Dodaj do ulubionych

Co lepsze? Budownictwo czy Elektrotechnika?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.06, 14:16
Już wkrótce będę studentem Politechniki Świętokrzyskiej. Dostałem się na oba
powyższe kierunki. Wiem, że są diametralnie różne, ale oba mnie interesują.
Który wg Was zapewni lepszą przyszłość i pracę? Pracę najlepiej w Kielcach,
chociaż nie wykluczam wyjazdu. Który kierunek jest lepszy (łatwiejszy) do
studiowania?
Pozdrawiam, liczę na rzetelne odpowiedzi :)
Obserwuj wątek
    • Gość: mourinho Re: Co lepsze? Budownictwo czy Elektrotechnika? IP: 212.244.78.* 22.08.06, 00:30
      Oba kierunki bardzo dobre. Budownictwo - pociąga gospodarkę za sznurki. Kręci
      się budownictwo to kręci się wszystko, jeśli w Polsce rozbuja się ta branża to
      będzie full roboty (już źle nie jest). Co do elektry, sam to studiuję więc nie
      będę wychwalał pod niebiosa, ale uważam że robota po tym jak najbardziej
      powinna być. W sumie elektrotechnika komunalna jest ściśle związana z
      budownictwem więc wybór należy do Ciebie. Osobiście słyszałem, że budownictwo
      jest trudne ze względu na ilość rysunków którą należy wykonać. Podobno obok
      elektroniki najtrudniejszy kierunek na studiach.
      • Gość: belial Re: Co lepsze? Budownictwo czy Elektrotechnika? IP: *.aster.pl 22.08.06, 12:12
        Na budownictwie jest sporo tzw. projektów do wykonania które nie są
        trudne merytorycznie ale zabierają dużo czasu. Obok tego największy
        problemem na tych studiach sprawia cały ciąg przedmiotów związanych z
        mechaniką - mech. teoretyczna, wytrzymałoś materiałów, mech. budowli czy
        np. teoria sprężystości i plastyczności. Na tych przedmiotach wielu ludzi
        się wykłada i to one są najgorszą częścią tych studiów a nie jakieś tam rysunki
        które i tak robisz w autocad na jakimś pliku podkładowym (z wcześniejszych lat)
        który tylko przerabiasz.
    • spector1 Re: Co lepsze? Budownictwo czy Elektrotechnika? 23.08.06, 22:32