Dodaj do ulubionych

Tępota studentów medycyny.

17.03.06, 20:09
Dlaczego studenci medycyny są tacy tępi? Czy ktoś jest mi to w stanie
wyjaśnić? Bardzo mnie to intryguje, przeciez teoretycznie odsetek tępych ludzi
powinien być wśród nich taki sam jak w innych grupach społecznych. Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • liluniek Re: Tępota studentów medycyny. 17.03.06, 20:59
      Szkoda, że nie podałeś/podałaś przykładów, dlaczego według Ciebie studenci
      medycyny są "tępi". Najłatwiej oceniać z góry... Według moich obserwacji (choć
      nie jestem [jeszcze] studentką medycyny) jest duża różnica między mentalnością
      polskiego studenta a obcokrajowca studiującego w Polsce. Trzeba przyznać, że
      wiele osób naszej narodowości siedzi na wykładach i liczy minuty aż sobie
      będzie mogła pójść. Osoby innych nacji zaś mają taką chęć zdobywania wiedzy...
      nie wiem z czego to wynika, ale na pewno moglibyśmy się od nich wiele nauczyć.
      Ale raczej nie posunęłabym się do tego by mówić tu o tępocie!

Hmm wyjaśnisz co w Twoim mniemaniu znaczy "tępota studentów medycyny"?

Czekam z niecierpliwością, pozdrawiam
      • zonica Re: Tępota studentów medycyny. 17.03.06, 21:56
        Hmmm... trudno jest mi ustosunkować się do Twojej wypowiedzi, gdyż to stek
        absurdów i bredni. Ale spróbujmy.
        Primo: nie oceniam z góry, ani z dolu, ani z boku itp. Jestem studentką medycyny
        już jakiś czas i wysnułam te wnioski a posteriori, a nie a priori. Więc Twój
        zarzut jest bez sensu.
        Secundo: niby skąd możesz wiedzieć (skoro nie jesteś studentką medycyny) jak to
        wygląda w praktyce? Z filmów popularnonaukowych? I z tym "jeszcze" też bym byla
        ostrożna, no chyba że masz na zbyciu rocznie ok. 20 tys. w myśl zasady "kto nie
        ma w głowie, ten ma w portfelu".
        Tertio: jeśli nie wiesz co znaczy termin "tępota" to polecam stosowne słowniki.
        I nie ma to NIC wspólnego z zaangażowaniem w studia. NIC!