Dodaj do ulubionych

psychologia i co dalej?

05.05.06, 18:41
hej jestem studentką psychologii, mam pytanie jaką specjalizację najlepiej
skończyć aby potem nie było problemów z pracą? może poradzicie mi jakie
skończyć kursy, co było by przydatne?i mam dylemat, czy np. opłaca mi się
zacząć jeszcze dodatkowo oprócz studiów naukę w studium na wydziale terapii
zajęciowej(4semestry)? proszę o radę i z góry dziękuję
Obserwuj wątek
    • trener5 Re: psychologia i co dalej? 10.05.06, 22:50
      Jaką specjalizację wybrać musisz zdecydować sama. Musisz wiedzieć co chcesz
      robić w życiu. Nikt za ciebie nie zdecyduje. Myślę, iż jakąkolwiek specjalizację
      wybierzesz to i tak nie masz gwarancji, że od razu dostaniesz pracę. To przecież
      zależy od wielu czynników: czy masz jakieś doświadczenie (nawet dorywcze prace,
      praktyki, staże itp. uatrakcyjnią twoją kandydaturę w oczach pracodawcy), czy
      jesteś osobąodpowiedzialną, uporządkowaną, kreatywną itd. itp. Wszystko zależy
      od stanowiska na które będziesz aplikować. Niestety ukończone studia o niczym
      jeszcze nie świadczą. Często spotykam się z ludźmi podczas procedur
      kwalifikacyjnych, więc wiem co mówię. To przykre,ale prawdziwe. Musisz
      zastanowić się, co możesz zaoferować potencjalnemu pracodawcy. Jeśli poszerzysz
      swoje umiejętności, możesz liczyć, że któraś z nich zainteresuje pracodawcę,
      zwiększysz swoje szanse. I zdobywaj różnorodne doświadczenie, to da się zrobić
      nawet podczas studiów. Tym osobom, które wykażą, że nie bały się pracy zawsze
      daję fory. Powodzenia w życiowych wyborach. Dokonuj ich sama, nie pozwól aby
      decydowali o nich inni.
      • trainings Re: psychologia i co dalej? 11.05.06, 16:47
        Bardzo mądrze to napisałeś :) Zanim wyruszy się w podróż (w dodatku tak ważną)
        warto wiedzieć, gdzie się chce dotrzeć. I nikt tego za nas nie zrobi - a jeśli