Dodaj do ulubionych

W co zainwestować 20 tys. zł na pół roku ?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.06, 13:09
W co zainwestować 20 tys. zł na pół roku ?
Obserwuj wątek
    • Gość: tomek Re: W co zainwestować 20 tys. zł na pół roku ? IP: *.crowley.pl 29.03.06, 15:23
      Witam
      mozliwosci jest sporo, ale jak to zwykle bywa wybieramy te tradycyjne,
      akcje albo TFI.
      O lokatach nie wspominam bo 2% za pól roku nikogo nie urzadza.
      Na chwile obecna TFI wydaja sie atrakcyjne o ile nie dojdzie do jakiejs
      wiekszej korekty. Grozba wyborow sie oddala na pare miesiecy wiec o ile
      gospodarka bedzie szla do gory nie widac zagrozen dla wzglednie stabilnego
      wzrostu na GPW. Mozna podzielic kapital na 3-4 czesci i ulokowac w 3-4 fundusze,
      3 zrównowazone i 1 akcyjny. Mimo wszystko dogladac swoich spraw i w razie
      zmiany sytuacji sprzedac póki czas. I korzystac z dobordziestw bezplatnych
      zakupow TFI poprzez mBank lub multibank

      Pozdrawiam
      Tomasz Bar
      www.finanseosobiste.pl/content/blogcategory/17/33/
    • Gość: emisiek Tam gdzie zyskasz z 20 tys milion i wiecej w pol r IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 29.03.06, 19:24
      Tylko w domeny internetowe, europejskie, kupisz po 61 zł za sztuke a możesz
      uzyskac 10 tys euro i więcej. przeczytaj ponizszy tekst a potem napisz emanager
      małpka wp.pl czasu nie ma wiele bo 7 kwietnia rusza rejestracja

      ===

      Polscy przedsiębiorcy przesypiają okazję znacznych zysków oraz łatwego dostępu
      do rynków zagranicznych

      Internet na Zachodzie stał się pełnoprawnym środowiskiem biznesowym o znacznym
      potencjale ekonomicznym. Obecność firmy w Sieci zaczyna się od dobrego adresu
      internetowego, tak zwanej domeny. Od grudnia 2005 Komisja Europejska umożliwiła
      rejestrację nowych domen unijnych, adresów z rozszerzeniami .eu. Jest to
      bezsprzecznie najważniejsze internetowe wydarzenie gospodarcze roku 2006.

      Adresy unijne będą bardziej prestiżowe niż polskie, znacznie ułatwią działalność
      na rynkach zagranicznych.

      Adresy internetowe są znakomitą inwestycją, zwrot może sięgać nawet
      kilkudziesięciu tysięcy procent w ciągu bardzo krótkiego czasu: dla przykładu w
      wielu wypadkach z zainwestowanego tysiąca złotych można będzie osiągnąć ponad
      300 tysięcy złotych.

      CDN
      • Gość: emisiek Tam gdzie zyskasz milion i wiecej w pol roku IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 29.03.06, 19:26
        Żaden inny sposób inwestowania nie daje nawet porównywalnych zysków. W
        poprzednich latach, wraz z uruchomieniem kolejnych typów domen mieliśmy kilka
        podobnych sytuacji. Opiszemy je poniżej, w dalszej części artykułu.

        Co to są adresy internetowe i dlaczego są ważne dla polskich firm?

        Adres internetowy to nazwa, pod którą możemy umieścić serwis firmowy,
        przykładowo www.polska.pl, www.firma.pl. Adresy w domenie europejskiej mają
        postać www.polska.eu, www.firma.eu

        Polscy przedsiębiorcy „przesypiają” okres rejestracji ponieważ złożyli nieco
        ponad 3000 wniosków, podczas gdy Niemcy blisko 100 tysięcy, Holendrzy 45
        tysięcy. Nawet Czesi, z obszarem gospodarczym kilkukrotnie mniejszym niż polski
        złożyli już ponad 8 tysięcy wniosków.

        W skrócie – adres unijny jest potwierdzeniem przynależności do europejskiego
        obszaru gospodarczego. Domena europejska jest przez to znacznie bardziej
        prestiżowa niż polska domena narodowa.

        Posiadając adres europejski polskie firmy będą postrzegane jako znacznie
        poważniejsi partnerzy, klienci i dostawcy. W przyszłości, z postępującą
        integracją gospodarczą adresy narodowe stracą na znaczeniu.

        Pięć powodów, dla których firma powinna zarejestrować adres unijny.

        Adres unijny ma kluczowe znaczenie jeśli firma ma zamiar działać gdziekolwiek
        poza Polską, na terenie Unii lub poza nią. Firmy, które posiadają dobre adresy
        (i polskie i globalne) cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów co najmniej
        z pięciu powodów:

        1. Dobry adres przynosi oszczędności na wydatkach marketingowych, klienci łatwo
        go zapamiętują i poszukując produktów lub usług częściej powracają do serwisu
        firmowego.

        2. Okazuje się, że dobry adres wzmacnia markę firmy, jest ona postrzegana jako
        bardziej poważna i godna zaufania. Dobry adres można porównać do działki
        budowlanej lub nieruchomości w centrum miasta. Dobra lokalizacja świadczy o
        zarówno o dobrej kondycji firmy jak i sama stanowi źródło dodatkowych klientów.

        3. Z tego samego powodu u potencjalnych klientów wzrasta skłonność do zakupu
        (oraz składania zapytań ofertowych) jeśli firma daje swoim klientom taką możliwość.

        4. Dobry adres stanowi darmowe źródło klientów. Badania wskazują, że wielu ludzi
        poszukując produktu, usługi lub informacji wpisuje adres bezpośrednio „z ręki”.
        Z tego powodu popularne słowa związane z branżą (produktem, usługą) mają
        olbrzymią przewagę nad innymi. Dla przykładu adres www.bank.eu wygląda znacznie
        lepiej, niż www.swissverein.eu, pomimo, iż obie firmy świadczą usługi bankowe.

        5. Dobry adres jest jak dobra marka – daje natychmiastową rozpoznawalność,
        zaufanie, preferencje przy wyborze i opromienia firmę nieuchwytną aurą
        wyróżnienia rynkowego.
        cdn
        • Gość: emisiek Re: Tam gdzie zyskasz milion i wiecej w pol roku IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 29.03.06, 19:26

          Najlepsze adresy zawierają najbardziej popularne słowa związane z branżą oraz
          słowa najczęściej poszukiwane. W polskim, podobnie jak w europejskim przypadku
          będą to min: nazwa branży, nazwy produktów i usług (windykacja, ochrona, klucze,
          meble, krzesła), nazwy zawodów w liczbie mnogiej i pojedynczej (windykatorzy,
          ochroniarze, tapicerzy, windykator, ochroniarz).

          Jakie nazwy rejestrować poza nazwami firmy i produktów?

          Polskie firmy powinny dążyć do rejestracji dwóch rodzajów nazw:

          • nazw powiązanych z nazwami własnymi firm, markami, znakami towarowymi,
          dziełami artystycznymi i literackimi (jeśli posiadają do nich prawa),

          • nazw ogólniejszych, powiązanych z branżą lub branżami, w których chcą działać
          poza terenem Polski, nieważne czy na terenie UE czy na rynku globalnym.

          Nazwy własne firm, produktów i marek rejestrujemy w celu ich ochrony. Odzyskanie
          adresu, który zarezerwował ktoś inny jest często bardzo kosztowne (w Polsce od
          kilku do kilkuset tysięcy złotych, w Unii – może kosztować tyle samo w euro)
          albo wręcz niemożliwe.

          Powinniśmy starać się zarejestrować adresy w językach rynków, na terenie których
          mamy zamiar działać oraz obowiązkowo w międzynarodowym języku biznesu - języku
          angielskim.
          Dla przykładu producent i eksporter mebli powinien spróbować zarejestrować co
          najmniej www.furniture.eu, www.chairs.eu (jeśli np. produkuje krzesła).

          Nazwy ogólne – rejestrujemy po to, by uzyskać przewagę na konkurencyjnym rynku
          oraz w celach inwestycyjnych.

          Dobre adresy są jak działki w najlepszych punktach miasta, ich ceny sięgają
          milionów.

          Adresy stanowią lokatę inwestycyjną przewyższającą wszelkie inne formy
          inwestowania: akcje, fundusze czy nieruchomości.

          Kilka poniższych przykładów może nam uświadomić potencjał zysku. Koszt
          rezerwacji wyniósł około 20 dolarów, ceny wolnorynkowe (oznaczające sumę, za
          którą odkupiono adres) są podane w milionach dolarów:

          business.com 7.5
          casino.com 5.5
          Korea.com 5
          wine.com 3.3
          loans.com 3
          eShow.com 3

          Średnio ceny dobrych adresów mogą wahać się w granicach od 10 tysięcy do
          kilkuset tysięcy euro. Adresy warte powyżej miliona euro są oczywiście rzadsze,
          ale również jest ich sporo.

          Zdarza się, że o polskie adresy z rozszerzeniem .eu występują obce firmy, w
          celach czysto spekulacyjnych. Bardzo dobry adres www.praca.eu prawdopodobnie
          otrzyma firma holenderska (adres ten może być wart nawet kilkadziesiąt tysięcy
          euro). Podobnie o adres www.warsaw.eu wystąpili Holendrzy i ich wniosek jest
          pierwszy w kolejce, nawet przed wnioskiem UM Warszawy.

          Dzięki „internetowemu Eldorado” wiele osób w kraju może zostać milionerami w
          ciągu kilku godzin. W Europie wielu prywatnych inwestorów zostanie milionerami
          z całą pewnością.

          Nie będzie to trudne, przewidujemy, że każda z wymienionych powyżej domen, może
          osiągnąć znaczną cenę wolnorynkową, dla przykładu www.furniture.eu nawet 500 000
          euro i więcej.

          Aby powiększyć szansę Polaków na zysk przygotowujemy listy najbardziej
          wartościowych adresów, w tym listę ponad 1000 (globalne i krajów zachodnich),
          które sprzedano w latach 2001-2005 za sumy od 10 tysięcy do ponad miliona dolarów.

          Obecnie można składać wnioski o rejestrację adresów, które są powiązane z
          nazwami firm, markami handlowymi lub tytułami dzieł literackich. Każdy wniosek
          należy starannie udokumentować więc wiele z najlepszych i najdroższych adresów
          pozostanie wolnych aż do 7 kwietnia, kiedy to każdy będzie mógł je zarejestrować
          (aktualnie już można je rezerwować).

          Koszt rejestracji dzisiaj (do 7 kwietnia – okres Sunrise II) to 125 euro, po 7
          kwietnia wyniesie on 15 euro (około 60 złotych).

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka