Dodaj do ulubionych

apatia,apetyt na słodycze i tycie! po b 12???

14.05.10, 21:32
uzupełniłam właśnie zastrzykami b12 i żelazo. Brak mi napędu
życiowego, nic mi się nie chce.juz nie mówiowaniu czy sprzątaniu,
ale nawet shopping, kino ani wino z kolezankami nie są dla mnie
atrakcją. zwycięża nicnierobienie. i wielki apetyt na słodycze. głód
najchętiej zaspokajałbym słodyczami. nie umiem nad sobą zapanować.
czy to reakcja na b12 - ta mega ochota nba słodycze i tycie?
czytałam kiedyś że witaminę b podaje się dzieciom - niejadkom...
skoro tyję , mam gorsze samopoczucie- apatia narasta, wiec
poprawiam humor słodyczami, od słodyczy tyję...kółko się zamyka.
może ktoś też tak miał? może ktoś może mi pomóc? jak to okiełznać
tsh 0,643 ( 0,27 -4,2)

Obserwuj wątek
            • wierka-5 Re: i ból mięśni. może to niedobór witaminy D? 16.05.10, 20:30
              Myslę,ze warto zrobić poziom cukru. Jest niski w niedoczynności, organizm broni się przed niedocukrzeniem i stąd ten apetyt na słodycze. Zeby wiedzieć,że jest się w niedoczynności trzeba zbadać, jak radziły poprzedniczki, hormony tarczycy.
              Witamina D też wychodzi nisko w niedoczynności nie wiem czy w samej czy w hashimoto. Zeby wiedzieć czy się ma hashimoto należy zbadać przeciwciała anty Tg i anty -TPO i zrobić USG tarczycy.
              Jest wiosna i mam nadzieję będzie słońce zanim dostaniesz wynik minie parę tygodni. Wydaje mi się że o tej porze roku jest szansa,że się uzupełni sama.
          • racja-ltd Re: i ból mięśni. może to niedobór witaminy D? 19.05.10, 18:33
            Oczywiście miałyście rację.Zrobiłam badania

            TSH: 101.78% wynik 4.27, norma ( 0.27 - 4.2)
            FT4 43.50% wynik 16.35, norma (12 - 22)
            FT3 35.54% wynik 4.42, norma (3.13 - 6.76)
            Hashimoto stwierdzone w 2006 roku. Włączono leczenie od razu.
            Dwa lata brałam 150 euthyrox. W zeszłym roku we wrześniu zaczęłam
            odczuwać rozpieranie w klatce piersiowej i puls 90 mnie męczył tsh
            było 0,684 (normy 0.27 - 4.2) Zmieniłam dawke na 125.W styczniu tsh
            było 2,45. Lekarka kazała utrzymywać tsh w okolicach 1.
            Biorę od stycznia euthyrox 125 na przemian ze 150. zrobiłam tsh było
            0,4..
            Ponieważ miewam przyspieszony puls po 150 to zaczęłam częściej
            przyjmować jednak 125...
            i cholera skoczyło do dzisiejszych 4,27 sad
            Od kilku dni włosy zaczęły mi mocniej wypadać sad
            Brałam niedawno zastrzyki z żelaza i B12. Miałam oba w dolnych
            normach.
            Wiaminy D nie badalam bo nie wiem czy badać D czy D3. A oba badania
            są bardzo drogie.



            • wierka-5 Re: i ból mięśni. może to niedobór witaminy D? 20.05.10, 13:46
              Nie możesz się leczyć na podstawie samego Tsh,że było o,4 to jeszcze nic nie
              znaczy, ważne są hormony tarczycy i ich pilnuj.
              Wysoki puls wcale nie musi oznaczać nadczynności. Zdarza się również w
              niedoczynności, jest tak również w anemii, a Twoje wyniki B12 i żelaza nie były
              dobre.
              Na początku leczenia trzeba często robić komplet wyników, aby ustalić optymalną
              dawkę leku.

              Bada się D3. O tej witaminie jest dużo w przypiętym linku -poczytaj

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka