Dodaj do ulubionych

ZAMOŚć "padwa północy". Zostałam w swoim mieście

IP: *.zamosc.mm.pl 02.05.09, 21:24
Nigdzie nie wyjechałam zostałam w Zamościu studiuję Fizjoterapię w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji :] Zrobię tu magisterke i będzie gites. Zamość to nie jest może wielki zapchany ośrodek akademicki, jednak jako Perła Renesansu i miasto wpisane na Światową Listę UNESCO potrafi zainteresować "sobą". Pozdrawiam Wszystkich studentów :)
Obserwuj wątek
    • Gość: MarU_ Re: ZAMOŚć "padwa północy". Zostałam w swoim mieś IP: *.zamosc.mm.pl 09.05.09, 19:50
      Witam

Piszesz że potrafi zainteresować sobą... Czym? Paroma pubami na krzyż? Elektrownią, czyli jedynym większym klubem w Zamościu który i tak jest na przerazajaco niskim poziomie? Jednym, w dodatku badziewnym kinem? Paroma koncertami w ciągu roku pokroju Rubika albo Hemp Gru?

Nie żartuj. Zamość nie ma kompletnie nic co jak piszesz "potrafi zainteresować sobą". Jedyne co jest warte zobaczenia to faktycznie piękna starówka, moze jeszcze rotunda, no i arsenał. Tyle że to wystarczy raz zobaczyć a pózniej co?

Żeby nie było że bezpodstawnie to pisze, to zaznaczam że spędziłem w Zamościu 3 lata mieszkajac na stancji i ucząc sie w 3 LO, właśnie jestem w trakcie matur. I napewno tu nie zostane. Zresztą WSZiA to strasznie słaba uczelnia...każdy sie tam dostaje, a poziom jest zatrwazająco niski. W liceum uczyła mnie nauczycielka która też wykłada na WSZiA. Stwierdziła ona że to co my robimy na matmie bywa o wiele bardziej skomplikowane niż to czego nie mogą pojąc studenci WSZiA.

Pozdrawiam.
      • Gość: XYZ Re: ZAMOŚć "padwa północy". Zostałam w swoim mieś IP: *.zamosc.mm.pl 12.06.09, 11:30