Dodaj do ulubionych

Energia tygodnia

29.01.16, 16:02
Do północy przyjmuję zapisy wszystkich chętnych na poznanie energii nadchodzącego tygodnia.
Wróżyć będę z Kipperów dlatego proszę o info zwrotne, gdyż jestem początkująca smile
Obserwuj wątek
    • bladamery Re: Energia tygodnia 29.01.16, 16:11
      Kippery smile Fajnie smile

Zgłaszam się więc i ładnie proszę smile
      • algaria Re: Energia tygodnia 29.01.16, 21:00
        Bladamery - dla Ciebie
        Osoba wojskowa - Karta ta ostrzega byś prowadząc jakikolwiek pojazd, lub jadąc komunikacja miejską, zawsze trzymała się przepisów, kupiła i skasowała bilet, gdyż możesz zawrzeć bliższą znajomość z jakimś "mundurowym" Chyba że za mundurem panny sznurem i chcesz jakiegoś kanara, kanarka czy innego milicjanta zapoznać bliżej i dokładniej - wówczas szalej bez przepisów wink
        Karta porządków domowych, lub konieczności uporządkowania i życia i przestrzeni.
        Tydzień stabilny ale taki trochę ciszy przed burzą i strasznie męski - czyli Twój świat kręcić się będzie wokół mężczyzn - męża, kochanka, przyjaciela, syna, ojca, dziadka, szefa itp..
        Możliwa wizyta u lekarza smile
        • bladamery Re: Energia tygodnia 30.01.16, 13:39
          Dzięki, dzięki!!!! Zobaczymy wokół kogo i czego będę się kręcić smile

Obiecuję wrócić za tydzień i opowiedzieć smile
        • bladamery Re: Energia tygodnia 05.02.16, 13:44
          Ależ Kippery były dosłowne w tym wypadku!

Cały tydzień miotam się wokół jednego tematu: Osoba wojskowa - mój kolega, zaczął mnie namawiać na aplikowanie do pracy u innej osoby wojskowej w wojskowej instytucji big_grin
          Więc chodzę, myślę, robię cv, piszę list, znowu myślę, niosę papiery... wink

Także ten....no jak w mordę strzelił smile Dzięki wink
    • rozmaryn_1 Re: Energia tygodnia 29.01.16, 16:32
      Proszę smile
      • algaria Re: Energia tygodnia 29.01.16, 21:04
        Dla Roz -