Dodaj do ulubionych

UWAGA zalozylam nam BLOGA

25.11.05, 11:21
Jak zaproponowala martaj zalozylam nam bloga. Blog nazywa sie "Dzieciaki
nasze wszystkie". Dostep do bloga jest ograniczony dla osob udzielajacych sie
na forum, zalozeniem dzielenie sie zdjeciami czy czymkolwiek dotyczacym
naszych dzieci. Jedyne co musicie zrobic to odebrac maila na swojej poczcie
gazetowej i wejsc w linka. Jesli ktos nie dostal a chcialby to niech tu
napisze, moglam kogos pominac przez nieuwage. Jesli ktos dostal dostep a nie
chce to niech zrezygnuje.
Mam nadzieje, ze nasz nowy blog zda egzamin :-)
Zamieszczajcie zdjecia! Albo wysylajcie do mnie (nesla@gazeta.pl) to ja
zamieszcze na blogu.
Obserwuj wątek
    • martaj7 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 11:24
      Ale fajnie, ja wieczorem cos wysle. A Agata ma w przedszkolu Sintego klausa,
      bedzie fajna zabawa, tez porobie:)
    • anitax Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 13:39
      Nesla, super! Dzieki! Przesle Ci zdjecia Lisy.
      • beba3 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 13:56
        Zaczelam od odebrania poczty. Bardzo mila niespodzinka i fajny pomysl!
        Tez cos przesle chetnie. :-)
        • bibi1 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:00
          mnie tez sie podoba.
          chce wkleic zdjecie,ale takie,na ktorym ja tez jestem
          i nie wiem czy ten blog jest ogolniedostepny,
          czy tez tylko dla wtajemniczonych.
          • nesla Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:10
            tak jak napisalam dostep do bloga wyslalam wszystkim ktorzy udzielaja sie na
            TYM FORUM , na razie odebraly dostep:
            agatamaria1
            agnieszkaela
            akna78
            bibi1
            martaj7
            maxijo
            merlott
            mona812
            natalya20
            pantagruella
            saraanna
            saviera
            tijgertje

            W kazdej chwili liste dostapnych mozna modyfikowac, wiec mozemy np ustalic ze
            dostep maja tylko ci ktorzy sie pokazuja.
            • mona812 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:12
              Dzieki za dostep do bloga , Nesla wysle ci pozniej kilka zdjec Fabiana to
              wkleisz w wolnej chwili bo ja nie kumata .
            • tijgertje Nesla 25.11.05, 19:05
              A bebe3 to ja bym tez chciala zobaczyc. Da sie?
              • nesla Re: Tijger 25.11.05, 19:09
                Tijgertje, to juz musisz z tym do Beby, jak sie pokaze to zobaczysz, dostep
                dostala
                • tijgertje Re: Tijger 25.11.05, 21:18
                  Ja tylko zapytalam, bo jej na liscie nie zobaczylam, a wiesz, ze ja upierdliwa jestem:-))) A o zdjecia bebe pomecze, juz moja w tym glowa:-)
                  • tijgertje Re: Tijger 25.11.05, 21:19
                    Ups, nie doczytalam... to chyba przez te zatoki taka niekumata jestem, ale ja wiem, ze ty dobra kobieta i mi wybaczysz:-)
                    • nesla Re: Tijger 26.11.05, 10:47
                      Beba dostep ma wyslany, ale go nie odebrala (jeszcze)
                      • tijgertje Re: Tijger 26.11.05, 12:05
                        No wlasnie o t mi chodzilo z tymi zatokami. Zwykle jestem bardziej kumata i jak na liscie osob, ktore odebraly zaproszenie kogos nie ma, to sie domyslam, ze to wcale nie znaczy, ze zaproszenie nie zostalo wyslane. Dzisiaj juz ciut jepiej z moja biedna makowka:-)
                        • beba3 Nesla, Tijger... 26.11.05, 20:01
                          Bloga widzialm wczoraj przed 14 ale nie przeczytalam uwaznie (wlasciwie wcale
                          ;-) i nacisnelam tylko na linka z adresem a nie na uprawnienia. Dzis juz to
                          przycisnelam, po przeczytaniu tego watku i jak rozumiem powinno sie to jakos
                          odnotowac u Nesli...?
                          Czyli mam uprawnienia. :-) Za wyslanie zdjec bedzie odpowiedzialny slubny i
                          powinnien to zrobic dzis!
                          Dzieciaczkow jest juz sporo i wymieklam jak je zobaczylam! :-) Jeszcze sie
                          zastanowie ktore Wam zabiore...;-D
            • agagaby Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 02.12.05, 21:38

          • zuzka71 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:14
            kto ma dostep to 'kontroluje' nesla, wiec bibi smialo;) ja juz tez zaraz cos
            sle;) super pomysl!pozdrowki.zuz
            • bibi1 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:17
              no to ja sie wam dzisiaj pokaze!
              Niestety musze poczekac na Bibisiowego zeby mi pomogl,
              bo sama jeszcze nie osiagnelam takiego poziomu wtajemniczenia.

              To moze skocze teraz do garow...
              :)))
    • anitax Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:26
      Nesla, nie dostalam maila z dostepem do bloga. Mozesz mi wyslac? Dzieki.
      A.
      • nesla Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:32
        anitax, nie moge ci go wyslac jeszcze raz, bo to mail automatyczny i sie sam
        wysyla! jestes na liscie, wiec dostep POSZEDL i moge go wznowic dopiero 2-go
        grudnia, bo to tego czasu aktywny jest ten dostep ktory do ciebie juz poszedl,
        rozumiesz? tak dzialaja blogi na gazecie i tego nie zmienie
        • anitax Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:41
          Nesla, dzieki. Okazalo sie, ze maila dostalam ale na inne konto, nie gazetowe.
          • nesla Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 16:42
            to jest NIEMOZLIWE !!! hahahahahahahahaha
            • bibi1 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 17:01
              Nesla,ja tez dostalam na"prywatny"adres,nie gazetowy
              i tez sie zdziwilam.Ale to zaden problem,wazne ze jest!
              • nesla Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 17:10
                to niezle, pewnie to zalezy od jakichs ustawien, moze te adresy macie podpiete
                pod wasze nicki? zdziwilam sie przyznam
                • zuzka71 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 17:13
                  ja tez dostalam na inny niz gazetowy, bo ten podalam jako kontaktowy, pewnie jak
                  wiekszosc z nas.czyli zadne cuda;)) dawac kochane te zdjecia;)pozdr.zuz
                  • nesla Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 17:23
                    zuzka, widzisz ja tego nie wzielam pod uwage ze ktos tworzac nicka podal inny
                    adres :-/ myslalam ze nick tworzy sie wraz z adresem, to sie nauczylam nowego,
                    wyrzucisz to zdjecie z plikow czy ma zostac podwojnie? czy wyrzucic za ciebie?
                    • zuzka71 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 17:25
                      a co, oprocz tego ze za szerokie bylo to jeszcze 2 razy?..boshe...co za niemota
                      ze mnie. jasne ze wyrzuc.dzieki.pozdr.zuzka
                    • zuzka71 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 17:29
                      nesla juz wyrzucilam moj plik, poprawiony twoj stoi;) i dalej nasze pociechy
                      tylko sa;( moze wieczorkiem sie cos pokarze, tymczasem i ja zajme sie czyms
                      pozytecznym;) naraska.zuz
    • mona812 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 18:04
      Nesla wyslalam do ciebie zdjecia Fabiana
      • nesla Re: mona 25.11.05, 19:05
        Nie dostalam zdjec od ciebie dzis zadnych :-(
        • mona812 Re: mona 25.11.05, 20:30
          Nesla ja wyslalam z prywatnego , wciaz nic nie doszlo ?
          • nesla Re: mona 25.11.05, 20:34
            nope
            • mona812 Re: mona 25.11.05, 20:57
              Wyslalam z gazetowej .
    • emilanova Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 18:15
      Odebralam, dzieki. Dobry pomysl z tym blogiem. Jutro przesle jakies fotki mojego
      maluszka.
      Pozdrawiam
    • nesla Re: Podaje kto odebral dostep: 25.11.05, 19:13
      Na dzien dzisiejszy godzina 19:05 dostep odebrali:
      agatamaria1
      agnieszkaela
      akna78
      anitax
      aster_nl
      bibi1
      emilanova
      kasia157
      mamamai4
      martaj7
      maxijo
      merlott
      mona812
      natalya20
      pantagruella
      saraanna
      saviera
      tijgertje
      zuzka71

      a na blogu wisza tylko 3 zdjecia..
      Tijgertje, moge powiesic Kurczaczka z Milenka razem?
      • saviera Re: Podaje kto odebral dostep: 25.11.05, 20:57
        Ja sie wstawilam ;)))
      • tijgertje Re: Podaje kto odebral dostep: 25.11.05, 21:21
        Mozesz. Ja wlasnie przycisnelam meza i jestem w trakcie zgrywania zdjec z karty na kompa. Jak juz sie naucze cos wiecej, to przesle cos swiezszego.
    • tere_tere Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 25.11.05, 23:03
      nesla! znakomity pomysl. i dzieki za wlaczenie mnie na liste, ja w koncu to
      calkiem "swieza" tu jestem. za to juz sie wpisalam i zapraszam do obejrzenia
      moich malych.
    • agnieszkaela A ja bym chciala zobaczyc tez mamusie! 26.11.05, 00:17
      Bo dzieciaczki cudowne, pewnie podobne do mamus czy tatusiow, ale chetnie sama
      bym ocenila to podobienstwo.
      Swoim Filipem tez sie pozniej pochwale, moze i swoje zdjecie jakies znajde
      ktore mozna ludziom pokazac.
      A pomysl fajny!
    • nesla Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 26.11.05, 15:48
      Podpielam Fabianka i Lise :-) ale aniolki :-)
      • bibi1 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 26.11.05, 20:38
        a ja dopiero teraz dzisiaj chwile znalazlam
        i musze wam powiedziec,ze w naszym forumowym albumie sa przesliczne dzieciaczki
        Nesla chyba bede musiala przeslac Ci nasze zdjecia,bo Bibisiowy nie ma czasu
        zeby mi pomoc z wklejeniem.
        • beba3 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 26.11.05, 22:48
          Nesla!
          Wyslalam Ci wlasnie 2 zdjecia. Zmniejsz i wklej je prosze! Dzieki wielkie!
          Jakies rady dla tych co chca sami cos edytowac? ;-)
    • nesla Jagoda, Patrycja, Gabriel 27.11.05, 11:01
      Dolaczylam nowe zdjecia coreczek Beby i synka Agagaby :-)
    • saraanna Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 27.11.05, 11:10
      Fajny pomysl.Wrzuce zdjecia Sary jak bede miala troche czasu.
    • mamamai4 Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 27.11.05, 23:01
      dzieki za dostep, jak tylko znajde chwilke to sprobuje sie tam wkleic. na razie
      nie bardzo wiem jak do tego bloga podejsc
    • nesla Re: Kto ma dostep up-date 28.11.05, 09:36
      Podaje kto odebral dostep do bloga:
      gagaby
      agatamaria1
      agnieszkaela
      akna78
      anitax
      asternl
      beba3
      bibi1
      emilanova
      kasia157
      kruszynka
      mamamai
      martaj
      marza
      maxijo
      merlott
      minka5
      monikat4
      natalya20
      pantagruella
      saraanna
      saviera
      tere_tere
      tijgertje
      zaneta9
      zuzka71

      nie odebrali dostepu:
      agnesandtomek
      corneliss
      dada1004
      dominiq74
      ella2101
      fili25
      fufcia
      jaava
      kubek_w_kubek
      lenkaa
      lucia_van_eeden
      majalatkowska
      mamakubusia11
      mendys
      sulasia13
      sylwia.sz2
      werbana11
      yogi31
      zuza801

      Oczywiscie nieodebrany dostep sam przepadnie 2-go grudnia, a co zrobic mam z
      mamami, ktore dostep odebraly ale nie wyrazily zadnej reakcji? Czy zyczycie
      sobie zostawic im dostep?

      at your service :-)
      nesla
    • tijgertje Kurczatko wlasnie obaczylo bloga... 28.11.05, 10:19
      i musze wam powiedziec, ze jego gusta nie zawsze ida w parze z moimi:-(
      Na widok Mileny robi maslane oczy i nie wie co powiedziec z wrazenia. Chociaz Pysia tez wrazenie zrobila, mnostwo oczek do niej puscil:-)
      Z kolegow najbardziej mu synowie saviery, zuzki, agagaby i tere_tere do gustu przypadli, a dwie dziewczyny zdecydowanie mu do gustu nie przypadly. Czyzby mu sie za bardzo przebojowe wydaly? No, ale ogolnie kurczatkowi blog i dzieciaki bardzo wpadly w oko:-)))
      • zuzka71 Re: Kurczatko wlasnie obaczylo bloga... 28.11.05, 11:14
        ciesze sie ze sie kurczatku moj barbor spodobal;)
        nesla ja twardo stoje za tym zeby dostep mialy wylacznie osoby, ktore zdjecia
        zamiescily. dajmy trocze czasu chetnym. tak z kilka dni a poterm proponuje
        usunac z listy. zreszta zauwazylam nicki ktore nie sa specjalnie aktywne,a to
        chyba nie o to chodzilo...pozdrowki.zuzka

        Szukaj swojej Przygody! A gdy już znajdziesz, zmierz się z nią wszystkim co
        masz, z całą swoją mocą, doświadczeniem i pasją!
        [Sir Edmund Hillary]
        • nesla Re: Kurczatko wlasnie obaczylo bloga... 28.11.05, 11:19
          Tak zrobie jak piszesz Zuzka, jesli nikt nie zaprotestuje, ale uwazam, ze
          zaprosic wypadalo wszystkich z tego forum
          • dada32 prosba o dostep do bloga 28.11.05, 14:29
            bardzo bym byla wdzieczna za dostep do waszego bloga ja wiem ze sporadycznie
            cos dopisze na forum ale to nie znaczy ze was nie czytuje i nie korzystam z
            waszych porad.
            bardzo bym chciala zobczyc wasze dzieciaczki i chetnie pochwale sie moim (jak
            zawsze).
            prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby:)
            pozdrowionka
            • agnesandtomek Re: prosba o dostep do bloga 12.12.05, 20:57
              ja też chcę na bloga... Jak mam to zrobić???
              • lenkaaa Re: prosba o dostep do bloga 12.12.05, 21:56
                Usmiechnij sie do Nesli i podeslij zdjecie Waszego bobasa do Nesli na
                gazetowa : )
        • bibi1 Re: Kurczatko wlasnie obaczylo bloga... 29.11.05, 11:14
          Zgadzam sie z Zuzka.
          Chociaz moich fotek na razie jeszcze nie ma,
          ale pewnie juz dzisiaj tez sie znajda na blogu.
    • tijgertje Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 28.11.05, 11:12
      Niekumata jestem... Cus robie i nie wiem co, ze mi wpisy na blogu podwojnie wychodza... Jak ktozs bardziej kumaty, to ja bym wdzeczna byla za male porzadki:-)
    • nesla Re: UWAGA zalozylam nam BLOGA 29.11.05, 10:38
      Idzcie podziwiac slicznosci maxijo, wlasnie zalaczylam
      • bibi1 Nesla 29.11.05, 10:46
        mamakubusia to ja,bibi1.
        Kiedys juz o tym pisalam.
        Tamtego nicku nie uzywam.
        Dostep juz mam,ale nie moge uprosic sie Bibisiowego
        zeby wkleil mi zdjecie.
        Zaraz wysle Ci @ na gazete.
        • nesla Re: Nesla 29.11.05, 11:38
          nie wiedzialam bibi, teraz juz wiem, ok, zdjecia zalacze jak tylko dostane od
          ciebie
          • nesla Bibi 29.11.05, 11:51
            Zdjecie Bibi z synkami jest na blogu :-)
    • emilanova zainspirowana 29.11.05, 13:17
      kobitki zaispirowalyscie mnie do zalozenia bloga mojemu synkowi. Podaje stronke
      jak ktoras ma ochote popatrzec.
      olivierbrozda.blox.pl/htmlpozdrawiam
      • emilanova Re: zainspirowana 29.11.05, 13:21
        jeszcze raz stronka bo cos mi nie wyszlo

        olivierbrozda.blox.pl/html
    • dada32 Nesla 29.11.05, 14:01
      Nesla czy ty aby sie nie pomylilas w adresach dostepu do twojego bloga?
      wpisalas ze dada1004 jeszcze nie odebrala a ja mam cicha nadzieje ze chodzilo
      ci o dada32;)
      ja tez chce ogladac dzieciaczki i nie moge;((
      jezeli to nie o mnie jednak chodzilo to i tak ponownie prosze o pozytywne
      rozwazenie mojej prosby;)
      pozdrowionka
      • lenkaaa Re: Nesla 29.11.05, 14:15
        A do mnie niestety nie dotarl zaden mail z dostepem do bloga... :((( Przed
        chwila jeszcze raz sprawdzalam :(((
        To moze po tym 2 czy 5 grudnia moglabys mi jeszcze raz wyslac maila, co
        Nesla :)))))
        • tijgertje Re: Nesla 29.11.05, 14:18
          Nesla, na liscie widze, ze jest lenkaa, a nie lenkaaa , 2 zamiast 3 a na koncu. Moze stad problem z dostepem?
          • nesla dada32 lenkaa 29.11.05, 15:52
            Dada32, Lenkaa, dostep POSZEDL na adresy jakie podalyscie w PROFILU tworzac
            sobie ten nick, wiec nie musi to byc adres gazetowy (do czego juz doszlam na
            przykladzie anityx) ale mail jaki same sobie wpisalyscie w profilu. Dostep
            wysyla sie automatycznie na ten adres, ja nawet NIE WIEM jaki to e-mail, ja
            wpisuje tylko NICKI, ale jesli wpisze nicka zle (czyli np lenkaaaa zamiast
            lenkaa) to blog mi go nie przyjmie (no chyba ze jest jakas inna lenkaaaa).
            Sprawdzcie swoja poczte, bo jak 2-go grudnia wysle PONOWNIE dostep do bloga to
            historia bedzie taka sama, niczego to nie zmieni.
            • nesla Dada32 29.11.05, 15:53
              Wyslalam DOBRZE na dada32 oraz doaria1004, tylko tu zle wpisalam, za pomylke
              sorry
            • lenkaaa Re: dada32 lenkaa 29.11.05, 17:15
              Tylko, ze mnie sie wydaje, ze nie podawalam alternatywnego e-maila. W kazdym
              razie jak wchodze w swoj profil, to nie pokazuje mi zadnego innego adresu e-
              mailowego. Zreszta prywatnego e-maila tez sprawdzalam i tez nic nie doszlo...
              No nic, najwyzej nie bede miala dostepu do bloga, to w koncu nie koniec swiata,
              jakos przezyje : ))))))))
              • nesla Re: dada32 lenkaa 29.11.05, 19:44
                lenkaaa, wyslalam jeszcze raz na lenkaaa, lenkaaaaa i lenkaa, moze ktorys jest
                twoj to odbierz :-)
                • lenkaaa doszlo 29.11.05, 20:06
                  A, widzisz, tym razem doszlo. Dzieki Nesla : )))
                  Ja jestem ta Lenkaaa z trzema "a". Jak sie rejestrowalam, to nicki "lenka"
                  i "lenkaa" byly juz zajete.
                  • nesla Re: doszlo 29.11.05, 21:38
                    to super, mozesz sie zatem wkleic na bloga :-)
                    • tijgertje Re: doszlo 29.11.05, 21:42
                      hihihi, tez kiedys mialam problem z doliczeniem sie wszystkich literek:-)
                      Lece na kawe. I syropek:-(
                      • lenkaaa Re: doszlo 29.11.05, 22:09
                        Sie dokleje na blogu jak tylko mnie slubny oswieci jak przeniesc zdjecia z
                        aparatu do komputera. Moze jutro, bo dzis zajety jest. Dzidziol sie obudzil,
                        musze leciec....
    • nesla Lenkaaa, Apolonia 30.11.05, 08:41
      Lenkaaa, przez pomylke dalam ci dostep czytelnika, wiec skasuje go i wysle ci
      jeszcze raz dostep UZYTKOWNIKA, zebys mogla sama zalacac zdjecia, ok? sorry,
      jakos mam do ciebie pecha ;-)

      Daje tez dostep a.polonii chociaz nie ma dzieci, ale moze ma kota albo psa
      ktorym sie chce pochwalic? ;-) a moze pokaze swoja buzke?
      • lenkaaa Re: Lenkaaa, Apolonia 30.11.05, 10:13
        A, no dzieki, bo ja tak wlasnie wczoraj przez caly wieczor rozmyslalam jak te
        zdjecia wstawic..., zadnych ustawien nie moglam znalezc, ani niczego co by sie
        nadawalo do zalaczania zdjec... hi, hi, hi, to teraz juz wiem dlaczego : )))))
    • nesla Jeszcze raz podaje kto odebral dostep 01.12.05, 11:14
      Jeszcze raz podaje kto odebral dostep do Bloga naszych dzieci:

      a.polonia
      agagaby
      agatamaria1
      agnieszkaela
      akna78
      anitax
      aster_nl
      beba3
      bibi1
      corneliss
      daria1004
      dominiq74
      ella2101
      emilanova
      kasia157
      kruszynka28
      kubek_w_kubek
      lenkaaa
      mamamai4
      martaj7
      marza26
      maxijo
      merlott
      minka5
      mona812
      monikat4
      natalya20
      pantagruella
      saraanna
      saviera
      tere_tere
      tijgertje
      zaneta9
      zuzka71

      dada32, zaloz sobie nowego nicka moze w takim razie?
      marza26, dostelam maila i czekam na zdjecia

      ten kto zdjec nie wyslal na bloga to wie, czekam jeszcze do niedzieli i
      wymiatam nicki, ktore nie wyrazily zadnej reakcji :-)
      • kasia157 Re: Jeszcze raz podaje kto odebral dostep 01.12.05, 11:33
        Nesla, czy moze zapodac jakis krotki kurs obslugi bloga. Chce sama zamieszczac
        i ewentualnie kasowac , ale niechce niczego popsuc:)
        • nesla INSTRUKCJA ZAMIESZCZANIA ZDJEC NA BLOGU 01.12.05, 11:43
          Idziesz na bloga:

          > pisz bloga
          > w zakladce Edycja wchodzisz na Pliki
          > zalaczasz pliki - zdjecia maja byc szerokosci 410 pikseli (dlugosc w ramach
          rozsadku) wielkosc pliku nie moze przekraczac 100 kb
          > przechodzisz do Nowy Wpis w tej samej zakladce Edycja
          > Wpisujesz tytul, potem co chcesz w polu bialym i zalaczasz zdjecie ikonka ze
          strzalka (wstaw z zasobow) druga pd prawej
          > dajesz publikuj i podglad bloga i gotowe
    • nesla UWAGA czyszcze dostep do Bloga 04.12.05, 20:40
      Zgodnie z zapowiedzia ide wymiatac dostep osobom, ktore zaakceptowaly a nie
      wyrazily ochoty pokazania swoich pociech. Jesli kogos skresle przez pomylke to
      pisac natychmiast, bo ja tez tylko czlowiek omylny jestem.

      pozdrawiam!
      nesla
    • nesla UAKTUALNIAM: 04.12.05, 21:01
      Podaje, zebyscie wiedzialy kto Wasze dzieciaczki oglada na blogu:
      agagaby
      agnieszkaela
      anitax
      aster_nl (obiecala doslac, czekam!)
      beba3
      bibi1
      corneliss (z uwagi na ciaze)
      daria1004
      emilanova
      kasia157 (czekamy na zdjecia, mialas zalaczyc)
      lenkaaa (czekam na zdjecia)
      mamamai4
      martaj7
      marza26 (czekamy na obiecane zdjecia)
      maxijo
      mona812
      saraanna
      saviera
      tere_tere
      tijgertje
      zuzka71

      podaje komu odebralam dostep poniewaz nie dostalam zadnej informacji, jezeli
      cos pokrecilam to prosze mnie poprawic:
      a.polonia
      agatamaria1
      akna78
      dominiq74
      ella2101
      kubek_w_kubek
      merlott
      minka5
      monikat4
      natalya20
      pantagruella
      zaneta9
      • kruszynka28 Re: UAKTUALNIAM: 04.12.05, 21:23
        chyba mnie pominelas =)
        • nesla Re: UAKTUALNIAM: 04.12.05, 21:28
          faktycznie, ale dostep oczywiscie MASZ
          • kruszynka28 Re: UAKTUALNIAM: 04.12.05, 22:23
            tak jest =)
            • a.polonia Re: UAKTUALNIAM: 04.12.05, 22:35
              a ja nie mam kota ani psa, ani tez potomstwa, moglabym w sumie wyslac zdjecia
              sprzetow roznych, ktore maja imiona wlasne, ale nie wiem czy przejdzie? ;-)
              • lenkaaa Re: UAKTUALNIAM: 04.12.05, 22:54
                zawsze mozesz wyslac SWOJE zdjecie : ))))
                • corneliss Re: UAKTUALNIAM: 04.12.05, 23:02
                  dziekuje Nesla, jak juz sie dzidzius wykluje zdjecia pewnie bede wklejac
                  namietnie :)))
                  na razie mam tylko foty z usg :) ale skanera nie mam :(
                • a.polonia Re: UAKTUALNIAM: 04.12.05, 23:18
                  hm, lenko, czy Twoje zdjecie tez mozna zobaczyc na blogu ?:P
                  • nesla Re: dot poli 04.12.05, 23:33
                    no wlasnie nie wiedzialam co zrobic z a.polonia... ale ze sie slowem nie
                    odezwala to nie widzialam powodu aby potraktowac ja inaczej niz cala reszte
                    pan, ktore chociaz dostep zaakceptowaly to nie wyrazily zadnej ochoty na
                    wspoludzial.. ja Poli chetnei dostep DAM, jej buzke widzialam i ona moja tez,
                    ale nie wiem co inne mamy na to
                    • a.polonia Re: dot poli 05.12.05, 00:09
                      no to i ja zaczekam, nie obraze sie, zrozumiem, jak mamy nie beda chcialy,
                      zebym miala dostep do bloga
                      • nesla Re: dot poli 06.12.05, 15:49
                        no co jest, Dziewczyny? zadna sie nie wypowie? milczenie oznacza zgode, czyli
                        zostawiam jak jest na razie poki nie ma odzewu pola nie ma dostepu.

                        a na blogu pokazala sie Emilka Lenkiii :-) zapraszam
                        • zuzka71 Re: dot poli i innych, jeszcze niedzieciatych 07.12.05, 21:03
                          ja sobie poczekam co powiedza dziewczyny ktore a.pole mnie znaja niz my.

                          a moze ciezarowki wstawia swoje brzuszki?;)) nawet malutkie, co? qrcze pamietam
                          jak sie wypinalam, zeby wszyscy widzieli ze mam juz brzuszek... w
                          4.miesiacu;))))pewnie wytez sie czesto fotografujecie coby potem porownywac?
                          reagujcie;)pozdr.zuz
                          • beba3 Re: dot poli i innych, jeszcze niedzieciatych 08.12.05, 17:12
                            Ja bym Poli dala dostep bo jej buzke juz widzialam i juz sie nie raz troche
                            pogadalo... :-)
                            Ale moze ktos jest bardzo przeciw?
                            Pola moze swoje dzielka z de kupy wstawic. Troche jak jej dzieci albo te
                            kociaczki, ew swoja fote. Mysle, ze my tez bedziemy swoje facjaty umieszczac,
                            zaraz po dzieciach? Zawsze jakos latwiej sie rozmawia potem jak mozna sobie
                            buzke przypomniec.
      • nesla Re: UAKTUALNIAM: 08.12.05, 11:42
        nesla napisała:

        > Podaje, zebyscie wiedzialy kto Wasze dzieciaczki oglada na blogu:
        > agagaby
        > agnieszkaela
        > anitax
        > aster_nl (obiecala doslac, czekam!)
        > beba3
        > bibi1
        > corneliss (z uwagi na ciaze)
        > daria1004
        > emilanova
        > kasia157 (czekamy na zdjecia, mialas zalaczyc)
        > lenkaaa (czekam na zdjecia)
        > mamamai4
        > martaj7
        > marza26 (czekamy na obiecane zdjecia)
        > maxijo
        > mona812
        > saraanna
        > saviera
        > tere_tere
        > tijgertje
        > zuzka71

        Dziewczyny:
        aster_nl
        kasia157
        marza26

        czekam na zdjecia waszych dzieciaczkow na Blogu, jesli nie doslecie do
        niedzieli to kasuje dostep, ktory zawsze mozna przywrocic :-)

        corneliss, tez bym chetnie obejrzala brzucho albo jakies zdjecie usg :-)

        Pozdrawiam
        nesla
        • corneliss Re: UAKTUALNIAM: 08.12.05, 22:14
          Nesla, obiecuje ze przesle... juz niedlugo bede w domu w PL
          a tam mnie obfotografuje rodzinka napewno :) no i usg tez bede mogla zeskanowac
          tu nie mam ani cyfrowki ani skanera :(
          • nesla Re: UAKTUALNIAM: 11.12.05, 14:46
            aster_nl
            kasia157
            marza26

            niestety musze skasowac wam dostep, bo tak sie umawialysmy, kto pokazuje
            dzieciaczki na blogu ten ma dostep, wy do tej pory nie pokazalyscie, wiec musze
            dostep skasowac.. jak zmienicie zdanie to dajcie znac

            corneliss, tobie dostep zostawiam bo sie odezwalas i obiecalas po Swietach
            pokazac brzusio albo usg :-)

            a.plonii oddaje dostep, bo sa tylko glosy "za", a nie ma "przeciw" (moze sie
            jednak pokazesz a.polonia?) :-)

            Jak ktos ma jeszcze zdjecia dzieciaczkow w Mikojakowych strojach to dawajcie na
            bloga :-)

            Pozdrawiam!
            nesla
            • kruszynka28 Re: UAKTUALNIAM: 11.12.05, 19:33
              Kolejny Mikolajek sie ujawnil ;-)
              • a.polonia Re: UAKTUALNIAM: 11.12.05, 23:19
                neslo, jak mamy oprocz swoich pociech pokaza takze wlasne twarze, to kto wie :P
                • nesla Re: UAKTUALNIAM: 12.12.05, 19:50
                  apolonia, pierwsza mama juz sie pokazala :-)
          • nesla Re: UAKTUALNIAM: 10.01.06, 19:58
            corneliss napisała:

            > Nesla, obiecuje ze przesle... juz niedlugo bede w domu w PL
            > a tam mnie obfotografuje rodzinka napewno :) no i usg tez bede mogla
            zeskanowac
            > tu nie mam ani cyfrowki ani skanera :(


            No i jak Corneliss? Chyba nie sadzisz ze zapomnialam??????????????

            :-D
            • tijgertje Re: UAKTUALNIAM: 10.01.06, 21:22
              Ona jeszcze nie wrocila z tego co mi wiadomo. Jeszcze jakis tydzien poczekaj, co? Moze ci pamiec zacznie szwankowac:-) Ja ci przypomne ...
              • saviera Re: UAKTUALNIAM: 10.01.06, 21:31
                tijgertje napisała:

                > Ona jeszcze nie wrocila z tego co mi wiadomo. Jeszcze jakis tydzien poczekaj,
                c
                > o? Moze ci pamiec zacznie szwankowac:-) Ja ci przypomne ...


                Ha , a wlasnie ze wrocila , w poniedzialek kawe pila na Holandii i poleciala do
                pracy ;)))
                • tijgertje Re: UAKTUALNIAM: 10.01.06, 21:32
                  Moze mi sie cyferki pomieszaly:-) Sorki. Az sobie pojde sprawdzic:-)
                  • tijgertje Re: UAKTUALNIAM: 10.01.06, 21:34
                    Saviera, oczywiscie masz racje, cus mi sie pokuckalo, pomylilam daate wyjazdu z data powrotu:-( Sorry za zamieszanie. No to tez ciekawa tych zdjec jestem:-)
                  • nesla Corneliss zglosta sie tu 10.01.06, 21:34
                    nie darujemy jej dziewczyny tego zdjecia z usg, nie???
                    ;-D
    • nesla agnesandtomek 13.12.05, 22:01
      dostep do bloga masz
    • nesla a.polonia 15.12.05, 12:48
      nie odebralas dostepu do bloga, nie wiem czy swiadomie czy nie, ale wiedz ze
      dostep czeka
      • corneliss Re: nesla 10.01.06, 21:53
        z fotkami u mnie to generalnie porazka,,, :( bo skaner w PL-u braciom moim
        wysiadl, ale moge podeslac foto swoje z brzuchem (estetycznym) ;))) na wierzchu

        tylko teraz tak, poniewaz nie mam zadnego elektronicznego albumu, to czy ja Ci
        Nesla moge wrzucic na maila takie foto nasze i Ty je powiesisz?

        a o skaner podpytam znajomych tutaj bo tez chce te moje usg-fotki powiesic...
        • nesla Re: nesla 10.01.06, 22:07
          wysylaj brzucho :)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka