Gość: gość.portalu
IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl
21.08.10, 12:23
Mam problem, przypadkiem wysłałem przelew bez wpisywania tytułu. W
okienku agencji opłat, pani nie miała pytań o uzupełnienie. No i ten
przelew nie doszedł na konto. Ponieważ wcześniej realizowałem taką
operację wiele razy, sądzę, że powodem jest właśnie brak tytułu.
Słyszałem, że prawo bankowe mówi o księgowaniu przelewu po numerze
konta, reszta danych jest mniej istotna. Niemniej pieniędzy nie ma.
Nie wiem co mam teraz zrobić. Czy ta agencja dostała zwrot tego
przelewu jako niemożliwego do zrealizowania? Czy mogę pójść tam w
poniedziałek i poprosić np. o skorygowanie tytułu?
Czy obejdzie się bez pisemnego składania reklamacji?
Jestem zielony w tych kwestiach, pomóżcie!