ewatabo 27.03.06, 10:55 technikę: tak, ale..., czyli zbijającym wszystkie nasze argumenty sprzedażowe. Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi i pomysły. Pozdrawiam! Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
angelus12 Re: jak skutecznie radzić sobie z klientem stosuj 29.03.06, 13:23 witam niekoniecznie trzeba sobie radzić, można do tego nie doprowadzić. jednym ze sposobów jest stosowanie tzw. diagnozy potrzeb, czyli poprzez zadawanie pytań otwartych i zamkniętych diagnozujemy potrzeby klienta lub je wykazujemy, jeżeli istnieje taka potrzeba. oczywiście obiekcje u klienta mogą wystapić prawie zawsze i tu z pomocą przychodz ci stwierdzenie klienta "tak, ale...", które można sprytnie zmienić w stosunku do niego na "tak i dlatego..." pozdrawiam Odpowiedz Link
gottin Re: jak skutecznie radzić sobie z klientem stosuj 02.04.06, 20:48 Jest to typowy przedstawiciel klienta 'polarnego'- zawsze na drugim biegunie Należy przedstawić mu całość jako coś niedostępnego, trudnego do zdobycia, z warunkami wymagającymi od niego wysiłku (coś nie dla niego). Często będzie gotów zrobić dużo by to zdobyć. Tak, ale jest to tylko jedna z alternatywnych hipotez ............ Odpowiedz Link