Dodaj do ulubionych

Pokaz samochodow na rynku-z kroliczkami plejboja:)

IP: 217.30.158.* 23.06.01, 00:00
Czy ktos byl na tym pokazie? Prosze o opinie bo mi nie wiem jakim sposobem
umknela ta impreza:(
Obserwuj wątek
    • Gość: daag Re: Pokaz samochodow na rynku-z kroliczkami plejboja:) IP: *.*.*.* 25.06.01, 00:00
      no to pamiętaj, następnym razem podążaj za białym królikiem. ; )
      • Gość: odys Re: Pokaz samochodow na rynku-z kroliczkami plejboja:) IP: *.walbrzych.dialog.net.pl 26.06.01, 00:00
        Gość portalu: daag napisał(a):

        > no to pamiętaj, następnym razem podążaj za białym królikiem. ; )
        Zapamietam twoja rade,choc nie wiem czy bede mial okazje.....
        Z drugiej strony premiera 2 i 3 czesci Matrixa juz niebawem a wtedy podaze do
        kina jak w dym ;)

    • Gość: Luke Re: Pokaz samochodow na rynku-z kroliczkami plejboja:) IP: *.ita.pwr.wroc.pl 25.06.01, 00:00
      nie..nie bylem.. i nie zaluje... wole ogladac te "kroliczki" wypiekszone i umalowane na rozkladowkach.. a co do samochodow... no coz.. gdyby mnie bylo stac..... hmmmm.. pomarzyc se mozna...
      • Gość: odys Re: Pokaz samochodow na rynku-z kroliczkami plejboja:) IP: *.walbrzych.dialog.net.pl 26.06.01, 00:00
        Gość portalu: Luke napisał(a):

        > nie..nie bylem.. i nie zaluje... wole ogladac te "kroliczki" wypiekszone i umal
        > owane na rozkladowkach.. a co do samochodow... no coz.. gdyby mnie bylo stac...
        > .. hmmmm.. pomarzyc se mozna...

        No stary tu sie z toba kompletnie nie zgadzam!!! Jak to wolisz laski z
        rozkladowek!? Nic tak nie dziala jak zobaczyc taka slicznotke na zywo to chyba
        oczywiste
        W pismie wszystko jest juz wylozone niczym "kawa na lawe",zadnych niedomowien....
        Ja wole jak takie dziewczynki nie pokazuja wszystkiego-niech troche wyobraznia
        popracujechoc moze troche sam siebie oklamuje;)
        I pamietaj:marzenia sie spelniaja tylko mocno w nie wierz jak to spiewala pani
        Jezowska:)
        Pozdrowionka
        • Gość: Luke Re: Pokaz samochodow na rynku-z kroliczkami plejboja:) IP: *.ita.pwr.wroc.pl 26.06.01, 00:00
          Sorki... nie do konca tak sadze... panienki "live" sa super... ale przyznasz mi racje ze na rozkladowkach wygladaja lepiej.. (nawet nie do konca rozebrane)... :) pozdrowionka
          • Gość: odys Re: Pokaz samochodow na rynku-z kroliczkami plejboja:) IP: *.walbrzych.dialog.net.pl 28.06.01, 02:52
            Gość portalu: Luke napisał(a):

            > Sorki... nie do konca tak sadze... panienki "live" sa super... ale przyznasz m
            > i racje ze na rozkladowkach wygladaja lepiej.. (nawet nie do konca rozebrane)..
            > . :) pozdrowionka
            W dalszym ciagu polemizowalbym z toba Luke!....Na rozkladowkach te panienki sa az
            za ladne niczym laleczki barbi,czasem to przypomina mi dziewczyny z komputera bez
            kitu! Jakby to byla animacja komputerowa......ale tylko w niektorych przypadkach.
            Co do zdjec paniMoniki"big brother"Sewiolo nia mam zadnych zastrzezen-swietna
            laska jak dla mnie......

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka