Dodaj do ulubionych

JakJestZMgrUzup...

IP: *.icpnet.pl / 62.21.96.* 20.02.05, 13:15
Witam
jestem studentka fil.ang
Mam pytanie
Czy po zrobieniu licencjatu bede mogla kontynuowac nauke na mgr uzup.
(wiadomo ,ze na uzup. z ang),ale czy moglam rozpoczac np. dodatkowo mgr uzup
zaoczne np. z marketingu//
z gory dziekuje za odp
pozdrawiam,
Obserwuj wątek
    • Gość: Julia Re: JakJestZMgrUzup... IP: *.icpnet.pl / 62.21.96.* 20.02.05, 16:52
      Hey...
      Wlasciwie sprawa wyglada nastepujaco.
      Te uzupelniajace mgr nie sa potrzebne dla mnie..ale dla mojego chlopaka.Pare
      lat temu skonczyl licencjat,rozpoczal prace i zakonczyl edukacje.
      Chcialam go jakos zmobilizowac i zapisac sie wraz z nim na uzupeln.
      On skonczyl licencjat z marketingu,dlatego pytam sie o uzuplen. z tego kierunku.
      Ja natomiast glownie chce dokonczyc edukacje konczac 5lat ang.
      a marketing(lub cos pokrewnego)dodatkowo
      jako zacheta..

Dzieki
      za odp
      Pozdrawiam taka_jedna
      !
    • Gość: normalna Re: JakJestZMgrUzup... IP: 81.15.254.* 26.02.05, 16:27
      witaj!

ja jestem w takiej samej sytuacji, tzn mam licencjat z anglistyki (mgr tez
      robie),ale wzielam dodatkowo mgr uzup. z zarzadzania! nie zamierzam zaczynac od
      nowa studiowania czegos co interesuje mnie tylko wybiurczo (wiem czym chce sie
      zajmowac i nie potrzebuje do tego tych wszystkich wykladow jakie maja studenci
      od 1 roku)!
      zapewniam cie R. ze wszystkie minima programowe sa spelnione, jezeli cos cie
      interesuje szczegolnie mozesz wziazc dodatkowe przedmioty!
      od razu uprzedze wielka znawczynie R. i powiem,ze nie zamierzam byc ani
      ekonomista ani niczym zarzadzac!!
      zamiast srac wyzej niz d**e masz powinnas sie troszke zastanowic z jakich
      powodow jej chlopak chce tam isc a nie pisac o 'dziadostwie'!

to ze ty studiujesz on-line nie oznacza ze kazdy musi!

paka