Dodaj do ulubionych

Szkolenia dla trenerów - warto?

12.12.08, 15:26
Witam,

Jestem absolwentem informatyki z Krakowa, mającym aspiracje do założenia firmy
szkoleniowej z zakresu IT. Aby mieć dobrą kartę przetargową oraz nie dać plamy
przed klientami chcę wyszkolić się na trenera. Szukając informacji oraz ofert
szkoleń trenerskich w Krakowie natknąłem się na ofertę firmy Berndson. Owa
firma bardzo się chwali że dostała laur klienta oraz parę innych nagród "za
jakość usług". Problem polega na tym, że te ich szkolenia są lekko mówiąc
drogawe. Nie chciał bym wywalić kasy w błoto i nic nie wynieść ze szkolenia,
dlatego prosił bym o opinię czy warto w takie szkolenie zainwestować? Oraz czy
warto w tej konkretnej firmie?
Obserwuj wątek
    • rapril2 Re: Szkolenia dla trenerów - warto? 19.12.08, 09:54
      Też szukam w tej chwili dobrej i niedrogiej szkoły trenerskiej w
      okolicach Katowic czy Krakowa.
      Wszystkie informacje na temat szkół trenerskich mile widziane.
      • inpersona Re: Szkolenia dla trenerów - warto? 25.12.08, 23:41
        Zapraszamy na dwa poziomy szkoleń TTT. biuro@human-power.pl
        Szczegóły na stronie lub mailem.
        • inpersona adres strony 25.12.08, 23:43
          Nie podałem adresu strony, tam linki do szkoleń otwartych:
          www.human-power.pl
        • agnesss06 Re: Szkolenia dla trenerów - warto? 03.01.09, 10:38
          hej kazdy moze byc trenerem?? sa jakies predyspozycje wymagane? albo np
          okreslony kierunek studiów??
          • inpersona Re: Szkolenia dla trenerów - warto? 08.01.09, 23:43
            Najczęściej psuchologia, socjologia, pedagogika, stosowane nauki
            społeczne i pokrewne :)
            Najważneijsze checi, predyspozycje i hart ducha, by się rozwijać i
            znosić tryb życia w stresie i podróżach.
            • agnesss06 Re: Szkolenia dla trenerów - warto? 10.01.09, 15:34
              a czy ukończony kurs TTT na poziomie podstawowym umieszczony w cv daje szanse na