Gość: Okradziona
IP: *.internetdsl.tpnet.pl
30.11.07, 08:43
Witam,
chciałabym ostrzec wszystkich, którzy mieliby zamiar rozpocząć
współpracę z Bankiem Cetelem. Odradzam jakie koliwek kontakty z tą
firmą. Pomyłkowo zdublował mi się przelew spłacający kartę kredytową
w Cetelem, więc zadzwoniłam, żeby dowiedzieć się w jaki sposób moge
odzyskać te pieniądze. Jednego dnia dowiedziałam się, że wystarczy
telefoniczna dyspozycja, ale mam kontaktować się następnego dnia,
jak już pieniądze będą zakesięgowane. Następnego dnia usłyszałam, że
muszę napisać pismo, więc napisałam i wysłalam faksem. Na następny
dzien zadzowniłam spytać czy dotarło pismo, usłyszałam, że mają
pismo i że teraz musze już czekać 14 dni na zwrot. Absurd, szybciej
można dostać kredyt niż zwrot nadpłaconych pieniędzy. Po prawie 2
tygodniach zadzwoniła do mnie Pani z banku z pytaniem czy ja bym
chciała zwrot pieniędzy ponieważ na karcie jest nadpłata - kolejny
absurd. No ale tak naprawdę najgorsze zaczęło się od tego momentu,
gdyż właśnie od tamtej chwili przelew ma status "zaakceptowany do
wypłaty" ale mimo to pieniądze wcale nie szykują się do wyjścia z
ich konta. Kiedy dzwonię (a dzwonię już codziennie) dowiaduję się,
że jeszcze nie wyszedł ale lada chwila wyjdzie, w końcu poprosiłam o
rozmowę z kierownikiem, raz, drugi, trzeci ale oczywiście
bezskutecznie - zawsze jest na jakimś spotakniu, nie ma do niego nr
telefonu, on nie ma możliwości wykonywac połączeń wychodzących, a
jak w końcy zapytałam jak się nazywa Pani rozłączyła się. Moja
batalia o odzyskanie pieniędzy trwa już kilka tygodni i jakoś powoli
tracę nadzieję, aby mogło się to szybk o wyjaśnić. Dlatego
przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z oferty tego
złodziejskiego banku.