jakoś ściągnąć/
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka