Dodaj do ulubionych

Uwaga studenci WNS oraz WF KUL ...

24.08.09, 16:30
Uwaga studenci WNS oraz WF KUL

Od 1 października br. zajęcia na kierunkach: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kulturoznawstwo, pedagogika oraz politologia będą się odbywać w gmachu KUL przy ul. Droga Męczenników Majdanka.

Zachęcamy studentów wymienionych kierunków do uwzględnienia tej informacji przy wyborze stancji.
Redaktor: Ewa Kula
Ostatnia aktualizacja: 24.08.2009, godz. 12:31 - Ewa Kula
Obserwuj wątek
    • dingo7 Re: Uwaga studenci WNS oraz WF KUL ... 28.08.09, 14:20
      To chyba jakaś pomyłka. Jak można robić takie zmiany na 1 miesiąc przed
      rozpoczęciem nowego roku akademickiego.Jestem studentem II roku, mam świetną
      stancję blisko KUL, płace za nią przez całe wakacje po 400 zł. za m-c i kto mi
      odda te (wygląda na to zmarnowane) pieniądze.
      To żenada!!!!! Czy ten rektor to Boga w sercu nie ma ???

Liczę, że decydenci opamiętają się i zmienią decyzję.
      • forgetmenot90 Re: Uwaga studenci WNS oraz WF KUL ... 28.08.09, 14:37
        Obawiam się, że decyzja nie zostanie zmieniona. Przynajmniej nie w tym roku akademickim. Wśród tych 4 kierunków 2 są "nowe", natomiast pedagogika i kulturoznawstwo istnieją dłużej na uczelni. Może w przyszłym roku nastąpi zmiana - planowane jest otwarcie kilku nowych kierunków, więc może zostaną tam umieszczone...
        • zuuuzaa229 Re: Uwaga studenci WNS oraz WF KUL ... 29.08.09, 11:23
          Nie rozumiem dlaczego nikt nie wspomnial przy rekrutacji ze
          politologia bedzie na Majdanku.. Przeciez to jest chore calkowicie..
          Kto teraz szuka stancji??? Przeciez wszysyc juz ja maja dawno... A
          co z osobami niepelnosprawnymi na wozkach?? Przeciez ten budynek nie
          jest dostosowany do potrzeb ich?? Jak wogole mozna sobie tako
          zmieniac.. Gdybym wiedziala miesiac temu ze bede miala zajecia na
          Majdanku to nie sadze ze zdecydowala bym sie studiowac na KULu a jak