Dodaj do ulubionych

jak skutecznie radzić sobie z klientem stosującym

27.03.06, 10:55
technikę: tak, ale..., czyli zbijającym wszystkie nasze argumenty
sprzedażowe. Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi i pomysły. Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • angelus12 Re: jak skutecznie radzić sobie z klientem stosuj 29.03.06, 13:23
      witam
      niekoniecznie trzeba sobie radzić, można do tego nie doprowadzić. jednym ze
      sposobów jest stosowanie tzw. diagnozy potrzeb, czyli poprzez zadawanie pytań
      otwartych i zamkniętych diagnozujemy potrzeby klienta lub je wykazujemy, jeżeli
      istnieje taka potrzeba. oczywiście obiekcje u klienta mogą wystapić prawie
      zawsze i tu z pomocą przychodz ci stwierdzenie klienta "tak, ale...", które
      można sprytnie zmienić w stosunku do niego na "tak i dlatego..."

      pozdrawiam
    • gottin Re: jak skutecznie radzić sobie z klientem stosuj 02.04.06, 20:48
      Jest to typowy przedstawiciel klienta 'polarnego'- zawsze na drugim biegunie
      Należy przedstawić mu całość jako coś niedostępnego, trudnego do zdobycia, z
      warunkami wymagającymi od niego wysiłku (coś nie dla niego).
      Często będzie gotów zrobić dużo by to zdobyć.
      Tak, ale jest to tylko jedna z alternatywnych hipotez ............

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka