dragomir6
25.04.13, 07:15
co zrobić? Jestem w małej placówce - 2 osoby na stanowisku kasowym, jedna na tzw. ladzie plus dyrektor. Chodzi o to, że w związku z nowym rytmem bardzo ważne jest, aby wykonać daną normę telefonów. Ale wiadomo, jak to jest na obsłudze kasowej - nie ma na to czasu w ciągu dnia, robimy to po zamknięciu. Za to wszędzie walają się dokumenty, które należy zarchiwizować, ale nie ma na to czasu, nie wiadomo kiedy to robić. Jest między nami zgoda, mamy podział, które dokumenty kto robi - no ale kiedy??? Gdy pytamy dyrektora, jak to zrobić, jak to rozwiązać - same nas już męczy ten bałagan - to milczy. Czy menedżerowie są specjalnie szkoleni, żeby na drażliwe tematy w ogóle się nie wypowiadać? Najlepiej jakby sam się zabrał do tego i pomógł, bo przecież teraz po zmianach nie robi już hipotecznych ani firmowych kredytów, więc ma czas, a na pewno więcej niż my, bo przecież nie obsługuje, nie jeździ do klientów, tylko na narady. Jak to jest u was?