Dodaj do ulubionych

salon Mona Lisa w Poznaniu?

15.01.09, 20:01
Czy któraś z Was korzystała z usług salonu Mona Lisa na Złotowskiej?
Znalazłam tam fajną promocję depilacji bikini (999 zł) i zastanawiam
się czy warto się tam udać? Był już tam ktoś?
Obserwuj wątek
    • xfiszkax Re: salon Mona Lisa w Poznaniu? 10.05.09, 01:52
      Hej, ja byłam w tym salonie na depilacji bikini i pach za 1800zł i
      jestem bardzo zadowolona, juz po 1-szym zabiegu mialam ok. 30% mniej
      włosów. Oni mają podobno jeden z najlepszych laerow do usuwania
      owłosienia tzw: ligtsheer. Nie znam się na tym ale ona naprawde
      dziala.
    • mona-6 Re: salon Mona Lisa w Poznaniu? 03.07.09, 19:39
      Polecam Queen of waxing przy ul. Sczanieckiej 1
      Super obs@uga, uzywja nowego wosku brazylijskiego, tak elastyczny,ze
      depilacje robia bez paskow. Dotego röznego rodzaju bikini..
      Ostatnio czytalam o tym sposobie w Cosmopolitan. Pierwszy raz mozna
      wyprobowac np. pache gratis....
      pozdrawiam m.
    • szumszum7 PRACA W SALONIE Mona Lisa w Poznaniu 17.06.11, 17:43
      Dziewczyny jeśli chcecie mieć satysfakcjonujacą prace w której bedziecie się spełniać i dobrze czuć to unikajcie Mona Lisy na złotowskiej w Poznaniu... szefowa potrafi zniszczyc nawet najcudowniejszy dzien, praca z nia to jeden wielki koszmar którego nie da się znieść dlatego co chwile poszukuje kogoś nowego do pracy! dziewczyny najzwyczajniej w swiecie uciekaja bo nie chca kazdego dnia sie z tą kobieta urzerać czepia się o wszystko... a co gorsza każdego traktuje z góry i uważa że nić nie umie!!
    • aalutkaa Re: salon Mona Lisa w Poznaniu? 05.09.11, 09:30
      Witaj!
      Ja korzystałam z depilacji w salonie Mona Lisa i jestem bardzo zadowolona! Akurat depilowałam pachy ale to żadna różnica. Pani Asia zajęła się mną profesjonalnie i dzięki temu jestem już po serii zabiegów, ja potrzebowałam na pachy 4 spotkań i teraz jestem zadowolona - włoski nie odrastają a pachy stały się dużo ładniejsze. Polecam - warto też celować w promocje które czesto tam mają!
    • aalutkaa Re: salon Mona Lisa w Poznaniu? 08.09.11, 11:51
      Ja byłam i jestem bardzo zadowolona, fajna obsługa szczególnie pani agnieszka - bardzo swojska kobitka, salon jest schludny i czysty a ceny przystępne no i czasem sa promocje mi się udało wlaśnie na jedną z nich trafić! gdybym tylko miała wiecej pieniędzy toi bym sie cała wydepilowała w Mona Lisie :D
      • heya3 Re: salon Mona Lisa w Poznaniu? 05.11.11, 14:12
        do niedawna jeszcze bardzo polecałam Monalizę na Złotowskiej, niestety właśnie salon przeniósł się na Marcelińska i już nie ma ani tej schludności ani kameralności. to prawda że w Mona lizie doskonale wykonywano zabiegi laserowe (korzystałam), ale co teraz za przyjemność brać zabieg z gabinecie, do którego wchodzi sie prosto z chodnika (kurz i bród w części recepcyjnej nieunikniony, a to właśnie tam klientki siedzą np susząc paznokcie). Jak każdu budynek Atanera i ten ma akustyczność zerową, rozmowy z sąsiednich gabinetów pomiędzy kosmetyczką a klientką słychać wszędzie, w budynku trwają roboty wiec odgłosy wiercenia i walenia, recepcja próbuje zniwelować je muzyką ustawioną głośniej niż zwykle, ale efekt tego jest taki, że wyszłam z zabiegu z bólem głowy...) w dodatku szefowa zmieniła cały zespół kosmetyczek, nie ma już pani Asi, pani Agnieszki, nowe panie się starają, ale ... w dodatku nikt nie uprzedzał klientek o tej zmianie, dowiadywaly sie dopiero przyjechawszy na zabieg, a przecież zapisywałam sie z miesięcznym wyprzedzeniem po to żeby mieć zabieg u Asi właśnie.. Mam wrażenie że szefowstwo nastawia się na rozkręcenie firmy od nowa, totalnie kładąc laskę na dawne klientki, może jesteśmy za wymagające...??? no ale zabiegi depilacji laserowej w Mna Lizie poznanskiej naprawde dawaly efekty i byly dostepne po dobrych cenach (z naciskiem na czas przeszly bo jak bedzie teraz to naprawde nie wiem...)
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka